En kijken of die nog bestaat eind december. Maak ik er gewoon 2013 vanquote:
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trektquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een heeeele slowe slowchat zeg. Kunnen we daar wat aan doen?
Wiiiiilheeeeeelmuuuus vahahanassaaauweeee ben iiiiiiiiiik van Duuuuiiiiitschen bloooooeeeeed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trekt
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Ferdo het volgende:
Het blijft stil...
*doos waxinelichthouders klaarzet*
"Komt u maar even met ons mee, meneer"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.
Even is een betrekkelijk begrip, neem ik aan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie was
Waren die berekeningen niet fout?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Waren die berekeningen niet fout?Ach, gedeelde smart is halve smart
Dat wel ja. Gelijke monniken gelijk(e) k(l)appenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijk
En feedback loopt ook al niet te hardquote:
Daar hebben we toch een topic over?quote:
eind april rond de 20 graden denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer wordt het weer lekker weer, weer klimaat en natuur expert? Ik ben vandaag 2x natgeregend. En in de wind was het veel te koud. Ik vind het helemaal niet leuk
Waarschijnlijk hetzelfde als met deze dweepo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Vraag me af wat er verder gebeurd is met die man.
[ afbeelding ]
Vanavond eens proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je het verkeerd doet denk ik.
Zo moet het:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:57 schreef VeX- het volgende:
Afschieten die Henk en Ingrid. Tuig van het laagste allooi.
nee dat mag nietquote:Op zondag 8 juli 2012 02:41 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Dus ik zou in principe ook mogen zeggen dat ze die VEX- pauper eigenlijk af moeten schieten?
ja dat magquote:Op zondag 8 juli 2012 02:37 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Mag dit?
report betreffende deze post:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |