Die ander is ook leuk hoor en gezellig maar voel er geen klik bij die ik wel bij psychose meisje had.quote:
ik ookquote:
Wanneer gebeurd mij dat eensquote:
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet kokenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al enig idee hoe je dat gaat doen? Ik heb mijn eigen weg gevolgd.
Uhm hoezo die Mercedessen? Ik heb geen verstand van autos.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde soort mannen. Of je moet van Mercedessen houden
bleeeghquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat vinden jullie van Ruben Block, die wint ze volgens mij ook zo om zijn vinger
[ afbeelding ]
Arme jijquote:
jij mag mijn buik wel hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op 69 bij 183
Zullen we wat bemiddelen?
minder koolhydraten eten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet koken
Vanaf de verhuizing geen suiker, geen vet meer, en ik ga beginnen met hardlopen (woon straks weer tegen het westerpark aan)
En woonwagensquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm hoezo die Mercedessen? Ik heb geen verstand van autos.
Extra sporten is het enige dat ik niet ben gaan doen. Zou ik eigenlijk moeten om ook dat laatste beetje kwijt te rakenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou ik ben al begonnen met gezonder eten (door de weeks ook geen vlees) en minder vet koken
Vanaf de verhuizing geen suiker, geen vet meer, en ik ga beginnen met hardlopen (woon straks weer tegen het westerpark aan)
hoelang deed je over 22kg?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Extra sporten is het enige dat ik niet ben gaan doen. Zou ik eigenlijk moeten om ook dat laatste beetje kwijt te raken
Vrouwen en hun borsten altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij mag mijn buik wel hoorAl stop ik dat vet liever iets hoger op mijn lichaam
hoe dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen en hun borsten altijd
Er ontstaan hele ruzies over![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
net zoals in 2011, 2010, 2009, 2008, 2007 en zo terug tot ik oud genoeg was om goede voornemens te maken
en toch word ik elk jaar dikker
wat een mysterie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |