Mag dat ook om de dag? Anders vallen we zo in herhalingquote:Op zondag 22 juli 2012 19:48 schreef sp3c het volgende:
ja hier gaan we zeiken hoe kut POL (SC) wel niet is met zijn allen
iedere dag!
van mij mag het, de rest van de tijd hebben we het over sex en noemen we mensen nazi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag dat ook om de dag? Anders vallen we zo in herhaling
mweeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Gaan jullie zo mee De slimste mens kijken? Uiterst geestige kwis
zolang hij maar een linkje naar dit topic in de OP zet!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Tong80 er een topic over maken?
wellus!quote:
Zo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag het, de rest van de tijd hebben we het over sex en noemen we mensen nazi!
Jammer man, nazi die je er bent[/quote]quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:38 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Tong80 er een topic over maken?
Wil je het over naziliteratuur hebben?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Mogen we het ook hebben over literatuur ?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo?
[..]
Jammer man, nazi die je er bent
knap werk xenofoob!quote:
Nou, eigenlijk over de biografie van Keith Richards en ja, dat noem ik literatuurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je het over naziliteratuur hebben?
en je leest 1 pagina per dag?quote:
We zijn nu juist tempo aan het maken!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
Met dit tempo is de titel van het volgende topic een nieuwjaarswens voor 2013
ik zit er ook tegenaan te hikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over literatuur hebben, zal ik een e-reader kopen. Kost een eurotje of 100, en dan kan ik alle boeken die ik wil gewoon van internet plukken.
Iemand e-reader ervaring en/of advies?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over literatuur hebben, zal ik een e-reader kopen. Kost een eurotje of 100, en dan kan ik alle boeken die ik wil gewoon van internet plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |