capstan ik vind je sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dat als een vrouw eens zou aangeven mij sexy te vinden, de knop in mijn hoofd toch wel snel om zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als ik het raad ga je dan op date met mij?quote:
Volgens de norm wel jaquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
capstan ik vind je sexyUiteraard. Is helemaal naar de andere kant doorgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
19 is in het laatste stukje van 'gezond' aan de dun kant toch?quote:
Nee en die vergelijking is ook behoorlijk overdreven hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef -Nouvelles het volgende:
En Sinosappel, upload eens foto's in je fobo dan zodat ik kan checken of je echt op Megan Fox lijkt. Of cam.
Haha ok thx, ik denk dat het vermakelijke naiiviteit is die ik daar ga lezen, maar maakt niet uit lantquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Zo bizar om terug te lezen, ik moest het gewoon even delen. Er staan ook reacties tussen van users uit dit topic, dat is al helemaal vreemd.
Voor mij is het nieuw. Zou ik het eens doorlezen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Zo bizar om terug te lezen, ik moest het gewoon even delen. Er staan ook reacties tussen van users uit dit topic, dat is al helemaal vreemd.
Nouja ik snap het niet helemaal want voor wat er van te zien was op de tietenpics heb je niks om je voor te schamen, hooguit om trots op te zijnquote:
Het heet zelfreflectie en persoonlijke groei. Termen om van te kotsen, maar in dit licht vind ik het wel een mooi ietsquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoihoi ( maagd)
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...quote:
kreeg je niet genoeg aandacht net?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Ja ik heb alleen nu een probleem.
Dan gaan jullie weer vertellen dat ik het helemaal verkeerd heb aangepakt maargoed.
Kijk het is dus zo, die eerste keer was met psychose meisje dat werd dus niks door haar psychose.
toen kwam meisje van 15
Daarna leerde ik die andere meid kennen die mij dus heel leuk vindt en verliefd op me is maar ik niet op haar.
Omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat met psychose meisje zou worden (tijden geen contact meer mee gehad)
Heb ik haar dat verhaal verteld, nouja zij kent nogal wat mensen die werken met psychose personen.
Dus waarschuwingen all the way van haar. (en hoop dat ik wat met haar wil)
Stel dat het nu vanavond zover is dat het met psychose meisje goed gaat en het wel wat kan worden, dan heb ik die andere meid weer heeeeel erg teleurgesteld.
Protip: vertel het andere meisje dat je niet verliefd op haar bent en hou haar niet aan het lijntje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
Dan gaan jullie weer vertellen dat ik het helemaal verkeerd heb aangepakt maargoed.
Kijk het is dus zo, die eerste keer was met psychose meisje dat werd dus niks door haar psychose.
toen kwam meisje van 15
Daarna leerde ik die andere meid kennen die mij dus heel leuk vindt en verliefd op me is maar ik niet op haar.
Omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat met psychose meisje zou worden (tijden geen contact meer mee gehad)
Heb ik haar dat verhaal verteld, nouja zij kent nogal wat mensen die werken met psychose personen.
Dus waarschuwingen all the way van haar.
Stel dat het nu vanavond zover is dat het met psychose meisje goed gaat en het wel wat kan worden, dan heb ik die andere meid weer heeeeel erg teleurgesteld.
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
te dun is BMI onder 18.5
Dus hij is niet te dun.
En als je psy meisje laat lopen dan haar. Wat je ook doet iemand zal worden telleurgesteldquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
toen kwam meisje van 15
Dus waarschuwingen all the way van haar.
En wie ben jij? En wat is de waarde van deze "mening"?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.
Voor jou persoonlijk? Of voor andere mannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Hij is wel dun zo te lezen en voor mij is dat te dun.
Heb ik gedaan maar ze blijft hopen dat merk ik aan haar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Protip: vertel het andere meisje dat je niet verliefd op haar bent en hou haar niet aan het lijntje?
Ga gewoon voor de persoon die jij 't leukste vindt en met wie het ook daadwerkelijk zin heeft. Doe niet zo moeilijk en maak geen drama, iedereen wordt wel eens een keer afgewezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:46 schreef kree het volgende:
toen kwam meisje van 15
Dus waarschuwingen all the way van haar. (en hoop dat ik wat met haar wil)
Ben jij zo klein?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, die lengte. Schraap daar maar meer dan 10 cm vanaf...
Ik vind het te dun, andere mensen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk? Of voor andere mannen?
Tja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ze blijft hopen dat merk ik aan haar.
Tja en inderdaad 1 zal er teleurgesteld worden.
Waarschijnlijk ikzelf hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |