Dat realiseer ik me ook wel hoor,m'n broertje heeft ook met zo'n meisje die dat gehad heeft en daar gaat het nu prima mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou inderdaad en soms doe in psychose ook hele rare dingen waardoor daarna dus juist niet contacten aan durft te gaan , het is niet van oh het is psychose en nu is het over , daar gaat echt wel een hele lange weg aan af.
Haar leven zal altijd anders zijn dan bij andere en dat moet je ook maar net aan kunnen
ik ook 3x. waarvan 1x echt niet meer normaal erg, was echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
Vanacht had ik een droom over mijn eerste liefde
ik denk dat ik in totaal 3 keer (incl de huidige meneer rhu) verliefd ben geweest
Daarom vroeg ik letterijk "wat bedoel je"quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
faal roepen is zo lekker uitnodigend.
Klinkt goed. Hopelijk staan de problemen geen relatie in de weg dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me ook wel hoor,m'n broertje heeft ook met zo'n meisje die dat gehad heeft en daar gaat het nu prima mee.
Daarom zeg ik, ik weet het ook niet. Daarom loop ik niet te hard van stapel.
De eerste keer dat ik haar zag ging het heel snel gelijk zoenen de eerste avond maar toen wist ik nog niet van haar problemen.
Dat vertelde ze me een week later en daarom werd het niks (zei ze zelf omdat ze haar problemen moest oplossen)
Nouja ik probeer het gewoon nog een keer alleen nu wat minder snel.
Bij mij ook. Ik word makkelijk verliefd. Of beter gezegd, ik vind snel iemand "nogal leuk"quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Strani het volgende:
Mijn verliefdheden komen snel, en gaan dan ook weer snel. Op zich prettig wanneer je je dat begint te realiseren.
De laatste zit inmiddels al 2 jaar tussen m'n oren, en denk je werkelijk dat ik er overheen kan komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel echt heeeel veel 'crushes' gehad op mensen
waar ik toen echt gek op was maar waarbij het toch niet zo diep bleek te zitten
of nou ja dat zie ik nu, als oude en wijze vrouwhaha
Ja precies, zelfde geldt voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel echt heeeel veel 'crushes' gehad op mensen
waar ik toen echt gek op was maar waarbij het toch niet zo diep bleek te zitten
of nou ja dat zie ik nu, als oude en wijze vrouwhaha
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De laatste zit inmiddels al 2 jaar tussen m'n oren, en denk je werkelijk dat ik er overheen kan komen
Dat is echt zo ja..het is niet eens echt leuk. De godganse tijd op die persoon wachten, je niet kunnen concentreren op andere dingen.. heel irritant.quote:
je vroeg wat mijn punt was. dan heb je gewoon niet goed gelezen want dat had je er zo uit kunnen halen namelijk. vervolgens faal roepen en dan gaan zeuren dat ik het niet uit wilde leggen. tja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik letterijk "wat bedoel je"
Lol, was het niet omgekeerd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij was het punt dat vrouwen direct voor hun gevoel uit komen en ronduit zeggen dat ze geil zijn, en mannen draaien eromheen in de hoop dat je de vage hint oppakt
Of ben ik ook blond
Dat is nieuw voor me eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij was het punt dat vrouwen direct voor hun gevoel uit komen en ronduit zeggen dat ze geil zijn, en mannen draaien eromheen in de hoop dat je de vage hint oppakt
Of ben ik ook blond
ja dit. en dus verwarren mannen geilheid niet met schattigheid of wat er dan ook gepost werd, maar zijn het gewoon mietjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Of ben ik ook blond
Me tooquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vertaal alleen de post van dawg die gequote werd door sinos hoor
maar ik ben ook erg direct
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ben zeker wel directquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er bij de drie dames waarover ik het eerder had eigenlijk niet omheen gedraaid. Ik heb ze alle drie uiteindelijk gewoon verteld dat ik iets voor hen voelde.
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen vragen het toch ook ?? Dus mannen zijn ook direct hoor wat dat betreft
Ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat een vrouw niet snel een negatieve respons zal krijgen als ze zegt dat ze geil is, en mannen worden dan sneller als vieze rukker gezien. of zo.
of zeggen dat je geil bent. Of deed je dat welquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Gelukkig kwam ik er slechts bij eentje achter dat een ander wel die mazzel hadquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een beetje meer mazzel had
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dit. en dus verwarren mannen geilheid niet met schattigheid of wat er dan ook gepost werd, maar zijn het gewoon mietjes.
i'm past it. neuken, sinos? das beter dan ruzie maken.
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegdquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is iets anders als iemand geil vinden natuurlijk
Wie vind je geil dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Jou?quote:
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs bijna alleen mannen die praktisch eisen
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis meequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik iemand geil vind heb ik dan ook nooit gezegd
Ik had het niet per se over iemand op dit moment, meer dat ik dat nooit heb gezegd tegen iemand waarvan ik het vondquote:
wat een kut principequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja of die hoe vaak je ook nee zegt gewoon blijven proberen en seksuele toespelingen blijven maken en dat al 4 jaar , dat is een beetje een bord voor je hoofd hebben
nee. volgende keer beter lezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was gewoon vaag bezig en hetgene wat je voor je edit zei bewees dus wel mijn punt.
Bovendien neuk alleen met mannen die er omheen draaien
Ik zeg het gewoon altijd meteen na het afrekenen bij de kassa.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Probeer je nou in mijn broekje te komen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een kut principe
maar ik speel wel mee hoor
wat een leuk karakter heb je sinosappel!
Ja!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer je nou in mijn broekje te komen?
Dat geloof ik. Dan zou ik het ook gerust doen. Maar de situatie moet zich nog aandienenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
Dat kan ook of denkt die de aanhouder wint dat kan ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je reactie gewoon leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |