quote:Op maandag 26 december 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet de enige schijnbaar, vegetariërs die vleesvervangers willen.
"Hurr durr ik haat vlees dus maak ik een hamburger van sojabonen".
Wat een mongolen ook.
Hou je niet van emofilms?quote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, bij kerstfilms loop ik na een half uur kotsend door de kamer van al die knuffeligheid. Das war einmal. Nu hou ik niet meer van die zoetsappigheid.
Van die "Sound of Music" tafarelen, brr.
Nee.quote:
Dat klinkt wel goed eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
Voorschrift hou jij van kostuumdrama? Dan een tip:
de komende 3 avonden van 18 tot 19 uur drie nieuwe afleveringen van Upstairs Downstairs, een bekroonde serie uit de jaren 70 over het leven van de gegoede stand boven en de bedienden beneden.
Ik ben wel een emo hoor. Zelfs bij Free Willy kan ik een traantje wegpinken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Titanic is een uitzondering, die is leuk maar meer door het decor.
Ja die Leonardo en Cate kunnen me geen reet schelen, maar ik verplaats me dan in die andere acteurs die ronddartelen op het eerste klas dek en een sigaar met brandy nuttigen. Dat leek me geweldig in die tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
maar meer door het decor zegtie dan.
Ik ga stuk hier.
Ik dacht dat het een comedie was.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Planes, trains and automobiles komt vanavond ook op tv. Een modern sprookje en een redelijke tearjerker.
Vond er niks aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Als je als kind Free Willy niet leuk vond klopt er iets niet hoor.
Iedereen heeft z'n excentriciteiten.quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef De_Nuance het volgende:
Iedereen is hier een beetje gek volgens mij.
Ja een heel aandoenlijke.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een comedie was.
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.quote:Op maandag 26 december 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die Leonardo en Cate kunnen me geen reet schelen, maar ik verplaats me dan in die andere acteurs die ronddartelen op het eerste klas dek en een sigaar met brandy nuttigen. Dat leek me geweldig in die tijd.
Zodra dat schip begint te zinken zet ik de film dan ook af, dat boeit me niet.
Hoewel Gugenheim wel op het laatst mooi zegt "We're dressed to our best and will go down as gentlemen, however we would like a brandy!" terwijl ze daar zitten te staren naar hun ondergang met een orkest op de achtergrond.
Moest je niet huilen toen z'n papa overleed dan?quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vond er niks aan.
Lion King dan weer wel.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n excentriciteiten.
Trolololol.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig dat die Guggenheim de pijp uitging.
Nee.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moest je niet huilen toen z'n papa overleed dan?
Speelt Katja Schuurman daarin niet een serveerster?quote:Op maandag 26 december 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Planes, trains and automobiles komt vanavond ook op tv. Een modern sprookje en een redelijke tearjerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |