O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat ook te hopen dat er een aantal reddingsbootjes met rijkelui aan boord zouden zinken.
Nope, nooit om gehuild.quote:Op maandag 26 december 2011 15:50 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?
(vanaf 4:50 te herbeleven)
Nooit?quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Heb eigenlijk nooit moeten huilen bij films.
Nee, die dikke Molly zat ook in die schuit, die was dan wel weer relaxed.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.
"Will the lifeboats be seated according to class?"quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja die ma Rose mocht wel verdrinken ja.
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.quote:
Maar wel zwijmelen om sloeber Jack zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Will the lifeboats be seated according to class?"
Haha, topwijf.
Retesaaie film trouwens.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.
Verder niet eigenlijk nee.
Neuh, Jack en Rose konden me niet boeien.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel zwijmelen om sloeber Jack zeker?
Hypocriet!
Are you fucking serious. Dat was de slechtste 9/11 film ever.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nicholas Cage in die 9/11 film, toen wel een beetje.
Verder niet eigenlijk nee.
Jij moet janken om een fictief cartoon van een of ander leeuwtje.quote:
Oke, ja goed die hele fucking film kan me niet boeien eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, Jack en Rose konden me niet boeien.
Het hangt ervan af hoe het in de film gebracht wordt. Een goede film laat je smelten voor goedheid en diep verontwaardigd raken door slechtheid.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef waht het volgende:
Goedheid in mensen maakt emotioneel meer bij me los dan slechtheid. Van dat laatste wordt ik enkel agressief.
Bij mij ook trouwens.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef waht het volgende:
Goedheid in mensen maakt emotioneel meer bij me los dan slechtheid. Van dat laatste wordt ik enkel agressief.
Het is de enige 9/11 film die ik heb gekeken, ben er wel klaar mee die films.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Are you fucking serious. Dat was de slechtste 9/11 film ever.
Ik denk dat ik er meer mensen zijn zoals ik dan zoals jij.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet janken om een fictief cartoon van een of ander leeuwtje.
Jij hebt geen recht tot spreken dus.
Met een gebald vuistje en een hankey zit ie dan voor de tv hoorquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is de enige 9/11 film die ik heb gekeken, ben er wel klaar mee die films.
Hou er niet van om emotioneel te worden.
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.quote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ja goed die hele fucking film kan me niet boeien eigenlijk.
Het is dan ook fucking treurig wanneer Mustafa het loodje legt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er meer mensen zijn zoals ik dan zoals jij.
Iedereen heeft gehuild om die scene die die film heeft gezien als kind.
Veel volwassenen bewaren die onschuld van het geroerd raken ook wel.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan schijnbaar.quote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die docu van die twee Fransen is tig keer beter natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.
Dus daarom vind ik 't meer interessant dan 't hele Titanic verhaal eigenlijk.
Mustafa impliceert een soort van Midden-Oosten naam.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook fucking treurig wanneer Mustafa het loodje legt.
Jij moet toch eens naar films van Visconti zoeken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar er zijn niet zoveel films die die tijdsperiode accuraat weergeven.
Dus daarom vind ik 't meer interessant dan 't hele Titanic verhaal eigenlijk.
Komt me wel bekend voor, maar ken er zo geen materiaal van.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet toch eens naar films van Visconti zoeken.
Darth Vader doet de stem.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mustafa impliceert een soort van Midden-Oosten naam.
Heul niet zielig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |