geeeeeeeeeeeen idee. Ik denk eentje zonder licht van zichzelf. Leest toch niet lekker lijkt me?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit er ook tegenaan te hikken
welke wil je kopen?
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geeeeeeeeeeeen idee. Ik denk eentje zonder licht van zichzelf. Leest toch niet lekker lijkt me?
Heb ik ook in de kast staan, nog geen letter van gelezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk over de biografie van Keith Richards en ja, dat noem ik literatuur
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op de biografie van Keith Bakker.
ik probeer hetzelfde tempo aan te houden als deze slowchatquote:
Zeker vol spannende erotische verhalen hè, vies mannetje!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Ik wacht op de biografie van Keith Bakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Niets, het was een krijgertje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Wat was eigenlijk zo boeiend aan Keiths leven?
Hoop drugs, matige muzikant en toch succes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Wat was eigenlijk zo boeiend aan Keiths leven?
Het boek is geweldig en de man lééft voor zijn muziek. Ja, okee, ook voor zijn drugs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoop drugs, matige muzikant en toch succes.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker vol spannende erotische verhalen hè, vies mannetje!ik keur het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee, juist niet. Geef mij maar een boekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Feestje in mijn hoofd! Lav, weet jij wat over e-readers? Jij lijkt me daar het type wel voor
Jammer jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Geef mij maar een boek
Morgenavond. Dan laat ik me informeren, en zal ik daarna jou informerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef sp3c het volgende:
toch wil ik een E-reader
timmmm, de mediamarkt is nog open, ga er ff heen en informeer jezelf
Je moet je nooit laten informeren door iemand van de Mediamarkt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgenavond. Dan laat ik me informeren, en zal ik daarna jou informeren
Informeer jij mij daarna?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
je bent een pauper weet je dat?
ik ga zelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |