Wat een nazi'squote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
"Meneer, u hebt hier een winkelverbod."
En waar moet ik op letten, als ik er morgen eentje kopen ga?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef sp3c het volgende:
bij de mediamarkt zeggen ze eigenlijk nooit zoveel zinnigs maar ik weet nu wel welke ze graag willen verkopen
maar ik heb wel met een paar van die dingetjes kunnen spelen en ik heb volgens mij heul niet zo'n dure nodig
Niks; het waren twee plaatjes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen op negerdagquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks; het waren twee plaatjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang het niet elfletterig is is het vogelvrij in NWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plaats het in POL SCOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
POL heeft geen SC; alleen clubje users die doorlopend over binnenkomend politiek nieuws praten, maar te lui zijn om daar topics voor aan te maken of die topics op te zoeken.quote:
awesome innit?quote:
zeikende viswijven zijn het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL heeft geen SC; alleen clubje users die doorlopend over binnenkomend politiek nieuws praten, maar te lui zijn om daar topics voor aan te maken of die topics op te zoeken.
De SC in NWS is tenminste een échte slowchat. Duurt gewoon een jaar voordat zo'n topic vol is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |