Ik denk dat ze in NWS meer in de topics zelf discussiėren, Tem. Het is hier echt slooooowchatquote:
Dat blijkt maar weer, dan ga ik naar het volgende loket.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in NWS meer in de topics zelf discussiėren, Tem. Het is hier echt slooooowchat
Jammer!quote:
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Specularium het volgende:
Dit zou wel de plek zijn om ons af te vragen of Badr een goeie geitenmelker zou zijn.
Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, die zullen het wel weten, die weten alles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef eskil het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.
[/quote
Oftie een goede geitenmelker is ?
Zo doen ze het wel voorkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die zullen het wel weten, die weten alles.
Ik zou het wel graag een keer zelf willen lezen, maar ze kan niet plakken.quote:
Wij horen er over in Nederland,quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Zouzou ervan vindt, of beter gezegd, wat de Fransen ervan vinden.
ik neem regelmatig jan en alleman in het ootje dus je moet iets specifieker zijn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wanneer sp3c gaat toegeven dat ie ons allemaal in het ootje had.
ik hoorde nog nix!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wij horen er over in Nederland,
geen geitenmelker maar ..geitenn..ker,dat is zeker bekend!
Wat is er bekend dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
Wij horen er over in Nederland,
geen geitenmelker maar ..geitenn..ker,dat is zeker bekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |