fossielquote:
Is goed hoor, je mag me zo lang beffen als je wilquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff. Beter maak je dat dan goed met een beffathon
beetje jammer dit weer rhu.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je de week op zaterdag laat beginnen ben je als eerste
kom op dawg je hebt die tieten ook zien, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje jammer dit weer rhu.
anyway ik ben weg. adios.
jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op dawg je hebt die tieten ook zien, lijkt me duidelijk
doeg fijne feestdagen!!!
En ik en mijn piemel dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm misschien moet ik toch maar voor vrouwen gaan...Ze hebben betere comebacks
Ik denk dat het meer te maken heeft met welk soort mannen er op jou vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
jeez het is echt vrijdag hierquote:
Ik denk veel te veel, maar bovenal omdat ik buiten mijn denken... wat me dus eigenlijk bezighoudt.... weinig echt leuk vind om te doen. Ik voel me passieloos, als ik erover nadenk voel ik dat ik een gevoelige snaar raak, ik heb dan ook het idee dat ik moet beginnen met mezelf, maar dat is gewoon onmogelijk als je nergens zin in hebt. Geef mij een zooi passie pillen en laat me blij zijn met mijn leven en het zou al een stuk beter gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je denkt te veel. Let it slide and have fun.
Ik ben dan wel met mezelf bezig, maar alleen met mijn levenlustloze gevoel, het is zelfkwelling, dat doe ik niet voor de lol, ik zou graag van het leven genieten, ik schreeuw in mijn gedachte tegen mezelf: ''PAK DAT LEVEN VAST'' Maar zo makkelijk gaat dat niet, ik zou best ''willen'' participeren en niet alleen met mezelf bezig willen zijn. Maar dat ''wil'' ik niet (paradox dit)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee dingen dan, omdat je er zo nadrukkelijk om vraagt:
1. Je bent te veel met jezelf bezig. Dat is eigenlijk een hele egoistische houding.
2. Je wilt met iedereen in de wereld vrienden zijn. Waarom? Jij mag toch ook wel eens mensen niet, of vind je iedereen aardig?
Die hypergevoelige zeurderige slijmerige ik komt voort uit punt 2 die strani net beschreef, ik trek me teveel aan van andere mensen. Let wel, punt 2 vind ik sowieso erg belangrijk, wat eigenlijk dus gewoon niet terecht is... Maar als ik me dan dus eventjes wat minder voel en alles persoonlijker op mezelf betrek dan raakt dat in extreme en dan vind ik mezelf achteraf gezien meestal ook gewoon alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb heel eerijk gezegd aan jouw gedrag nog nooit hier iets van gemerkt. Ik weet er het fijne niet van en anderen hier zullen het beter weten dan ik, maar ik denk dat het probleem meer in je hoofd zit dan dat anderen er ook daadwerkelijk last van hebben. Maar dat zou je aan hun moeten vragen.Ik het er in ieder geval nog niks van gemerkt.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met welk soort mannen er op jou vallen
viespeukjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeez het is echt vrijdag hier
ik las chocolate-dick
prima freudiaanse verlezing. maar op zaterdag staat er toch iets anders op t programma?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik las chocolate-dick
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik las chocolate-dick
daarom is het hier echt vrijdag en niet zaterdagquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef clevy het volgende:
[..]
prima freudiaanse verlezing. maar op zaterdag staat er toch iets anders op t programma?
nice, sex morgen dan?quote:
owja.. ik draai ook al 2 dagen in vrijdag modequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom is het hier echt vrijdag en niet zaterdag
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik krijg gewoon een pm van een of andere kerel over dat beffen
kerel je leest hier blijkbaar mee: tief op zeg en ga ergens anders aan je piemel sjorren
Name and shame!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik krijg gewoon een pm van een of andere kerel over dat beffen
kerel je leest hier blijkbaar mee: tief op zeg en ga ergens anders aan je piemel sjorren
dealquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alleen als je me penetreert met je tong
rhubarbje klinkt ook mannelijk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorryzie geen geslacht mobiel
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?quote:
er is een rhubarb op fok en dat is een manquote:
Wat je wel mag doen is het iedereen DM'enquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?
Weet ik niet zeker, of je wel de naam mag noemen zonder de inhoud prijs te geven. Is iemand hier een FOK!advocaat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat? of valt dat onder pm's openbaar maken?
oh jeetje daar ben ik echt te lui voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat je wel mag doen is het iedereen DM'en
Crutch leest mee toch? Vraag het hemquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, of je wel de naam mag noemen zonder de inhoud prijs te geven. Is iemand hier een FOK!advocaat?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is een rhubarb op fok en dat is een man
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jeetje daar ben ik echt te lui voor
maar het is niet iemand die hier post hoor, of ik heb hem in ieder geval nog niet gezien
maar hij leest hier blijkbaar wel
of hij heeft zijn spytool op beffen staan, kan ook nog

daar heb je toch geen spytool voor nodig.. meeste forummers reageren daar zelf vol automagisch opquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is niet iemand die hier post hoor, of ik heb hem in ieder geval nog niet gezien
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in combo met diegene die graag een choco dick willen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselen
Doe dat maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:27 schreef Sinosappel het volgende:
oh jij doet niet zo moeilijk met principe-piemels en zo!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm even kijken welke FOK!sters over beffen praten zodat ik ze kan hosselen
Doe een rebus voor z'n username!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
even zijn postgeschiedenis gecheckt en hij post alleen in S&G en sex
lijkt me duidelijk
sexy en gewaagd bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jij doet niet zo moeilijk met principe-piemels en zo!
mooi, wat doe je zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |