Moet je eerst een natte bladzijde strijken, kan je daarna de lettertjes op de bout lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet je nooit laten informeren door iemand van de Mediamarkt.
Kom je ineens met een strijkbout thuis.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
je bent een pauper weet je dat?
ik ga zelf wel
Heel geinig inderdaad. Philip Freriks en Maarten van Rossem doen dat leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Gaan jullie zo mee De slimste mens kijken? Uiterst geestige kwis
Vorige aflevering vond ik wel wat minder. Als je na elke vraag wat een van Rossem gaat vragen, is de spontaniteit er wel af, en geforceerd zwartgallig is bahquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Heel geinig inderdaad. Philip Freriks en Maarten van Rossem doen dat leuk.
Vet snelle slowchat hier ineens trouwens
Je bent de eerste die het hoort als het vandaag hetzelfde is!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:28 schreef Kentoet het volgende:
Gisteren niet gezien, maar ik vond ze juist een beetje loskomen vorige week. In het begin wat geforceerd ja.
Begint zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als het vandaag hetzelfde is!
Veel plezier, ik ga genieten van Maarten van Rossemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
Die quiz is redelijk kut tot nu toe.
Op RTL7 is die film van Reno:911.
Vroeger was het een lekkere plaspauze, tegenwoordig kan je de was ophangen, de vaat doen en een paar keer fierljeppen en nog tijd over hebben in de reclames.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel handig. Je kunt tijdens de reclames zoveel doen!
Heb best kunnen lachen om die nieuwe peijnenburgreclamequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef sp3c het volgende:
vind die reclameblokken wel fijn eigenlijk
ik ga altijd een beetje gamen tijdens de reclame en sommige reclames zijn gewoon grappig
Ik zal even opletten, het was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Zie je, na elke vraag naar Maarten gaan, dan wordt het geforceerd, dan is het niet leuk meer
Ik heb me gek gelachen om die reclame met hond die terugblaft als antwoord. Kan er nu weer om gillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb best kunnen lachen om die nieuwe peijnenburgreclame
Jij gaat elke dag een blaffende hond kopen, ik lees het al wel weerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je weet de volgende dag wél precies wat je moet kopen. Ook mooi toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb me gek gelachen om die reclame met hond die terugblaft als antwoord. Kan er nu weer om gillen.
Jáquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag een blaffende hond kopen, ik lees het al wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |