ghe, dicht op het vuur dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Strani het volgende:
Netjes
Voetbal is m'n werk geworden dus nou moet ik het wel in de gaten houden
(Ik werk voor een sport-data-bedrijf)
Goed, ik ben even weg, tot straks!
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:
klotehyves , ik wil dus die foto uploaden maar alleen bij hyves is die ontzettend langzaam
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, hyves sneeuwt toch onder, gewoon facebook gebruiken
Je tekent best leuk trouwens, zag ik in je Fotoboek. Complimenten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook , maar ik wilde dus ook tekening op mijn hyves zetten en dat lukte dus niet , en ik wil ze bij beide erop maar ik zag ook dat ik er moeilijk opkwam qua mobiel dus ze zullen wel weer aan het werk zijn
Ja, hij is leuk geworden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
Het onderwerp van de tekening vind ik natuurlijk ook niet onaardigquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je dit is voor mij een klein historisch momentje want de eerste die dus voluit met copic markers gedaan is , toen ik het af had had ik zoiets van wow heb ik dit gemaakt.
You should bequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Dank je wel , ik ben er trots op
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tietenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
tieten zijn inderdaad wel de moeite waard meestalquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moneyfornothing en ze zijn tof. Want tieten
rhuquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie is mfn en wat is er met haar jetsers?
werkenquote:
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfitquote:
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb zin in een leuke jongedame in kerstoutfit![]()
Enige voordeel van kerst wat mij betreft
tof dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werken
crisis
meer van die onzin
maar nu heb ik vakantie
Als ik m'n beste vriendin mag geloven welquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Kijk naar die UI van strawberryquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doen dames dat? kerstoutfits aandoen?
Wat is er zo psychotisch aan psychose meisje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Zal me maar weer eens melden hier
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
Eens kijken hoe het nu met haar is
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Vanavond een date met psychose meisje, heb nog hard zitten twijfelen maar even praten leek me zowieso geen kwaad kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youquote:
In kerstoutfitpakjedingquote:
Ik heb mijn sexy lichaam niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij zo een sexy pakje gekocht?
Mwah je bent vast wel sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn sexy lichaam niet meer
Misschien volgend jaar
wel gekeken naar een laag uitgesneden jurkje maar nee..
Dus voor een spannend topje gegaan, met een doorsnee vest voor de kou
Wat is dat dan? Een galajurk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik m'n beste vriendin mag geloven wel
Dat voor overdag, en voor 's avonds als het publiek opgesodemieterd is ehm.... iets andersquote:
Vrouwen in galajurkquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alle kerstgalas afgezegd. Omdat ik shoppen haat. Nu vier ik kerst in mn slobber joggingbroek
Ik ben dan ook een man. Durrrquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een vrouw maar je haat shoppen?
Ik ben geshockeerd en verward
Spannend!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:58 schreef kree het volgende:
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kónquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik dat jaar niet bij het jaarlijkse kerstetentje van het werk ben geweest. Iedere dag dat ik mijn pak aan moet is er één te veel
Ik geloof niet dat ik in pak meer opval dan in mijn gewone kleding. En dan zit het me ook nog eens niet, dus...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Jij had toch al een bromance met Nouvelles?
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kledingquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen in pak...mwah. Doet me niet heel veel.
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik in pak loop gaan de koppies om. Dat was de reden dat ik wel eens in pantalon en sjiek overhemd op school verscheen, gewoon omdat het kón
Wat ik wel merk is dat het je houding corrigeert zo een pak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Ja, maar vooral omdat je het idee hebt dát, volgens mij. Niet zo zeer om het pak zelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je ms' scroodge bent..
Ga je alleen kerst vieren?
Ik moet vanwege de verloren kilo's een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat je aantrekkelijker gevonden wordt in pak...
Ik moet een nieuw pak kopen omdat die van 5maand geleden niet meer pastquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Meisjes in een joggingpak vind ik vaak juist ook erg leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha nee met familie en vrienden. Waarbij ik ongegeneerd in joggingpak kan lopen
I feel your painquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer is dat ik me er goed in voel, en dat straal je uit natuurlijk. Ik bedoel, van m'n looks hoef ik het verder niet te hebben ofzo, met of zonder toffe kleding
Een tip: ga er niet op bezuinigen, koop er een die je écht goed staat en je écht goed zit. De goeiekope shit pik je er echt op een kilometer afstand uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet vanwege de verloren kilos een nieuw pak kopen, dus we zullen zien wat er dan gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |