Ik ben te veel teddybeer hoor ik netquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ok,
Wat is er allemaal geil?
Gaan we ontopic ook hè
Uhhh wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen zeggen gewoon geil te zijn (of jij tenminste), sommige mannen komen met kuikentjes omdat ze te schijterig zijn te zeggen wat ze echt denken (of willen).
met je faal.
Nouja ben benieuwd wat de avond me gaat brengen.quote:
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
Is Nouvelles een nieuwe kloon van Mpj? Zijn postgedrag doet me aan Mpj denken.
Ik heb altijd gedacht dat het een voordeel kon zijn als ik een beetje teddybeer zou zijn, maar ik ben daar niet groot genoeg voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben te veel teddybeer hoor ik net
Sorrie, heb al vaak genoeg op hem moeten wachten. Dit keer nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
joh had m nou die kans gegeven, flauw hoor (niet alleen bij hem, sowieso)
Hij maakt er 1 voor elke maand denk ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog alweer 1hoeveel kloons wil je hebben
Beetje is niet tequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het een voordeel kon zijn als ik een beetje teddybeer zou zijn, maar ik ben daar niet groot genoeg voor
hallo ik wil er geen domper op zetten hoor maar ik denk dat zij altijd wel moeilijke situaties zal hebben. Het is geen gewoon en daar moet je wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ben benieuwd wat de avond me gaat brengen.
Laatste keer dat ik haar zag had ik al een borrel op ook dus tja
Moet toegeven dat ik er toch een beetje zenuwachtig voor ben ondanks dat we al met elkaar hebben staan zoenen.
Maar dat komt meer omdat ik wil weten of ze niet nog steeds zo psychotisch is als de laatste keer en dat ik dan daarom door "de liefde van mijn leven" wordt afgewezen.
Was er toen best wel kapot van vooral ook omdat de liefde er wel was alleen met een probleem van haar ertussen.
Dus het dus weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij maakt er 1 voor elke maand denk ik
I know. Maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
En soms word je gewoon verliefd op stomme mensen ongeacht het potentie heeft of niet
verliefd worden op stomme mensen is stom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
En soms word je gewoon verliefd op stomme mensen ongeacht het potentie heeft of niet
Nouja...je bevestigt waarom ik "faal" zei...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
lees dan, damn. je bent toch niet blond?
Kut je gevoelens die je niet kan sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig vind ik de drie dames waarop ik verliefd was en die mij afwezen nog steeds niet stom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
verliefd worden op stomme mensen is stom.
dan is ie niet te traceren door al die vriendinnen van hem!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog alweer 1hoeveel kloons wil je hebben
dat lijkt me ondertussen wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vraag me af of kree niet juist op haar afgaat omdat dat veiliger is dan écht een relatie te beginnen. Het lijkt me niet erg veel potentie hebben
Vertel mij watquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
verliefd worden op stomme mensen is stom.
Lijkt me niet fijn, nieuwe mensen ontmoeten terwijl je een psychose hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die problematiek begrijpt en het romantiseert . Voor sommige mensen is het gewoon iets wat ze niet begrijpen en maken er een heel ander beeld van. Leven met een psychose is heel heftig en het is niet even over laten we niet eens praten over de na effecten
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me niet fijn, nieuwe mensen ontmoeten terwijl je een psychose hebt.
Liefde is mooi als het er isquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde kan zo mooi zijn.Helaas is het meestal een nachtmerrie
Ja ik weet dat allemaal ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberen
die dingen heb je niet zomaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien heeft ze nu geen last meer van die psychose? Ik zeg, laat het hem gewoon proberen
Ik vind het nu al erg genoegquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dit jaar 5 dagen lang kerst vier
het word ook elk jaar meer
Klopt, ik ga er ook niet heen met de verwachting dat we nu weer helemaal verliefd gaan worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hallo ik wil er geen domper op zetten hoor maar ik denk dat zij altijd wel moeilijke situaties zal hebben. Het is geen gewoon en daar moet je wel tegen kunnen
Zou kunnen, tja weet het niet er was gewoon een klik en ik ben geen vrouwenjager dus moet iemand tegen het lijf lopen (waar dan ook) waar het mee klikt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vraag me af of kree niet juist op haar afgaat omdat dat veiliger is dan écht een relatie te beginnen. Het lijkt me niet erg veel potentie hebben
volgens mij begreep je niet wat ik precies bedoelde. maar geeft niet. kusje op je tieten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nouja...je bevestigt waarom ik "faal" zei...
Ik ben gek op kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het nu al erg genoegmeer hoeft echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je te veel gaat kersten word het misschien wel minder speciaal en een beetje langdradigHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik wel eens vaker, maar het was nooit wederzijs helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word ook vaak op de verkeerde verliefd.
Nu zeg ik vaak maar ben nog maar 1 keer verliefd geweest.
Daarom vroeg ik of je het ff uitlegde. Maar het was teveel gevraagd..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij begreep je niet wat ik precies bedoelde. maar geeft niet. kusje op je tieten.
faal roepen is zo lekker uitnodigend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik of je het ff uitlegde. Maar het was teveel gevraagd..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben gek op kerstTsja ik vind er weinig aan, misschien als ik mensen heb waar ik wel goed mee kan opschieten dat het dan anders wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je te veel gaat kersten word het misschien wel minder speciaal en een beetje langdradig14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |