Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.quote:
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Fijn dat het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.
Mooi begin voor het nieuwe jaar
Ik vindt het ook geen probleem om te vertellen, maar ik heb geen zin om weer een hele lange post te typen om het een beetje duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maak je een foto van jezelf in pak?
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Had je op TC makeup op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als psychosemeisje nou geen psychose meer heeft hoe noem je haar dan ??
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-50-plussers.html
Waarom post die man nooit in dit topic?
Whut? Je bent single af?quote:
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Kan die tips geven toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaat![]()
Duuh
Ik heb een beste vriendin. Gouden tip ouwe, gratis advies uit het kamp van de vijand en als je het handig aanpakt nog een personal shopping coach ookquote:
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pakquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzo
Pics van het t-shirtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een hele foute minnie mouse t-shirt voor de kerst met colbertje maar draag daaronder gewoon een spijkerbroek
Nee het verhaal was, dat zij zelf niet vond dat ze een relatie aan kon omdat ze nog met teveel problemen zat.quote:
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél gelukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pak
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nogquote:
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.
ik heb niet eens een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in joggingbroek vind ik ook erg leuk! Leuker dan in pak
Stap 1: koop een fantastisch huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Zijn enige tip zou volgens mij gewoon betrekking hebben op zijn bankrekeningquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggen
Hup, op naar die galajurk
En ik eis natuurlijk een foto van jou in galajurk dan, duhquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél geluk
Strak shirtje erbovenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vinden
stap 5. eerst een bavaria.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stap 1: koop een fantastisch huis
Stap 2: nodig al je vrienden uit
Stap 3: maak het leven 1 groot feest
Stap 4: ultimate swaggerboss
Oh om nog op 1 van die langspeelplaten terug te komen (nee niet die van 15)quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |