lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.quote:
Dat is jammer. Hoewel ik de details niet ken, zullen die topicreports dan wel persoonlijk zijn, aangezien ik er zelf weinig van ervaar.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Zonde, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
lol, ik kom hier voor vermaak en om met bepaalde mensen te babbelen die mij ondertussen wat dierbaar geworden zijn. Als bepaalde wezens hier elke post lopen jankbekken via topicreports en niet-actieve mods het daar mee eens zijn, elke keer, is voor mij de lol eraf.
Of een duel houden.quote:Op maandag 26 december 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
O die vete.
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren?
Vind je bijdrages wel leuk eigenlijk, zou jammer zijn.
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zulks is het leven, maar zoals ik al zei kom ik hier voor mij plezier en zulke jankzakken verpesten dat.quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook de invasie uit het R&P topic vind ik weinig bijdragen aan de SC.
Jammer man.quote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, life wouldn't be the same without you.quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom heus wel terug homootje.Maar even niet.
Deze keer blijf ik wel lang weg hippiequote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef du_ke het volgende:
Appeltje blijft nooit lang weg.
Maar ik vind het jammer, die fles drank houd ik nog wel tegoed
Een staande virtuele ovatie, altijd al gewild.quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:44 schreef waht het volgende:
En terwijl Boze_Appel de SC verliet kreeg hij een staande ovatie.
They all come back in the end, maak jij er nou maar je missie van dat einde niet ver in de toekomst te laten zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Deze keer blijf ik wel lang weg hippie.... en die fles krijg je als je hem verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |