Ze miste de psychosequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
Die ander is ook leuk hoor en gezellig maar voel er geen klik bij die ik wel bij psychose meisje had.
PSC is je vriendin?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, 85 kilo schoon aan de haak hier, op 1.86m.
PSC tijdens het passen van een nieuwe trui: HOU JE BUIK EENS IN! In een volle winkel
Dat heet een knuffelbuikje en dat vind ik juist sexyquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
HerkenbaarAl word ik niet écht dik overigens, het zit vooral in mijn hoofd. Ik heb alleen een 3-maanden-zwanger-buikje maar al het overige is gewoon slank. Maar ik ben echt gek op koken en eten
Personal Shopping Coachquote:
Wat is jouw bmi en wat is jouw lengte?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
Hulde voor de vrouwen die hier zo openlijk hun gewicht durven te zeggen
Mijn gewicht is geheim![]()
![]()
Aha! Een lotgenootquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kom hier echt te weinig de laatste tijd. Gelukkig kom ik nu mijn postcount opkrikken en gezellig mee doen, want heb vakantie
Nee hoor zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen en hun borsten altijd
Er ontstaan hele ruzies over![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kom hier echt te weinig de laatste tijd. Gelukkig kom ik nu mijn postcount opkrikken en gezellig mee doen, want heb vakantie
Thanksquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je bent hard
Tijnbrein heeft een vet leip sixpack
Onzekerheid is voor onzekeren. Spill it, you woman!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
Hulde voor de vrouwen die hier zo openlijk hun gewicht durven te zeggen
Mijn gewicht is geheim![]()
![]()
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet een knuffelbuikje en dat vind ik juist sexy
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Onzekerheid is voor onzekeren. Spill it, you woman!
Ja dahag, nice tries!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is jouw bmi en wat is jouw lengte?
Ik denk dat als een vrouw eens zou aangeven mij sexy te vinden, de knop in mijn hoofd toch wel snel om zou zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikker
Uiteraard moet je je er zelf goed bij voelen. Als je maar niet doorslaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die dat sexy vinden en gek genoeg zijn er zelfs mannen die mij sexy vinden maar zolang ik dat niet in mijn koppie heb boeit t geen flikker
Je bent dus gewoon (te) dun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn BMI is 19 en ik weeg 63 en ben 181 cm klein
don't worry, ik ben te gek op mijn eigen kookkunstenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard moet je je er zelf goed bij voelen. Als je maar niet doorslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |