ghe, dicht op het vuur dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Strani het volgende:
Netjes
Voetbal is m'n werk geworden dus nou moet ik het wel in de gaten houden
(Ik werk voor een sport-data-bedrijf)
Goed, ik ben even weg, tot straks!
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
klotehyves , ik wil dus die foto uploaden maar alleen bij hyves is die ontzettend langzaam
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruiken
Je tekent best leuk trouwens, zag ik in je Fotoboek. Complimenten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijn
Ja, hij is leuk geworden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
Het onderwerp van de tekening vind ik natuurlijk ook niet onaardigquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
You should bequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je wel , ik ben er trots op
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tietenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
tieten zijn inderdaad wel de moeite waard meestalquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tieten
rhuquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
werkenquote:
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfitquote:
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfit![]()
Enige voordeel van kerst wat mij betreft
tof dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werken
crisis
meer van die onzin
maar nu heb ik vakantie
Als ik m'n beste vriendin mag geloven welquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Kijk naar die UI van strawberryquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Wat is er zo psychotisch aan psychose meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Zal me maar weer eens melden hier
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
Eens kijken hoe het nu met haar is
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youquote:
In kerstoutfitpakjedingquote:
Ik heb mijn sexy lichaam niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij zo een sexy pakje gekocht?
Mwah je bent vast wel sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn sexy lichaam niet meer
Misschien volgend jaar
wel gekeken naar een laag uitgesneden jurkje maar nee..
Dus voor een spannend topje gegaan, met een doorsnee vest voor de kou
Wat is dat dan? Een galajurk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
Dat voor overdag, en voor 's avonds als het publiek opgesodemieterd is ehm.... iets andersquote:
Vrouwen in galajurkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Ik ben dan ook een man. Durrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?
Ik ben geshockeerd en verward
Spannend!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kónquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veel
Ik geloof niet dat ik in pak meer opval dan in mijn gewone kleding. En dan zit het me ook nog eens niet, dus...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Jij had toch al een bromance met Nouvelles?
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kledingquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in pak...mwah. Doet me niet heel veel.
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Wat ik wel merk is dat het je houding corrigeert zo een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Ja, maar vooral omdat je het idee hebt dát, volgens mij. Niet zo zeer om het pak zelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..
Ga je alleen kerst vieren?
Ik moet vanwege de verloren kilo's een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Ik moet een nieuw pak kopen omdat die van 5maand geleden niet meer pastquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Meisjes in een joggingpak vind ik vaak juist ook erg leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopen
I feel your painquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Een tip: ga er niet op bezuinigen, koop er een die je écht goed staat en je écht goed zit. De goeiekope shit pik je er echt op een kilometer afstand uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Jij bent sowieso sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
I feel your pain
Maar bij mij gaat zo'n jurk echt niet veel helpen. bovendien vind ik galajurken vaak ugly.
Tnxquote:
Lang verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er zo psychotisch aan psychose meisje?
Ik had het bedacht, maar ik weet niet of mijn portemonnee meewerktquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een tip: ga er niet op bezuinigen, koop er een die je écht goed staat en je écht goed zit. De goeiekope shit pik je er echt op een kilometer afstand uit
Ik ben mijn jurkje nog aan het af makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn sexy lichaam niet meer
Misschien volgend jaar
wel gekeken naar een laag uitgesneden jurkje maar nee..
Dus voor een spannend topje gegaan, met een doorsnee vest voor de kou
Hey Kreequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Maar laten we het erop houden dat het niet een simpel dipje was.
Er is hier vast nog wel iemand die het verhaal weet en het even wil samenvatten.
Heb het nou al zoveel keer hier verteld
Ik ben bang dat ik weer heel verliefd ga worden en dat het dan hetzelfde loopt als de vorige keer.quote:
Ja dus echt welquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
I feel your pain
Maar bij mij gaat zo'n jurk echt niet veel helpen. bovendien vind ik galajurken vaak ugly.
Ja was effe uit het topic, nou ik hou jullie wel even op de hoogte van vanavondquote:
Meisjes met... Meisjes zonder...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes in een joggingpak vind ik vaak juist ook erg leuk
ik vind het juist leuk om wat tofs aan te doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopen
Leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja was effe uit het topic, nou ik hou jullie wel even op de hoogte van vanavond
Leuk om te lezen lolquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in joggingbroek vind ik ook erg leuk! Leuker dan in pak
Ja ben niet zo van het opdoffenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk om wat tofs aan te doen
ook gewoon thuis
elke reden om je op te doffen is er een
Mag een makkelijke pyjamabroek ook?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doetquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Maar laten we het erop houden dat het niet een simpel dipje was.
Er is hier vast nog wel iemand die het verhaal weet en het even wil samenvatten.
Heb het nou al zoveel keer hier verteld
Ik zit nu in een spijkerbroek omdat mijn joggingbroek in de wasmachine zit ;pquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Dan heb je mij nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik vind mezelf altijd wel een lekker lijf hebben in een joggingsbroekquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
bij het haar en make up haak ik dan altijd weer afquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dus echt welAls jij een jurk aanhebt waarvan je zelf ook vind dat ie je goed staat, die nét ff uit je comfortzone is en die je goed past enzo dan ga jij er ook in stralen. Zeker als je dan ook even wat extra aandacht aan je haar en makeup besteed. Als je maar wel zorgt dat je geen centimeter dikke laag plamuur op je harses hebt want dat is sowieso een dikke afknapper
Zal ik een foto nemen als ik mijn nieuw pak heb?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
mannen in pakAls ik íets sexy en aantrekkelijk vind
Je bent geen pak nee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben niet eens een pakZelfs als ik ooit ga trouwen dan ga ik niet in pak
Tell me morequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd wel een lekker lijf hebben in een joggingsbroek
Als jij dat kerst outfitje aandoet, dan doe ik een pak aan, deal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee spijkerbroek en shirt dat draag ik meestalquote:
Hoeft ook niet extreem, als het maar goed zit. Zelfde voor de makeup, less is more enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij het haar en make up haak ik dan altijd weer af
ik vind altijd dat ik al genoeg moeite heb gedaan met de jurk en dan word ik weer lui
En dan ben ik altijd super ijdel en ga kijken hoe ik mijn bovenlijf kan perfectionerenquote:
expsychosemeisje natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Wat als psychosemeisje nou geen psychose meer heeft hoe noem je haar dan ??
Kijk, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Psychoseloosmeisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
post-psychose meisjequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is de bestequote:
Iedereen kan er sexy uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen nog verder kerstshoppen, ik moet er toch ook sexy uit kunnen zien..
p.s. ik draag ook make-up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dus echt welAls jij een jurk aanhebt waarvan je zelf ook vind dat ie je goed staat, die nét ff uit je comfortzone is en die je goed past enzo dan ga jij er ook in stralen. Zeker als je dan ook even wat extra aandacht aan je haar en makeup besteed. Als je maar wel zorgt dat je geen centimeter dikke laag plamuur op je harses hebt want dat is sowieso een dikke afknapper
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienMaak je een foto van jezelf in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iedereen kan er sexy uitzienJij bent niet de enige die dat nog moet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.quote:
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Fijn dat het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
Goed, zat een beetje in een dipje de laatste tijd, maar ik voel me nu echt positief.
Mooi begin voor het nieuwe jaar
Ik vindt het ook geen probleem om te vertellen, maar ik heb geen zin om weer een hele lange post te typen om het een beetje duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maak je een foto van jezelf in pak?
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Had je op TC makeup op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...ik vind mezelf naturel gewoon zoveel mooier dan als ik ben opgedoft. Dan voel ik me net een clown. En ik denk dat het objectief ook mooier is bij mij, naturel.
Bij de 1 staat opgedirkt mooier, bij de ander niet..
Vriendinquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-50-plussers.html
Waarom post die man nooit in dit topic?
Whut? Je bent single af?quote:
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Opgedoft is iets anders dan dichtgeplamuurd schatBorstel door je haar, beetje mascara op, hooguit nog een subtiele kleur lipstick en gáán
Kan die tips geven toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat versieren voor hem wel makkelijk gaat![]()
Duuh
Ik heb een beste vriendin. Gouden tip ouwe, gratis advies uit het kamp van de vijand en als je het handig aanpakt nog een personal shopping coach ookquote:
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pakquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er staat volgens mij een antieke in m'n fobo. Van like 6 jaar oud ofzo
Pics van het t-shirtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een hele foute minnie mouse t-shirt voor de kerst met colbertje maar draag daaronder gewoon een spijkerbroek
Nee het verhaal was, dat zij zelf niet vond dat ze een relatie aan kon omdat ze nog met teveel problemen zat.quote:
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél gelukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
6 jaar?? ik eis een nieuwe! ps overhemd vind ik nog geen pak
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nogquote:
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat snap ik. haha onder "naturel" versta ik wel dat ik m'n haar heb gekamd en wat mascara op heb. Dat is zeer basic.
ik heb niet eens een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
Stap 1: koop een fantastisch huisquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Zijn enige tip zou volgens mij gewoon betrekking hebben op zijn bankrekeningquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat hij die tips wil delen? Als ik hem was zou ik ze voor mezelf houden, straks versieren wij die meisjes van 24 nog
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vindenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou dan, het resultaat vond ik verre van onplezant, zullen we maar zeggen
Hup, op naar die galajurk
En ik eis natuurlijk een foto van jou in galajurk dan, duhquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de kerst, als je geluk hebt. Véél geluk
Strak shirtje erbovenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vinden
stap 5. eerst een bavaria.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stap 1: koop een fantastisch huis
Stap 2: nodig al je vrienden uit
Stap 3: maak het leven 1 groot feest
Stap 4: ultimate swaggerboss
Oh om nog op 1 van die langspeelplaten terug te komen (nee niet die van 15)quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja wat vreemd dat je er nu opeens zo vaag over doet
normaal strooi je altijd lekker vrij met dit verhaal
en die 2 andere verhalen op je langspeelplaat
74 bij 167quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je als ik zo bot mag zijn? En je lengte natuurlijk
Dat is het verkeerde soort mannen. Of je moet van Mercedessen houdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nein! Ik heb vernomen dat mannen vrouwen in een joggingbroek ook leuk vinden
Coolquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het verhaal was, dat zij zelf niet vond dat ze een relatie aan kon omdat ze nog met teveel problemen zat.
Ik heb haar nu 3 maanden niet gezien en 10 smsjes ofzo nog tussendoor en nu weer afgesproken.
Heb haar wel eens gevraagd of het wat met ons zou worden als zij niet met die problemen zat, en dat wilde ze heel graag.
En ik was gelijk de eerste keer al verliefd op haar.
wees blijquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Oh om nog op 1 van die langspeelplaten terug te komen (nee niet die van 15)
Ik ben bij haar op de koffie geweest, heel gezellig maar ze wist al dat ik niks wilde.
Volgende dag sms-je ik moet je maar uit m'n hoofd zetten het gaat toch nooit wat worden.
aaaaargh gek wordt ik ervan, lopen er nu ineens meiden achter mij aan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |