meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als psychosemeisje nou geen psychose meer heeft hoe noem je haar dan ??
Dat is de bestequote:
Iedereen kan er sexy uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen nog verder kerstshoppen, ik moet er toch ook sexy uit kunnen zien..
p.s. ik draag ook make-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dus echt welAls jij een jurk aanhebt waarvan je zelf ook vind dat ie je goed staat, die nét ff uit je comfortzone is en die je goed past enzo dan ga jij er ook in stralen. Zeker als je dan ook even wat extra aandacht aan je haar en makeup besteed. Als je maar wel zorgt dat je geen centimeter dikke laag plamuur op je harses hebt want dat is sowieso een dikke afknapper
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienMaak je een foto van jezelf in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienJij bent niet de enige die dat nog moet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.quote:
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Fijn dat het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.
Mooi begin voor het nieuwe jaar
Ik vindt het ook geen probleem om te vertellen, maar ik heb geen zin om weer een hele lange post te typen om het een beetje duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maak je een foto van jezelf in pak?
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Had je op TC makeup op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als psychosemeisje nou geen psychose meer heeft hoe noem je haar dan ??
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-50-plussers.html
Waarom post die man nooit in dit topic?
Whut? Je bent single af?quote:
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Kan die tips geven toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaat![]()
Duuh
Ik heb een beste vriendin. Gouden tip ouwe, gratis advies uit het kamp van de vijand en als je het handig aanpakt nog een personal shopping coach ookquote:
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pakquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |