Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bij mij ook trouwens.
Maar huilen om slechtheid? Kan dat überhaupt?
meer om de gevolgen voor de 'goede' individuen.
Oh dat wel inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.
Ja maar Schindlers list is ook apart ik bekeek het met een soort walging vooral, maar raakte ook wel af en toe geëmotioneerd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bedoel medelijden of iets dergelijks. Bijvoorbeeld met Schindlers List, het lijden van de joden maakt me enkel boos.
Als ik dit soort shit lees, word ik altijd direct pro-Greta.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel inderdaad.
En als je dan na de film de TV aanzet en er loopt weer zo'n anti-Israel demonstratie rond te huppelen of het zoveelste nieuws van raketten op die staat dan krijg je echt zo'n "GVD" moment.
Ik denk dat wanneer ik Schindler's list kijk en daarna toevallig Gretta aan de deur komt ze met een blauw oog weg gaat.
Nou vertel, wat is er zo enorm belangrijk in de moderne geschiedenis aldus Muttie dan?quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
9/11 is op Titanic na de meest overrated gebeurtenis in de geschiedenis.
Nee dat heeft er dan weer niets mee te maken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel inderdaad.
En als je dan na de film de TV aanzet en er loopt weer zo'n anti-Israel demonstratie rond te huppelen of het zoveelste nieuws van raketten op die staat dan krijg je echt zo'n "GVD" moment.
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat heeft er dan weer niets mee te maken.
Het trieste is het feit dat er een wat agenten thuis bij een familie 's nachts op bezoek komen een paar mensen doodschieten en opa uit het raam gooien en dan weggaan.
Puur het menselijke aspect.
Israël kan mij op dat moment aan mijn reet roesten.
De damschreeuwer.quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou vertel, wat is er zo enorm belangrijk in de moderne geschiedenis aldus Muttie dan?
quote:
Wat heb je toch een kinderlijk eenzijdig beeld van de realiteit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.
In die film zelf niet natuurlijk.
Mensen die over een tweede Holocaust praten zijn sowieso idioten, Israël of niet.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op 't einde als ze die lokatie in Israel filmen en alle nabestaanden daar rondlopen om een steen op z'n graf te leggen dan sta ik er wel bij stil dat ze daar omringd worden door mafkezen die voor de tweede Holocaust pleiten eerlijk gezegd.
In die film zelf niet natuurlijk.
Het is maar goed dat we jou hebben om de wereld te redden dan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heb je toch een kinderlijk eenzijdig beeld van de realiteit.
Nou dan is politiek gezien half het Midden-Oosten idioot dus.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen die over een tweede Holocaust praten zijn sowieso idioten, Israël of niet.
Eet 'smakelijk'.quote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
Het is hier wel weer leuk geweest, ik ga maar weer even.
Ooit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we jou hebben om de wereld te redden dan.
Eet tussen aanhalingstekens was toch een betere sneer geweest. Valt me weer van je tegen.quote:
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
En toch leek 't me een mooie tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Het oude Europa Remlof. Aristocratieën verdwenen ivm verschuiving van de macht naar de arbeider. Het verdwijnen van de klassenmaatschappij. Het vallen van koningshuizen. Amerika als nieuwe wereldmacht, etc...etc....quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.quote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.
Ach, de EPU werd al verworpen voor de EMU werd ondertekend.quote:Op maandag 26 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |