quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kreeg je niet genoeg aandacht net?
Ik vind het ook te dun, simpelweg omdat ik me niet kan voorstellen dat je dan een lijf hebt waarvan je de ribben niet kan zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vind het te dun, andere mensen waarschijnlijk niet.
Nou en, er zijn kerels zat die kop klein vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Huilie huilie, je was toch niet van plan om 'm te geven ofwel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.
Meldtquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]Nouja misschien lezen er meer mensen mee die niet het hele verhaal kennen.
Maargoed ik houdt mn mond wel.
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huilie huilie, je was toch niet van plan om 'm te geven ofwel?
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ga gewoon voor de persoon die jij 't leukste vindt en met wie het ook daadwerkelijk zin heeft. Doe niet zo moeilijk en maak geen drama, iedereen wordt wel eens een keer afgewezen.
En daarom boeit het dus niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.
Jammerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Neenee. Ik beroof mezelf nog liever van het leven. Ik geef geen mannen.
Gelukkig kan je gevoel niet sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.
Maar ik wil wel zeker weten dat ze van die (ergste) problemen af is voordat ik sowieso wat wil.
Dus daarom maar effe rustig praten vanavond en dan zien we wel hoe het verder loopt.
sowieso is die ander voor mij geen optie (of het moet nog groeien) zo gek vaak heb ik haar nog niet gesproken.
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ben niet bang voor het afwijzen, psychose meisje is het leukst.
Maar ik wil wel zeker weten dat ze van die (ergste) problemen af is voordat ik sowieso wat wil.
Dus daarom maar effe rustig praten vanavond en dan zien we wel hoe het verder loopt.
sowieso is die ander voor mij geen optie (of het moet nog groeien) zo gek vaak heb ik haar nog niet gesproken.
vallen op iemand die niet bereikbaar is, is natuurlijk de klassieke manier om maar geen relatie aan te hoeven gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.
Nouja dat is wat ik vanavond wil uitvinden dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En die psychose meisje spoort weer voor geen meter dus daar heb je niet zoveel aan op dit moment, tenzij je zin hebt in de nodige drama natuurlijk. Veel succes met het gesprek dan.
Trouwens, ik keek eens op jouw Facebook en toen jouw profielfoto om je goed te bekijken en dat bericht onder die foto, is dat dat psychose meisje? Ik klikte op haar foto maar het leek me wel aangezien ze nogal creepy uit haar ogen keek ofzo. Vond ik dan, op de één of andere manierquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is wat ik vanavond wil uitvinden dus.
En ik wil een knuffel maar die krijg ik wel
ben jij nog met loka?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Haha wtf is dit nou weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou
[ afbeelding ]
iemand die in je broekje probeert te komenquote:
Niet echt subtielquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand die in je broekje probeert te komen
oh ik ben er 2 weken uit geweest of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |