En kijken of die nog bestaat eind december. Maak ik er gewoon 2013 vanquote:
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trektquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een heeeele slowe slowchat zeg. Kunnen we daar wat aan doen?
Wiiiiilheeeeeelmuuuus vahahanassaaauweeee ben iiiiiiiiiik van Duuuuiiiiitschen bloooooeeeeed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trekt
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Ferdo het volgende:
Het blijft stil...
*doos waxinelichthouders klaarzet*
"Komt u maar even met ons mee, meneer"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.
Even is een betrekkelijk begrip, neem ik aan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie was
Waren die berekeningen niet fout?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Waren die berekeningen niet fout?Ach, gedeelde smart is halve smart
Dat wel ja. Gelijke monniken gelijk(e) k(l)appenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijk
En feedback loopt ook al niet te hardquote:
Daar hebben we toch een topic over?quote:
eind april rond de 20 graden denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer wordt het weer lekker weer, weer klimaat en natuur expert? Ik ben vandaag 2x natgeregend. En in de wind was het veel te koud. Ik vind het helemaal niet leuk
Waarschijnlijk hetzelfde als met deze dweepo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Vraag me af wat er verder gebeurd is met die man.
[ afbeelding ]
Vanavond eens proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je het verkeerd doet denk ik.
Zo moet het:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:57 schreef VeX- het volgende:
Afschieten die Henk en Ingrid. Tuig van het laagste allooi.
nee dat mag nietquote:Op zondag 8 juli 2012 02:41 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dus ik zou in principe ook mogen zeggen dat ze die VEX- pauper eigenlijk af moeten schieten?
ja dat magquote:Op zondag 8 juli 2012 02:37 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Mag dit?
report betreffende deze post:
[..]
Ja paddy heeft gewonnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef Specularium het volgende:
Is er over die mintgroene kleur gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dat ook om de dag? Anders vallen we zo in herhalingquote:Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef sp3c het volgende:
ja hier gaan we zeiken hoe kut POL (SC) wel niet is met zijn allen
iedere dag!
van mij mag het, de rest van de tijd hebben we het over sex en noemen we mensen nazi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag dat ook om de dag? Anders vallen we zo in herhaling
mweeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Gaan jullie zo mee De slimste mens kijken? Uiterst geestige kwis
zolang hij maar een linkje naar dit topic in de OP zet!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Tong80 er een topic over maken?
wellus!quote:
Zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag het, de rest van de tijd hebben we het over sex en noemen we mensen nazi!
Jammer man, nazi die je er bent[/quote]quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Tong80 er een topic over maken?
Wil je het over naziliteratuur hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Mogen we het ook hebben over literatuur ?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo?
[..]
Jammer man, nazi die je er bent
knap werk xenofoob!quote:
Nou, eigenlijk over de biografie van Keith Richards en ja, dat noem ik literatuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je het over naziliteratuur hebben?
en je leest 1 pagina per dag?quote:
We zijn nu juist tempo aan het maken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
Met dit tempo is de titel van het volgende topic een nieuwjaarswens voor 2013
ik zit er ook tegenaan te hikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over literatuur hebben, zal ik een e-reader kopen. Kost een eurotje of 100, en dan kan ik alle boeken die ik wil gewoon van internet plukken.
Iemand e-reader ervaring en/of advies?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over literatuur hebben, zal ik een e-reader kopen. Kost een eurotje of 100, en dan kan ik alle boeken die ik wil gewoon van internet plukken.
geeeeeeeeeeeen idee. Ik denk eentje zonder licht van zichzelf. Leest toch niet lekker lijkt me?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit er ook tegenaan te hikken
welke wil je kopen?
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeeen idee. Ik denk eentje zonder licht van zichzelf. Leest toch niet lekker lijkt me?
Heb ik ook in de kast staan, nog geen letter van gelezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk over de biografie van Keith Richards en ja, dat noem ik literatuur
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op de biografie van Keith Bakker.
ik probeer hetzelfde tempo aan te houden als deze slowchatquote:
Zeker vol spannende erotische verhalen hè, vies mannetje!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op de biografie van Keith Bakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Niets, het was een krijgertje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Wat was eigenlijk zo boeiend aan Keiths leven?
Hoop drugs, matige muzikant en toch succes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Wat was eigenlijk zo boeiend aan Keiths leven?
Het boek is geweldig en de man lééft voor zijn muziek. Ja, okee, ook voor zijn drugs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoop drugs, matige muzikant en toch succes.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker vol spannende erotische verhalen hè, vies mannetje!ik keur het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee, juist niet. Geef mij maar een boekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Feestje in mijn hoofd! Lav, weet jij wat over e-readers? Jij lijkt me daar het type wel voor
Jammer jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Geef mij maar een boek
Morgenavond. Dan laat ik me informeren, en zal ik daarna jou informerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
toch wil ik een E-reader
timmmm, de mediamarkt is nog open, ga er ff heen en informeer jezelf
Je moet je nooit laten informeren door iemand van de Mediamarkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgenavond. Dan laat ik me informeren, en zal ik daarna jou informeren
Informeer jij mij daarna?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
je bent een pauper weet je dat?
ik ga zelf wel
Moet je eerst een natte bladzijde strijken, kan je daarna de lettertjes op de bout lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet je nooit laten informeren door iemand van de Mediamarkt.
Kom je ineens met een strijkbout thuis.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
je bent een pauper weet je dat?
ik ga zelf wel
Heel geinig inderdaad. Philip Freriks en Maarten van Rossem doen dat leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Gaan jullie zo mee De slimste mens kijken? Uiterst geestige kwis
Vorige aflevering vond ik wel wat minder. Als je na elke vraag wat een van Rossem gaat vragen, is de spontaniteit er wel af, en geforceerd zwartgallig is bahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Heel geinig inderdaad. Philip Freriks en Maarten van Rossem doen dat leuk.
Vet snelle slowchat hier ineens trouwens
Je bent de eerste die het hoort als het vandaag hetzelfde is!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef Kentoet het volgende:
Gisteren niet gezien, maar ik vond ze juist een beetje loskomen vorige week. In het begin wat geforceerd ja.
Begint zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als het vandaag hetzelfde is!
Veel plezier, ik ga genieten van Maarten van Rossemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
Die quiz is redelijk kut tot nu toe.
Op RTL7 is die film van Reno:911.
Vroeger was het een lekkere plaspauze, tegenwoordig kan je de was ophangen, de vaat doen en een paar keer fierljeppen en nog tijd over hebben in de reclames.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel handig. Je kunt tijdens de reclames zoveel doen!
Heb best kunnen lachen om die nieuwe peijnenburgreclamequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef sp3c het volgende:
vind die reclameblokken wel fijn eigenlijk
ik ga altijd een beetje gamen tijdens de reclame en sommige reclames zijn gewoon grappig
Ik zal even opletten, het was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Zie je, na elke vraag naar Maarten gaan, dan wordt het geforceerd, dan is het niet leuk meer
Ik heb me gek gelachen om die reclame met hond die terugblaft als antwoord. Kan er nu weer om gillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb best kunnen lachen om die nieuwe peijnenburgreclame
Jij gaat elke dag een blaffende hond kopen, ik lees het al wel weerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je weet de volgende dag wél precies wat je moet kopen. Ook mooi toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb me gek gelachen om die reclame met hond die terugblaft als antwoord. Kan er nu weer om gillen.
Jáquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag een blaffende hond kopen, ik lees het al wel weer
Wat een nazi'squote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
"Meneer, u hebt hier een winkelverbod."
En waar moet ik op letten, als ik er morgen eentje kopen ga?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef sp3c het volgende:
bij de mediamarkt zeggen ze eigenlijk nooit zoveel zinnigs maar ik weet nu wel welke ze graag willen verkopen
maar ik heb wel met een paar van die dingetjes kunnen spelen en ik heb volgens mij heul niet zo'n dure nodig
Niks; het waren twee plaatjes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen op negerdagquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks; het waren twee plaatjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang het niet elfletterig is is het vogelvrij in NWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plaats het in POL SCOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
POL heeft geen SC; alleen clubje users die doorlopend over binnenkomend politiek nieuws praten, maar te lui zijn om daar topics voor aan te maken of die topics op te zoeken.quote:
awesome innit?quote:
zeikende viswijven zijn het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL heeft geen SC; alleen clubje users die doorlopend over binnenkomend politiek nieuws praten, maar te lui zijn om daar topics voor aan te maken of die topics op te zoeken.
De SC in NWS is tenminste een échte slowchat. Duurt gewoon een jaar voordat zo'n topic vol is...
quote:In verband met onverwachte overbelasting in het NWS-slowchattopic kan het Fok! forum de komende uren wat minder bereikbaar zijn. We vragen om je begrip. Een activiteitstoename van 1400% in een topic komt immers niet elke dag voor. Onze servers kunnen zulke hoeveelheden data niet aan.
We hopen het probleem snel op te lossen. Straks gaat sp3c slapen.
Typisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef sp3c het volgende:
ik hou van die kleine mini garnaaltjes
roerbak je zo door je rijst en hmmmmmmmmgood
Gelukkig hebben ze dat niet in NWS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
In POL hebben ze allemaal zo'n mening.
Best knap een kwartierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:37 schreef sp3c het volgende:
kwartier volgehouden, ik ga wel wat in huis doen ofzo
Erg herkenbaar. Het begint met ouders die hun kind aanspreken: "Laat die meneer er eens langs" (terwijl je zelf net 20 bent ofzo). En het schuift vanzelf op...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef timmmmm het volgende:
... Een der dames keek om, en zei tegen de ander, hé, kom hier fietsen joh, die meneer wil erlangs!
Klacht: 2 redelijk aantrekkelijke dames van 18 zeiden meneer tegen me![]()
Ik denk dat ze in NWS meer in de topics zelf discussiëren, Tem. Het is hier echt slooooowchatquote:
Dat blijkt maar weer, dan ga ik naar het volgende loket.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in NWS meer in de topics zelf discussiëren, Tem. Het is hier echt slooooowchat
Jammer!quote:
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Specularium het volgende:
Dit zou wel de plek zijn om ons af te vragen of Badr een goeie geitenmelker zou zijn.
Ja, die zullen het wel weten, die weten alles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef eskil het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.
[/quote
Oftie een goede geitenmelker is ?
Zo doen ze het wel voorkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die zullen het wel weten, die weten alles.
Ik zou het wel graag een keer zelf willen lezen, maar ze kan niet plakken.quote:
Wij horen er over in Nederland,quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.
ik neem regelmatig jan en alleman in het ootje dus je moet iets specifieker zijn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wanneer sp3c gaat toegeven dat ie ons allemaal in het ootje had.
ik hoorde nog nix!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wij horen er over in Nederland,
geen geitenmelker maar ..geitenn..ker,dat is zeker bekend!
Wat is er bekend dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wij horen er over in Nederland,
geen geitenmelker maar ..geitenn..ker,dat is zeker bekend!
Volgens mij komt er geen krant aan te pas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag een keer zelf willen lezen, maar ze kan niet plakken.
en nu is ze stilquote:
Nou, ze bleef anders aardig plakken op het Badr Haritopicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag een keer zelf willen lezen, maar ze kan niet plakken.
Wat bedoel je met dat,plakken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ze bleef anders aardig plakken op het Badr Haritopic
Dat is speciefiek over alle Marokanenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:33 schreef sp3c het volgende:
maar de vraag ging specifiek over Badr!
hoeveel liefde kent de goede man voor de nobele geit?
hij kan toch gewoon van een melkje houden in de avond?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:38 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha! een geitenmelker over Badr is in Nederland een synonym van een geitenn..ker/Marokkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |