Dat sowieso. Daarnaast is iedere uitstap naar F&F of NWS een hoogtepunt voor die fora. Nu alleen OUD nog op niveau brengenquote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Andersom kunnen we spreken van een ware niveaustijging.
Jij bestelt altijd cola overal en altijd?quote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Melk
Karnemelk is al helemaal erg
Valt mee hoorquote:
Je komt wel terug. We zitten in je hart B_A.quote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Jaja, ik ben al weg. Daaaaaaaaaaaaaag!
Wie durftquote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarnaast is iedere uitstap naar F&F of NWS een hoogtepunt voor die fora. Nu alleen OUD nog op niveau brengen!
Ik ben bang voor moeders.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bestelt altijd cola overal en altijd?
quote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je komt wel terug. We zitten in je hart B_A.
In je hart!
Als een ware IT'er, (maar dan zonder de drank, linksheid en drugs, o wacht..quote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Ice Tea vind ik ook wel lekker, maar alleen die van Lipton.
Ik zweer bij Lipton Ice Tea Green Tea lemonquote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Ice Tea vind ik ook wel lekker, maar alleen die van Lipton.
Terecht.quote:
Je zou iets kunnen bedenken over de jengelende kinderen van familie tijdens een kerstdinerquote:
Jezelf quotenquote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een geschikt liedje voor mijn begrafenis.
Ik ben slechts het resultaat van goede opvoeding amice.quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Terecht.
Een moeder moet jou eens een goede draai om je oren geven.
Vliegtuigen, gewoonweg vliegtuigen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou iets kunnen bedenken over de jengelende kinderen van familie tijdens een kerstdiner
Nee ik ben een beetje klaar met die tere zieltjes. Dan lok je ze ook weer hierheen omdat ze zichzelf moeten bewijzen.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een ware IT'er, (maar dan zonder de drank, linksheid en drugs, o wacht..)
Nice.
Of ze oud-Argentijns uit te werpen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vliegtuigen, gewoonweg vliegtuigen.
Ik start daar een petitie om alle kinderen onder de 16 aan de grond te houden.
Ze gaan ook altijd de politieke discussie uit de weg.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef waht het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje klaar met die tere zieltjes. Dan lok je ze ook weer hierheen omdat ze zichzelf moeten bewijzen.
En die proleten gaan ook altijd bij de uitgang staan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
het is ook gore zooi, daar niet van.
Vooral als je uitgaat met rokende mensen en dan de ochtend erop aan je kleren ruikt , dat is dan weer walgelijk
Precies.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of ze oud-Argentijns uit te werpen.
Als er brand uitbreekt dan zijn de aanstichters de enige die ontsnappen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En die proleten gaan ook altijd bij de uitgang staan.
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen geestelijk gehandicapten zich voortplanten?"
Lijkt me wel een aardig topic voor OUD.
90% is gonna hate you forever.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen vrouwen met pittige kapsels zich voortplanten?"
En je hebt niet vriendelijk bedankt voor dat "heerlijke" diner?quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga vanavond naar een vegetarisch kerstdiner.
Whehehehe
Serieus? Ik lurk daar nooit dus ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al te vaak geweest. Dat is niet leuk.
Ik ben ook een keer uitgenodigd voor een vegetarische BBQ. Het was zo erg, dat ik daarna met een groepje linea recta naar McDonald's ben gegaan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga vanavond naar een vegetarisch kerstdiner.
Whehehehe
Nee waarom zou ik?quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt niet vriendelijk bedankt voor dat "heerlijke" diner?
Of nog erger: mag je een mongooltje laten komen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
"Mogen geestelijk gehandicapten zich voortplanten?"
En het ook weer leuk back-fired op de autist die het opentquote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.
Daar is niets ironisch aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat half Fok het meestal eens is.
Zelfkastijdingquote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik?
Lijkt me wel interessant een keer.
Hebzuchtquote:Op maandag 26 december 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfkastijding.
Voor welke zonde moet je boeten?
Gisteren moest je huilen omdat Henk zich had aangemeld.quote:Op maandag 26 december 2011 15:17 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn topic in NWS wordt overspoeld door verstandige mensen.
Ik trek verstandige mensen aan
Vegetarisch is gewoon smerig, zeker als ze vleesvervangers hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik?
Lijkt me wel interessant een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |