Ik ben te veel teddybeer hoor ik netquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ok,
Wat is er allemaal geil?
Gaan we ontopic ook hè
Uhhh wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen zeggen gewoon geil te zijn (of jij tenminste), sommige mannen komen met kuikentjes omdat ze te schijterig zijn te zeggen wat ze echt denken (of willen).
met je faal.
Nouja ben benieuwd wat de avond me gaat brengen.quote:
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
Is Nouvelles een nieuwe kloon van Mpj? Zijn postgedrag doet me aan Mpj denken.
Ik heb altijd gedacht dat het een voordeel kon zijn als ik een beetje teddybeer zou zijn, maar ik ben daar niet groot genoeg voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te veel teddybeer hoor ik net
Sorrie, heb al vaak genoeg op hem moeten wachten. Dit keer nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
joh had m nou die kans gegeven, flauw hoor (niet alleen bij hem, sowieso)
Hij maakt er 1 voor elke maand denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog alweer 1hoeveel kloons wil je hebben
Beetje is niet tequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het een voordeel kon zijn als ik een beetje teddybeer zou zijn, maar ik ben daar niet groot genoeg voor
hallo ik wil er geen domper op zetten hoor maar ik denk dat zij altijd wel moeilijke situaties zal hebben. Het is geen gewoon en daar moet je wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ben benieuwd wat de avond me gaat brengen.
Laatste keer dat ik haar zag had ik al een borrel op ook dus tja
Moet toegeven dat ik er toch een beetje zenuwachtig voor ben ondanks dat we al met elkaar hebben staan zoenen.
Maar dat komt meer omdat ik wil weten of ze niet nog steeds zo psychotisch is als de laatste keer en dat ik dan daarom door "de liefde van mijn leven" wordt afgewezen.
Was er toen best wel kapot van vooral ook omdat de liefde er wel was alleen met een probleem van haar ertussen.
Dus het dus weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij maakt er 1 voor elke maand denk ik
I know. Maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
En soms word je gewoon verliefd op stomme mensen ongeacht het potentie heeft of niet
verliefd worden op stomme mensen is stom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
En soms word je gewoon verliefd op stomme mensen ongeacht het potentie heeft of niet
Nouja...je bevestigt waarom ik "faal" zei...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
lees dan, damn. je bent toch niet blond?
Kut je gevoelens die je niet kan sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig vind ik de drie dames waarop ik verliefd was en die mij afwezen nog steeds niet stom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
verliefd worden op stomme mensen is stom.
dan is ie niet te traceren door al die vriendinnen van hem!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog alweer 1hoeveel kloons wil je hebben
dat lijkt me ondertussen wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vraag me af of kree niet juist op haar afgaat omdat dat veiliger is dan écht een relatie te beginnen. Het lijkt me niet erg veel potentie hebben
Vertel mij watquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
verliefd worden op stomme mensen is stom.
Lijkt me niet fijn, nieuwe mensen ontmoeten terwijl je een psychose hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die problematiek begrijpt en het romantiseert . Voor sommige mensen is het gewoon iets wat ze niet begrijpen en maken er een heel ander beeld van. Leven met een psychose is heel heftig en het is niet even over laten we niet eens praten over de na effecten
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me niet fijn, nieuwe mensen ontmoeten terwijl je een psychose hebt.
Liefde is mooi als het er isquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde kan zo mooi zijn.Helaas is het meestal een nachtmerrie
Ja ik weet dat allemaal ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberen
die dingen heb je niet zomaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberen
Ik vind het nu al erg genoegquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dit jaar 5 dagen lang kerst vier
het word ook elk jaar meer
Klopt, ik ga er ook niet heen met de verwachting dat we nu weer helemaal verliefd gaan worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hallo ik wil er geen domper op zetten hoor maar ik denk dat zij altijd wel moeilijke situaties zal hebben. Het is geen gewoon en daar moet je wel tegen kunnen
Zou kunnen, tja weet het niet er was gewoon een klik en ik ben geen vrouwenjager dus moet iemand tegen het lijf lopen (waar dan ook) waar het mee klikt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vraag me af of kree niet juist op haar afgaat omdat dat veiliger is dan écht een relatie te beginnen. Het lijkt me niet erg veel potentie hebben
volgens mij begreep je niet wat ik precies bedoelde. maar geeft niet. kusje op je tieten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nouja...je bevestigt waarom ik "faal" zei...
Ik ben gek op kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg genoegmeer hoeft echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je te veel gaat kersten word het misschien wel minder speciaal en een beetje langdradigHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik wel eens vaker, maar het was nooit wederzijs helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word ook vaak op de verkeerde verliefd.
Nu zeg ik vaak maar ben nog maar 1 keer verliefd geweest.
Daarom vroeg ik of je het ff uitlegde. Maar het was teveel gevraagd..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij begreep je niet wat ik precies bedoelde. maar geeft niet. kusje op je tieten.
faal roepen is zo lekker uitnodigend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik of je het ff uitlegde. Maar het was teveel gevraagd..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben gek op kerstTsja ik vind er weinig aan, misschien als ik mensen heb waar ik wel goed mee kan opschieten dat het dan anders wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je te veel gaat kersten word het misschien wel minder speciaal en een beetje langdradig14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat realiseer ik me ook wel hoor,m'n broertje heeft ook met zo'n meisje die dat gehad heeft en daar gaat het nu prima mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou inderdaad en soms doe in psychose ook hele rare dingen waardoor daarna dus juist niet contacten aan durft te gaan , het is niet van oh het is psychose en nu is het over , daar gaat echt wel een hele lange weg aan af.
Haar leven zal altijd anders zijn dan bij andere en dat moet je ook maar net aan kunnen
ik ook 3x. waarvan 1x echt niet meer normaal erg, was echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
Vanacht had ik een droom over mijn eerste liefde
ik denk dat ik in totaal 3 keer (incl de huidige meneer rhu) verliefd ben geweest
Daarom vroeg ik letterijk "wat bedoel je"quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
faal roepen is zo lekker uitnodigend.
Klinkt goed. Hopelijk staan de problemen geen relatie in de weg dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me ook wel hoor,m'n broertje heeft ook met zo'n meisje die dat gehad heeft en daar gaat het nu prima mee.
Daarom zeg ik, ik weet het ook niet. Daarom loop ik niet te hard van stapel.
De eerste keer dat ik haar zag ging het heel snel gelijk zoenen de eerste avond maar toen wist ik nog niet van haar problemen.
Dat vertelde ze me een week later en daarom werd het niks (zei ze zelf omdat ze haar problemen moest oplossen)
Nouja ik probeer het gewoon nog een keer alleen nu wat minder snel.
Bij mij ook. Ik word makkelijk verliefd. Of beter gezegd, ik vind snel iemand "nogal leuk"quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
Mijn verliefdheden komen snel, en gaan dan ook weer snel. Op zich prettig wanneer je je dat begint te realiseren.
De laatste zit inmiddels al 2 jaar tussen m'n oren, en denk je werkelijk dat ik er overheen kan komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel echt heeeel veel 'crushes' gehad op mensen
waar ik toen echt gek op was maar waarbij het toch niet zo diep bleek te zitten
of nou ja dat zie ik nu, als oude en wijze vrouwhaha
Ja precies, zelfde geldt voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel echt heeeel veel 'crushes' gehad op mensen
waar ik toen echt gek op was maar waarbij het toch niet zo diep bleek te zitten
of nou ja dat zie ik nu, als oude en wijze vrouwhaha
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste zit inmiddels al 2 jaar tussen m'n oren, en denk je werkelijk dat ik er overheen kan komen
Dat is echt zo ja..het is niet eens echt leuk. De godganse tijd op die persoon wachten, je niet kunnen concentreren op andere dingen.. heel irritant.quote:
je vroeg wat mijn punt was. dan heb je gewoon niet goed gelezen want dat had je er zo uit kunnen halen namelijk. vervolgens faal roepen en dan gaan zeuren dat ik het niet uit wilde leggen. tja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik letterijk "wat bedoel je"
Lol, was het niet omgekeerd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij was het punt dat vrouwen direct voor hun gevoel uit komen en ronduit zeggen dat ze geil zijn, en mannen draaien eromheen in de hoop dat je de vage hint oppakt
Of ben ik ook blond
Dat is nieuw voor me eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij was het punt dat vrouwen direct voor hun gevoel uit komen en ronduit zeggen dat ze geil zijn, en mannen draaien eromheen in de hoop dat je de vage hint oppakt
Of ben ik ook blond
ja dit. en dus verwarren mannen geilheid niet met schattigheid of wat er dan ook gepost werd, maar zijn het gewoon mietjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Of ben ik ook blond
Me tooquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ben zeker wel directquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
Ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.
of zeggen dat je geil bent. Of deed je dat welquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Gelukkig kwam ik er slechts bij eentje achter dat een ander wel die mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel had
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dit. en dus verwarren mannen geilheid niet met schattigheid of wat er dan ook gepost werd, maar zijn het gewoon mietjes.
i'm past it. neuken, sinos? das beter dan ruzie maken.
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Wie vind je geil dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Jou?quote:
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisen
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis meequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Ik had het niet per se over iemand op dit moment, meer dat ik dat nooit heb gezegd tegen iemand waarvan ik het vondquote:
wat een kut principequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebben
nee. volgende keer beter lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Ik zeg het gewoon altijd meteen na het afrekenen bij de kassa.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Probeer je nou in mijn broekje te komen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een kut principe
maar ik speel wel mee hoor
wat een leuk karakter heb je sinosappel!
Ja!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer je nou in mijn broekje te komen?
Dat geloof ik. Dan zou ik het ook gerust doen. Maar de situatie moet zich nog aandienenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Dat kan ook of denkt die de aanhouder wint dat kan ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?
je kunt met heel veel dingen wegkomen mits je het leuk en niet hakkelig brengt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
En als ze er nu eentje voorbind?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry ik ben meer van de piemels
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijfquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze er nu eentje voorbind?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Dat treft ik heb er eenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Iets van 'ciao bella' waarschijnlijk. Rot-Italianen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef geenvetzak het volgende:
Was met 14 jaar in Italie op vakantie, bij het hanggroepje zat een Deens meisje van dezelfde leeftijd, zag er leuk maar verlegen uit. 2e avond kwam er een italiaan van een jaar of 18 op dr af. Ze waren al aan het bekken na 2 zinnen en bij de derde zin gingen ze voor wat privacy naar achtertoch benieuwd wat die toen gezegd heeft
jeetje nogal zo'n sloom principe!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry ik ben meer van de piemels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef geenvetzak het volgende:
Was met 14 jaar in Italie op vakantie, bij het hanggroepje zat een Deens meisje van dezelfde leeftijd, zag er leuk maar verlegen uit. 2e avond kwam er een italiaan van een jaar of 18 op dr af. Ze waren al aan het bekken na 2 zinnen en bij de derde zin gingen ze voor wat privacy naar achtertoch benieuwd wat die toen gezegd heeft
Tegen een kleine vergoeding nog wel! Hehequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat treft ik heb er eenje mag er best gebruik van maken tegen een kleine vergoeding
Inderdaad, maar als je ziet hoe populair die breezertopics hier zijn is dat helaas een bekend verschijnsel. Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...
toen ik 14 was had ik ook 'verkering' met iemand van 18quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...
Liefde, aandacht is al een kleine vergoedingquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding nog wel! Hehe
Mijn tip is dat je je misschien minder zou moeten richten op je slechte eigenschappen door er een topic over te openenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even een zelfreflectie topic openen om te kijken of mensen tips hebben om iets te doen aan mijn slechte karaktereigenschappen, als mensen nog ideeën hebben wat er broodnodig in moet stuur dan svp een PM/DM
Wat zijn jouw zogenaamde slechte karaktereigenschappen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even een zelfreflectie topic openen om te kijken of mensen tips hebben om iets te doen aan mijn slechte karaktereigenschappen, als mensen nog ideeën hebben wat er broodnodig in moet stuur dan svp een PM/DM
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen ik 14 was had ik ook 'verkering' met iemand van 18
vond ik toen briljant
nu een beetje shady
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje nogal zo'n sloom principe!
maar maakt niet uit, daar hebben ze wat op gevonden:dat wil ik weleens zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grow some balls!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
dat bedoel ik met shadyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een baby
als ik sinos in bed kan lullen zet ik voor jou wel stiekem de webcam aanquote:
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
Je snapt zelf ook wel dat het dan een andere vergelijking is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
En als de een nu 25 is en de ander 35?
Nou Tijn, wat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee daarom vraag ik het ookquote:
denk dat het meer ging om dat een bakvis van 14 nog niet echt weet wat ze wiltquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
nee. ben in gesprek met iemand en dat gaat even een bepaalde kant op. en nu ben ik geil. shit happens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?
Barbaren, die tieners van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.
moeilijk concept voor je he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
smakelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga even eten en wachten op kings "slechte eigenschappen"
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moeilijk concept voor je he?
want je vraagt het elke week
en? je punt is me even afzeiken of zo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen met neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Dat hangt van jouw antwoord op mijn vraag afquote:
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Oh, ik wist niet dat het een competitie is. Dan ben ik bij voorbaat al uitgeschakeld door m'n burgerlijke staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Begin gewoon bij het begin en werk toe naar waar we het hier nu over hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en? je punt is me even afzeiken of zo?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
neequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Goeie smaak, denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
ik duik echt een stuk liever met dawg het bed in
sterker nog, als ik een kerel hier uit moest pikken maakt hij sowieso het meeste kans
sinji zou ik overwegen omdat ik gok dat hij nogal wat skills heeft als het op sex aan komt
fuck op met je schijnheilige posts zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentje
Tijnbrein is for reals.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
sterker nog, als ik een kerel hier uit moest pikken maakt hij sowieso het meeste kans
sinji zou ik overwegen omdat ik gok dat hij nogal wat skills heeft als het op sex aan komt
Die praten alleen na, dat is iets anders dan iets uitleggen.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
Is ie dan eindelijk ingedaald jongen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tijnbrein is for reals.
Tevens heb ik een balletje gevonden. Jippie
Vaker posten ze kent je waarschijnlijk nietquote:
Tijn snapt dat een 14 jarig meisje over het algemeen mentaal nog zeer onvolwassen is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef geenvetzak het volgende:
als versieren niet zo makkelijk gaat: elkaar gewoon belachelijk maken als ze iets niet snappen!
Impliceer jij met dat hartje dat je me wil doen?quote:
Bwehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ie dan eindelijk ingedaald jongen?
Geoden garpquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaker posten ze kent je waarschijnlijk niet
haha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
Impliceer jij met dat hartje dat je me wil doen?
Gelukkig wel zeg, anders had zeker de helft van de vrouwen in dit topic me al aangeklaagd voor aanranding.quote:
Ik zou voor benzin gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
Tussen een lijstje opstellen in dat in de praktijk brengen zit een wereld van verschilquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
het is geen lijst met 20 plekken of zo, ik ben geen sloerie
dawg en misschien sinjij en dan heb ik wel genoeg mijn vagina rond laten gaan
whahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, anders had zeker de helft van de vrouwen in dit topic me al aangeklaagd voor aanranding.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn tip is dat je je misschien minder zou moeten richten op je slechte eigenschappen door er een topic over te openen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zijn jouw zogenaamde slechte karaktereigenschappen dan?
Het grappige is dus dat jullie allemaal gelijk hebben....quote:
En ik toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
Ik wil dat ook kunnen beoordelen via internet. Ik kan dat alleen niet. Foto is altijd wel anders namelijk en de tekst die mensen typen geloof ik ook nooit zo in. Echt is gewoon anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen een lijstje opstellen in dat in de praktijk brengen zit een wereld van verschil
Een echte dame!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?
nee mijn virtuele broekje is ook een exclusief broekje dus daar begin ik niet aan
Jij bent een vrouwquote:
Ik wil ook op een to do list staan daar gaat het om de rest boeit mij nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?
nee mijn virtuele broekje is ook een exclusief broekje dus daar begin ik niet aan
als ik kom (whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw
als het daar op aan komt ben ik wel gewoon een sloerie
maar maak je geen zorgen, je staat door die tieten met stip op 1 deze week
dawgje ken ik al wat langerquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen beoordelen via internet. Ik kan dat alleen niet. Foto is altijd wel anders namelijk en de tekst die mensen typen geloof ik ook nooit zo in. Echt is gewoon anders.
Je denkt te veel. Let it slide and have fun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het grappige is dus dat jullie allemaal gelijk hebben....
Mijn gevoel gaat alle kanten op het springt als het ware alle kanten op, ik heb het idee dat ik daardoor super inconsequent ben qua doen en laten.
Ik kan iets heel persoonlijk nemen waardoor iets me daadwerkelijk raakt, en het andere moment doet iets me niks.
Kijk ik moet wat ballen groeien, maar het ene moment heb ik die ook daadwerkelijk. Het andere moment voel ik me kut en naar en dan heb ik die niet.
Eigenlijk zou ik dus ook niet aan die slechte kant van mezelf moeten denken waarin ik me kut en naar voel. Waarin ik super gevoelig ben. En dat gevoel moeten vergeten, ik kan dat niet.
De reden waarom ik dus een topic wil gaan aanmaken is omdat ik denk dat als ik mezelf kan verlossen van dat nare alles op mezelf betrekkende extreem gevoelige klote gevoel, dat ik er een stuk sterker maar bovenal stabieler uitkom. Ik voel me er gewoon instabiel onder dus.
Maargoed het zit allemaal al zolang in mijn systeem, ook al weet ik dat ik deze karaktereigenschap heb kan ik er zelf, met mijn eigen inzichten helemaal niks aan veranderen.
Vandaar dus eigenlijk dat ik er een topic over wil openen.
Twee dingen dan, omdat je er zo nadrukkelijk om vraagt:quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn gevoel gaat alle kanten op het springt als het ware alle kanten op, ik heb het idee dat ik daardoor super inconsequent ben qua doen en laten.
Ik kan iets heel persoonlijk nemen waardoor iets me daadwerkelijk raakt, en het andere moment doet iets me niks.
Kijk ik moet wat ballen groeien, maar het ene moment heb ik die ook daadwerkelijk. Het andere moment voel ik me kut en naar en dan heb ik die niet.
Eigenlijk zou ik dus ook niet aan die slechte kant van mezelf moeten denken waarin ik me kut en naar voel. Waarin ik super gevoelig ben. En dat gevoel moeten vergeten, ik kan dat niet.
De reden waarom ik dus een topic wil gaan aanmaken is omdat ik denk dat als ik mezelf kan verlossen van dat nare alles op mezelf betrekkende extreem gevoelige klote gevoel, dat ik er een stuk sterker maar bovenal stabieler uitkom. Ik voel me er gewoon instabiel onder dus.
Maargoed het zit allemaal al zolang in mijn systeem, ook al weet ik dat ik deze karaktereigenschap heb kan ik er zelf, met mijn eigen inzichten helemaal niks aan veranderen.
oh dan doe ik wel jou op vrijdag en haar op zaterdag of zoquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik kom (whehe) dan sinos niet. geen schijnheilige wijven aan mijn zaakje.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je denkt te veel. Let it slide and have fun.
En mister Rhu op zondag?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dan doe ik wel jou op vrijdag en haar op zaterdag of zo
heb ik geen problemen mee hoor
okiquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb heel eerijk gezegd aan jouw gedrag nog nooit hier iets van gemerkt. Ik weet er het fijne niet van en anderen hier zullen het beter weten dan ik, maar ik denk dat het probleem meer in je hoofd zit dan dat anderen er ook daadwerkelijk last van hebben. Maar dat zou je aan hun moeten vragen.Ik het er in ieder geval nog niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee die doe ik op werkdagen alquote:
Zoquote:
Okay. Ja, ik persoonlijk kan dat gewoon niet zeggen via internet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dawgje ken ik al wat langer
en sinji komt gewoon over alsof ie skills heeft maar dat kan tegen vallen ja
maar dat is altijd met sex
als je iemand date kan het nog onwijs tegen vallen als de kleren eenmaal uit gaan
ja daarom kwam ik een tijdje niet postenquote:
het topicquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:20 schreef geenvetzak het volgende:
goed, de topic (en mijn posts) worden weer royaal genegeerd dus I'm out~
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw
als het daar op aan komt ben ik wel gewoon een sloerie
maar maak je geen zorgen, je staat door die tieten met stip op 1 deze week
Hoezo ben ik nou weer schijnheilig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik kom (whehe) dan sinos niet. geen schijnheilige wijven aan mijn zaakje.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je de week op zaterdag laat beginnen ben je als eerstequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Hoezo ben ik nou weer schijnheilig?
[..]Ik wil als eerste
1e van t weekend dan tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je de week op zaterdag laat beginnen ben je als eerste
Pff. Beter maak je dat dan goed met een beffathonquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Joods worden dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fossielquote:
Is goed hoor, je mag me zo lang beffen als je wilquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff. Beter maak je dat dan goed met een beffathon
beetje jammer dit weer rhu.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op dawg je hebt die tieten ook zien, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje jammer dit weer rhu.
anyway ik ben weg. adios.
jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op dawg je hebt die tieten ook zien, lijkt me duidelijk
doeg fijne feestdagen!!!
En ik en mijn piemel dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm misschien moet ik toch maar voor vrouwen gaan...Ze hebben betere comebacks
Ik denk dat het meer te maken heeft met welk soort mannen er op jou vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
jeez het is echt vrijdag hierquote:
Ik denk veel te veel, maar bovenal omdat ik buiten mijn denken... wat me dus eigenlijk bezighoudt.... weinig echt leuk vind om te doen. Ik voel me passieloos, als ik erover nadenk voel ik dat ik een gevoelige snaar raak, ik heb dan ook het idee dat ik moet beginnen met mezelf, maar dat is gewoon onmogelijk als je nergens zin in hebt. Geef mij een zooi passie pillen en laat me blij zijn met mijn leven en het zou al een stuk beter gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je denkt te veel. Let it slide and have fun.
Ik ben dan wel met mezelf bezig, maar alleen met mijn levenlustloze gevoel, het is zelfkwelling, dat doe ik niet voor de lol, ik zou graag van het leven genieten, ik schreeuw in mijn gedachte tegen mezelf: ''PAK DAT LEVEN VAST'' Maar zo makkelijk gaat dat niet, ik zou best ''willen'' participeren en niet alleen met mezelf bezig willen zijn. Maar dat ''wil'' ik niet (paradox dit)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee dingen dan, omdat je er zo nadrukkelijk om vraagt:
1. Je bent te veel met jezelf bezig. Dat is eigenlijk een hele egoistische houding.
2. Je wilt met iedereen in de wereld vrienden zijn. Waarom? Jij mag toch ook wel eens mensen niet, of vind je iedereen aardig?
Die hypergevoelige zeurderige slijmerige ik komt voort uit punt 2 die strani net beschreef, ik trek me teveel aan van andere mensen. Let wel, punt 2 vind ik sowieso erg belangrijk, wat eigenlijk dus gewoon niet terecht is... Maar als ik me dan dus eventjes wat minder voel en alles persoonlijker op mezelf betrek dan raakt dat in extreme en dan vind ik mezelf achteraf gezien meestal ook gewoon alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb heel eerijk gezegd aan jouw gedrag nog nooit hier iets van gemerkt. Ik weet er het fijne niet van en anderen hier zullen het beter weten dan ik, maar ik denk dat het probleem meer in je hoofd zit dan dat anderen er ook daadwerkelijk last van hebben. Maar dat zou je aan hun moeten vragen.Ik het er in ieder geval nog niks van gemerkt.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met welk soort mannen er op jou vallen
viespeukjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeez het is echt vrijdag hier
ik las chocolate-dick
prima freudiaanse verlezing. maar op zaterdag staat er toch iets anders op t programma?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik las chocolate-dick
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik las chocolate-dick
daarom is het hier echt vrijdag en niet zaterdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
[..]
prima freudiaanse verlezing. maar op zaterdag staat er toch iets anders op t programma?
nice, sex morgen dan?quote:
owja.. ik draai ook al 2 dagen in vrijdag modequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom is het hier echt vrijdag en niet zaterdag
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik krijg gewoon een pm van een of andere kerel over dat beffen
kerel je leest hier blijkbaar mee: tief op zeg en ga ergens anders aan je piemel sjorren
Name and shame!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik krijg gewoon een pm van een of andere kerel over dat beffen
kerel je leest hier blijkbaar mee: tief op zeg en ga ergens anders aan je piemel sjorren
dealquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alleen als je me penetreert met je tong
rhubarbje klinkt ook mannelijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorryzie geen geslacht mobiel
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?quote:
er is een rhubarb op fok en dat is een manquote:
Wat je wel mag doen is het iedereen DM'enquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?
Weet ik niet zeker, of je wel de naam mag noemen zonder de inhoud prijs te geven. Is iemand hier een FOK!advocaat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?
oh jeetje daar ben ik echt te lui voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat je wel mag doen is het iedereen DM'en
Crutch leest mee toch? Vraag het hemquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, of je wel de naam mag noemen zonder de inhoud prijs te geven. Is iemand hier een FOK!advocaat?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is een rhubarb op fok en dat is een man
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jeetje daar ben ik echt te lui voor
maar het is niet iemand die hier post hoor, of ik heb hem in ieder geval nog niet gezien
maar hij leest hier blijkbaar wel
of hij heeft zijn spytool op beffen staan, kan ook nog
daar heb je toch geen spytool voor nodig.. meeste forummers reageren daar zelf vol automagisch opquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is niet iemand die hier post hoor, of ik heb hem in ieder geval nog niet gezien
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in combo met diegene die graag een choco dick willen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselen
Doe dat maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
oh jij doet niet zo moeilijk met principe-piemels en zo!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselen
Doe een rebus voor z'n username!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
even zijn postgeschiedenis gecheckt en hij post alleen in S&G en sex
lijkt me duidelijk
sexy en gewaagd bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jij doet niet zo moeilijk met principe-piemels en zo!
mooi, wat doe je zondag?
wij posten op fok dus wij zijn allemaal fokkersquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef Sinji het volgende:
Voor Rhubarbaah tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beste (2e) kerstkado tot nu toe
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
never mindquote:
ah FokRquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij posten op fok dus wij zijn allemaal fokkers
een iemand die op fok post noem je dan een ....
haal een k, een e en de s weg en je bent er
hoinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
Zo de ban is er weer af!
Goedenavond allemaal, heb ik wat gemist de afgelopen 4 dagen?
Was jij geband jonguh? Vertel eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
Zo de ban is er weer af!
Goedenavond allemaal, heb ik wat gemist de afgelopen 4 dagen?
Naja, ik heb het tot nu toe nog niet storend gevonden hoor. Ik vind het persoonlijk wel logisch dat mensen het vervelend vinden als ze aangevallen worden of nare opmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen. Dat hele "omg welkom op het internet, je moet je niks aantrekken van wie dan ook en niks hier op dit forum is serieus" gedoe vind ik een beetje overdreven soms. Tuurijk trek je je daar weleens wat van aan. Van wat ik tot nu toe van je heb gezien is niets bijonder raars.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk veel te veel, maar bovenal omdat ik buiten mijn denken... wat me dus eigenlijk bezighoudt.... weinig echt leuk vind om te doen. Ik voel me passieloos, als ik erover nadenk voel ik dat ik een gevoelige snaar raak, ik heb dan ook het idee dat ik moet beginnen met mezelf, maar dat is gewoon onmogelijk als je nergens zin in hebt. Geef mij een zooi passie pillen en laat me blij zijn met mijn leven en het zou al een stuk beter gaan.
[..]
Ik ben dan wel met mezelf bezig, maar alleen met mijn levenlustloze gevoel, het is zelfkwelling, dat doe ik niet voor de lol, ik zou graag van het leven genieten, ik schreeuw in mijn gedachte tegen mezelf: ''PAK DAT LEVEN VAST'' Maar zo makkelijk gaat dat niet, ik zou best ''willen'' participeren en niet alleen met mezelf bezig willen zijn. Maar dat ''wil'' ik niet (paradox dit)
Het 2e punt is erg interessant... Dat klopt namelijk als een bus, ik moet maar vriendelijk gevonden worden door iedereen (werkt averechts soms overigens, dan word ik alleen maar irritant bevonden)
[..]
Die hypergevoelige zeurderige slijmerige ik komt voort uit punt 2 die strani net beschreef, ik trek me teveel aan van andere mensen. Let wel, punt 2 vind ik sowieso erg belangrijk, wat eigenlijk dus gewoon niet terecht is... Maar als ik me dan dus eventjes wat minder voel en alles persoonlijker op mezelf betrek dan raakt dat in extreme en dan vind ik mezelf achteraf gezien meestal ook gewoon alleen maar irritant.
Ik hoop dat dit te lezen valt trouwens
Iets met een beetje in het rond trollen, beetje overrated ban maar ik ben er weer.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie kan hier met de tong de neus aan raken?
ik vermoed niemand, jij wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
ja met z'n navelfetisjquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt anders wel pareltjes van topics: Nieuwsgierig naar anus
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tongquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Heheh dat topic! Met de "de kut zit aan de voorkant" discussiequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of je neus is te kleinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo niemand? Sommige mensen kunnen dat. Die van mij is te kort.
Wat voor trucjes?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tong
Ach alle mannen zijn nieuwsgierig naar hun anus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat helemaal niet is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach alle mannen zijn nieuwsgierig naar hun anus.
Vertel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tong
gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan ben ik de 1 percent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
heb er wel eens jeuk.. maar daar houdt t wel mee opquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Grote neuzen zijn niet sexyquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:50 schreef Sinji het volgende:
Een vriendin van me kan ditDit kan ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Wie dit leest is een lezer van dit.
Zoals op dat plaatje wat Sinji net post. En rollen, overklappen naar beide kanten...volgende keer als we cammen laat ik het zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eng man![]()
Een vriendin van me kan ditik kan serieus niks met mijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Een vriendin van me kan ditLeuke jongedameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan serieus niks met mijn tong
als je kan beffen nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook nietMoet ik me nu zorgen maken?
En hoe weet jij dit allemaal zo goed sinosappol?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Oja en vergeten te melden wat betreft de mannelijke anus: geen man zal er publiekelijk voor uit te komen.
uhu.. zo kun je ieder wazig statement verantwoordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Oja en vergeten te melden wat betreft de mannelijke anus: geen man zal er publiekelijk voor uit te komen.
Ik kan er zo'n krul er in leggen. Maar dat schijnt erfelijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook nietMoet ik me nu zorgen maken?
Tijn, welquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, weet niet hoor.
Die is echt geen 11, onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude...serieus? Dit is een kind van 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |