lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.quote:
Dat is jammer. Hoewel ik de details niet ken, zullen die topicreports dan wel persoonlijk zijn, aangezien ik er zelf weinig van ervaar.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Zonde, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Of een duel houden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
O die vete.
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren?
Vind je bijdrages wel leuk eigenlijk, zou jammer zijn.
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zulks is het leven, maar zoals ik al zei kom ik hier voor mij plezier en zulke jankzakken verpesten dat.quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.
Jammer man.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, life wouldn't be the same without you.quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom heus wel terug homootje.Maar even niet.
Deze keer blijf ik wel lang weg hippiequote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef du_ke het volgende:
Appeltje blijft nooit lang weg.
Maar ik vind het jammer, die fles drank houd ik nog wel tegoed
Een staande virtuele ovatie, altijd al gewild.quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
They all come back in the end, maak jij er nou maar je missie van dat einde niet ver in de toekomst te laten zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Deze keer blijf ik wel lang weg hippie.... en die fles krijg je als je hem verdient.
Neeeeeeeeeeequote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Jaja, ik ben al weg. Daaaaaaaaaaaaaag!
quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef Tem het volgende:
Secret Garden van Bruce Springsteen op de achtergrond maakt het niet veel vrolijker.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Jaja, ik ben al weg. Daaaaaaaaaaaaaag!
Heb ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind sigaretten lekker ruiken vanwege bepaalde herinneringen, terwijl ik niet rook en dat nooit serieus heb gedaan.
Herkenbaar?
O nee wacht, jullie zijn allemaal kettingrokers.
Ik vind het niet lekker, maar heb er ook geen last van. Maar nooit gehad ook niet, toen nog niet rookte had ik er ook nooit last van eerlijk gezegd. Net zoiets als rokers zoenen en dat gejank daarover, kan me allemaal niet boeien.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind sigaretten lekker ruiken vanwege bepaalde herinneringen, terwijl ik niet rook en dat nooit serieus heb gedaan.
Herkenbaar?
Al dat depressieve volk inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dat weer met koffie. Ruikt heel lekker, maar ik lust het echt niet. Bepaalde emoties heb ik er nooit aan verbonden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Herkenbaar?
Je drinkt geen alcohol, geen koffie, rookt niet, oh dear oh dear.quote:Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb dat weer met koffie. Ruikt heel lekker, maar ik lust het echt niet. Bepaalde emoties heb ik er nooit aan verbonden.
Af en toe overkomt mij dat ook. De gunstige herinneringen zijn echter op de achtergrond geraakt en tegenwoordig walg ik als ik er een ruik.quote:Op maandag 26 december 2011 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
Herkenbaar?
Ik drink wel het duivelse theequote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je drinkt geen alcohol, geen koffie, rookt niet, oh dear oh dear.
Wel goed opgevoed.
Ik drink alles, behalve melk, wat een goor tyfusspul is dat zeg.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink wel het duivelse thee
Zou het ooit nog goed komen?quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op m'n 16e dronk ik ook amper. Pas vanaf 18e koffie en zo nu en dan een sigaartje.quote:
boring.quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
het is ook gore zooi, daar niet van.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Af en toe overkomt mij dat ook. De gunstige herinneringen zijn echter op de achtergrond geraakt en tegenwoordig walg ik als ik er een ruik.
Vast wel, iedereen wordt ouder.quote:
Andersom kunnen we spreken van een ware niveaustijging.quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Melkquote:Op maandag 26 december 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik drink alles, behalve melk, wat een goor tyfusspul is dat zeg.
Boter eet ik ook niet, smeerzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |