Laat me lekker schattige kuikentjes geven aan schattige meisjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die in je broekje probeert te komen
Geen interesse dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, we zijn nu een week na het concert, niets meer van haar gehoord sindsdien
Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, we zijn nu een week na het concert, niets meer van haar gehoord sindsdien
Ik vind 't nog wel meevallen, heb hier erger meegemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
Tenenkrommend, waar kingtoppie mee bezig is
Ach hier in dit topic mag datquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
Tenenkrommend, waar kingtoppie mee bezig is
Uitgaand van het gebrek aan welke communicatie dan ook: neequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.Had zij nog wel gevoelens voor jou?
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die in je broekje probeert te komen
Jammer man, jij had nog wel gevoelens voor haar toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uitgaand van het gebrek aan welke communicatie dan ook: nee
Vandaar:quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer man, jij had nog wel gevoelens voor haar toch?
Ik heb mij bedacht, ik stuur je zo toch nog een keilang Facebook-berichtje terugquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
goh kree niet zo miepen, heb je meiden achter je aan, ben je weer moeilijk aan t doen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb mij bedacht, ik stuur je zo toch nog een keilang Facebook-berichtje terug
Soms lijkt het wel dat hij hier enkel komt vertellen dat hij de dames niet van zich af kan slaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja Kree ga ergens anders pimpen met je hosselmoves
Hahahaha en?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, lol... een vriend van me heeft dus tijgerbalsem op ze lul gesmeerd als weddenschap.
ik doe bij jou ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft hij gewonnen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, lol... een vriend van me heeft dus tijgerbalsem op ze lul gesmeerd als weddenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |