Me tooquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ben zeker wel directquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
Ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.
of zeggen dat je geil bent. Of deed je dat welquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Gelukkig kwam ik er slechts bij eentje achter dat een ander wel die mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel had
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dit. en dus verwarren mannen geilheid niet met schattigheid of wat er dan ook gepost werd, maar zijn het gewoon mietjes.
i'm past it. neuken, sinos? das beter dan ruzie maken.
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Wie vind je geil dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Jou?quote:
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisen
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis meequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Ik had het niet per se over iemand op dit moment, meer dat ik dat nooit heb gezegd tegen iemand waarvan ik het vondquote:
wat een kut principequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebben
nee. volgende keer beter lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Ik zeg het gewoon altijd meteen na het afrekenen bij de kassa.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Probeer je nou in mijn broekje te komen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een kut principe
maar ik speel wel mee hoor
wat een leuk karakter heb je sinosappel!
Ja!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer je nou in mijn broekje te komen?
Dat geloof ik. Dan zou ik het ook gerust doen. Maar de situatie moet zich nog aandienenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Dat kan ook of denkt die de aanhouder wint dat kan ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?
je kunt met heel veel dingen wegkomen mits je het leuk en niet hakkelig brengt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
En als ze er nu eentje voorbind?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry ik ben meer van de piemels
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijfquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze er nu eentje voorbind?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Dat treft ik heb er eenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Iets van 'ciao bella' waarschijnlijk. Rot-Italianen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef geenvetzak het volgende:
Was met 14 jaar in Italie op vakantie, bij het hanggroepje zat een Deens meisje van dezelfde leeftijd, zag er leuk maar verlegen uit. 2e avond kwam er een italiaan van een jaar of 18 op dr af. Ze waren al aan het bekken na 2 zinnen en bij de derde zin gingen ze voor wat privacy naar achtertoch benieuwd wat die toen gezegd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |