zo leuk hoe mannen schattig en geil altijd verwarrenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat me lekker schattige kuikentjes geven aan schattige meisjes
Geil kuikentje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo leuk hoe mannen schattig en geil altijd verwarren
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik doe bij jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahaquote:
Ik vond dat kuikentje ook behoorlijk geil jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
goh kree niet zo miepen, heb je meiden achter je aan, ben je weer moeilijk aan t doen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja Kree ga ergens anders pimpen met je hosselmoves
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel dat hij hier enkel komt vertellen dat hij de dames niet van zich af kan slaan
waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaik ben echt heel benieuwd hoe jij bent in real life dus je moet sowieso naar Amsterdam komen
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
tnxquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.
Leuke MLP usericon trouwens
Het was een grapjuhquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Haha ik dacht ik kom weer eens terug in dit topic om jullie te vervelen met al mijn ellendige verhalen.
Trouwens ik wil gewoon aandacht en liefde en als ik dat niet in het echt krijg dan maar in dit topic![]()
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van.
En dus niet geil. Sorry to break it for yaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevonden
sorry, don't buy itquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil je versieren natuurlijk
ik bedoelde qua geil gedoe etc.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, ik word ook altijd schattig gevonden
En bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.
[..]
En dus niet geil. Sorry to break it for ya
Ja ik ook, maar qua handelingen dan hè, schattige diertjes posten werkt dan niet natuurlijk.quote:
vrouwen zeggen gewoon geil te zijn (of jij tenminste), sommige mannen komen met kuikentjes omdat ze te schijterig zijn te zeggen wat ze echt denken (of willen).quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Faal. vrouwen weten dondersgoed het verschil tussen schattig en geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |