En kijken of die nog bestaat eind december. Maak ik er gewoon 2013 vanquote:
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trektquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef Strani het volgende:
Dit is wel een heeeele slowe slowchat zeg. Kunnen we daar wat aan doen?
Wiiiiilheeeeeelmuuuus vahahanassaaauweeee ben iiiiiiiiiik van Duuuuiiiiitschen bloooooeeeeed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon over het koninklijk huis beginnen, je ziet dat dat users trekt
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Ferdo het volgende:
Het blijft stil...
*doos waxinelichthouders klaarzet*
"Komt u maar even met ons mee, meneer"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani pakt een paar houders uit de doos en gooit ze door de slowchat.
Even is een betrekkelijk begrip, neem ik aan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Komt u maar even met ons mee, meneer"
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Nou, dan hoeft dat jaaroverzicht er ook niet meer te komen. Gewoon aankondigen dat je dat pas 22 december online gooit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In die van WKN had ik dat al aangekondigd dat het mogelijk de laatste editie was
Waren die berekeningen niet fout?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Frutsel het volgende:
Zo ver komen we niet, 21 december eindigt de wereld
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Waren die berekeningen niet fout?Ach, gedeelde smart is halve smart
Dat wel ja. Gelijke monniken gelijk(e) k(l)appenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fout of niet... mocht het kloppen, dan wel graag allemaal tegelijk
En feedback loopt ook al niet te hardquote:
Daar hebben we toch een topic over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |