Nou dan is politiek gezien half het Midden-Oosten idioot dus.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen die over een tweede Holocaust praten zijn sowieso idioten, Israël of niet.
Eet 'smakelijk'.quote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
Het is hier wel weer leuk geweest, ik ga maar weer even.
Ooit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we jou hebben om de wereld te redden dan.
Eet tussen aanhalingstekens was toch een betere sneer geweest. Valt me weer van je tegen.quote:
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
De ramp met de Titanic was het begin van het einde van het oude Europa en kwam definitief tot z'n einde in de loopgraven in Frankrijk.
En toch leek 't me een mooie tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:07 schreef StarGazer het volgende:
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Het oude Europa Remlof. Aristocratieën verdwenen ivm verschuiving van de macht naar de arbeider. Het verdwijnen van de klassenmaatschappij. Het vallen van koningshuizen. Amerika als nieuwe wereldmacht, etc...etc....quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Volgens mij is het na WO2 alleen maar steeds beter gegaan met Europa.
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.quote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn al onze invloed kwijt, buiten dan de centjes.
Ach, de EPU werd al verworpen voor de EMU werd ondertekend.quote:Op maandag 26 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we met één stem spreken zijn we als Europa nog steeds één van de belangrijkste spelers op het wereldtoneel.
Mij ook.quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch leek 't me een mooie tijd.
Weet je wat ze toen met homo's deden?quote:Op maandag 26 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch leek 't me een mooie tijd.
Je denkt echt dat ik alles op deze planeet afweeg m.b.t. homoseksualiteit hè?quote:Op maandag 26 december 2011 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je wat ze toen met homo's deden?
Die EPU komt er alsnog. En waarschijnlijk sneller dan je denktquote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, de EPU werd al verworpen voor de EMU werd ondertekend.
Dat kan je op je buik schrijven, en voor de rest hebben de Verenigde Staten gewoon alle Europese invloed weggesnoept. Wat heeft Europa nou nog te zeggen buiten de economische vraagstukken?
We moeten wel. In ons eigen belang.quote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Verenigde Staten van Europa.
Het is bijna zo ver.
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik alles op deze planeet afweeg m.b.t. homoseksualiteit hè?
Think again, zal mij een zorg zijn wat ze allemaal met homo's uitspoken. Als ze me morgen een baan aanbieden in Saudi Arabië vertrek ik ook met veel plezier.quote:
Niet dream jij maar on, mafklapper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |