Hoe hij aan al die vrouwen komt is mij inderdaad nog altijd een raadsel.quote:
Geen idee, lijkt me zo ehm, dunno, ongepast.quote:
Het lijkt mij wel serieus grappig.quote:Op maandag 26 december 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me zo ehm, dunno, ongepast.
Ik zou meer iets hebben van "what the...".quote:Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel serieus grappig.
Ja schat?quote:
Ik ook van jou hoor.quote:
Nog erger. A Christmas Carol.quote:Op maandag 26 december 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor.
Vond je 't een goede film gister of verkoos je die slechte Weijers?
Ach gut, hoe heb je het volgehouden.quote:
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
De_Nuance, vanavond is er een kerstspecial van een halfuurtje van Madagascar op SBS6 om 20.00 uur.
Denk dat ik dan nog aan het kerstdineren ben.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
De_Nuance, vanavond is er een kerstspecial van een halfuurtje van Madagascar op SBS6 om 20.00 uur.
Oh ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".
Ik ben een bikkel.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach gut, hoe heb je het volgehouden.
Ik mag ook een bijdrage leveren, ik ga voor kip madras en zij hebben schijinbaar kipvervangersquote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan is hij te druk met andijvie vreten wat door moet gaan voor "vlees".
Ja hoor, falafel is ook lekker bijvoorbeeldquote:
Haha.quote:Op maandag 26 december 2011 15:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik mag ook een bijdrage leveren, ik ga voor kip madras en zij hebben schijinbaar kipvervangers
Dat moet haast wel, bij kerstfilms loop ik na een half uur kotsend door de kamer van al die knuffeligheid. Das war einmal. Nu hou ik niet meer van die zoetsappigheid.quote:
Je bent niet de enige schijnbaar, vegetariėrs die vleesvervangers willen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ze nog niet zo lang, maar ik sta open voor dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |