Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Dat is toch al na het omdraaien van de stoelen zo? Dan moet het volledig blind zijn, als je echt alleen de voice wil vinden. Niets show, achter een gordijntje zingen. ELke week weer.
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mijn klomp brak toen ik een bericht op nu.nl tegen kwam over dat luskes zijn borsthaar er af ging scheren. Het idee alleen al dat je denkt dat ook maar iemand dat wil weten van je is al walgelijk
Gatverdamme
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende: Het is ook wel grappig dat veel mensen een matige stem van een te blije homo wel kunnen waarderen maar als een mooi meisje een matige stem heeft zoals Jennifer Ewbank weten ze niet hoe snel ze moeten zijn om d'r uit te kotsen
Jennifer Ewbank heeft een matige live stem. Haar cd is briljant
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't. Heerlijk tegen de stroom in
Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over. En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.
@ radio: ik heb net wel de singoff gehoord, zonder alle afleiding aan dansers, danseressen en outfits op tv. maakt wel een verschil met wat ik eerder vanavond had gezien
Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende: Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over. En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Uiteindelijk als het op de stemmen aan komt gaat het tussen Charlie en Wouter en misschien Sharon.
Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende: Bart zal natuurlijk nooit TVOH worden, maar misschien houdt ie er wel een leuk plaencontract aan over. En die Paul met z'n act is natuurlijk ook niet the VOICE of HOLLAND, maar die domme sms-ende mutsen blijven op een toneelstukje stemmen.
Ik ben bang dat Paul nog in de finale komt te staan...
Tuurlijk ontkom je daar niet aan, maar je zou bij de keuzes van de jury wel verwachten dat ze de beste stemmen meenemen naar de liveshow... en daar is bij zowel Jennifer als Paul geen sprake van... die hadden er echt niet doorheen mogen komen.
Qua stem ben ik het volledig met je eens, alleen dit jaar steekt er voor mij geen stem bovenuit dus ga ik voor het showelement, de rest is zo saai
Jennifer had flinke concurrentie wmb vorig jaar dus die vond ik helemaal niks.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.