je kunt met heel veel dingen wegkomen mits je het leuk en niet hakkelig brengt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je best zeggen met een relaxte/ludiek houding, je moet wel aanvoelen wanneer het kan tho, dan is er niets mis mee
En als ze er nu eentje voorbind?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry ik ben meer van de piemels
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijfquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze er nu eentje voorbind?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Dat treft ik heb er eenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van au naturel. Geen kunststof in mijn lijf
Iets van 'ciao bella' waarschijnlijk. Rot-Italianen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef geenvetzak het volgende:
Was met 14 jaar in Italie op vakantie, bij het hanggroepje zat een Deens meisje van dezelfde leeftijd, zag er leuk maar verlegen uit. 2e avond kwam er een italiaan van een jaar of 18 op dr af. Ze waren al aan het bekken na 2 zinnen en bij de derde zin gingen ze voor wat privacy naar achtertoch benieuwd wat die toen gezegd heeft
jeetje nogal zo'n sloom principe!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry ik ben meer van de piemels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:53 schreef geenvetzak het volgende:
Was met 14 jaar in Italie op vakantie, bij het hanggroepje zat een Deens meisje van dezelfde leeftijd, zag er leuk maar verlegen uit. 2e avond kwam er een italiaan van een jaar of 18 op dr af. Ze waren al aan het bekken na 2 zinnen en bij de derde zin gingen ze voor wat privacy naar achtertoch benieuwd wat die toen gezegd heeft
Tegen een kleine vergoeding nog wel! Hehequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat treft ik heb er eenje mag er best gebruik van maken tegen een kleine vergoeding
Inderdaad, maar als je ziet hoe populair die breezertopics hier zijn is dat helaas een bekend verschijnsel. Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...
toen ik 14 was had ik ook 'verkering' met iemand van 18quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je zou als 18 jarige vent maar 14 jarige meisjes hosselen...
Liefde, aandacht is al een kleine vergoedingquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding nog wel! Hehe
Mijn tip is dat je je misschien minder zou moeten richten op je slechte eigenschappen door er een topic over te openenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even een zelfreflectie topic openen om te kijken of mensen tips hebben om iets te doen aan mijn slechte karaktereigenschappen, als mensen nog ideeën hebben wat er broodnodig in moet stuur dan svp een PM/DM
Wat zijn jouw zogenaamde slechte karaktereigenschappen dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even een zelfreflectie topic openen om te kijken of mensen tips hebben om iets te doen aan mijn slechte karaktereigenschappen, als mensen nog ideeën hebben wat er broodnodig in moet stuur dan svp een PM/DM
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toen ik 14 was had ik ook 'verkering' met iemand van 18
vond ik toen briljant
nu een beetje shady
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje nogal zo'n sloom principe!
maar maakt niet uit, daar hebben ze wat op gevonden:dat wil ik weleens zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grow some balls!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
dat bedoel ik met shadyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een baby
als ik sinos in bed kan lullen zet ik voor jou wel stiekem de webcam aanquote:
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
Je snapt zelf ook wel dat het dan een andere vergelijking is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
En als de een nu 25 is en de ander 35?
Nou Tijn, wat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee daarom vraag ik het ookquote:
denk dat het meer ging om dat een bakvis van 14 nog niet echt weet wat ze wiltquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
nee. ben in gesprek met iemand en dat gaat even een bepaalde kant op. en nu ben ik geil. shit happens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?
Barbaren, die tieners van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.
moeilijk concept voor je he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
smakelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga even eten en wachten op kings "slechte eigenschappen"
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moeilijk concept voor je he?
want je vraagt het elke week
en? je punt is me even afzeiken of zo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen met neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Dat hangt van jouw antwoord op mijn vraag afquote:
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Oh, ik wist niet dat het een competitie is. Dan ben ik bij voorbaat al uitgeschakeld door m'n burgerlijke staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Begin gewoon bij het begin en werk toe naar waar we het hier nu over hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en? je punt is me even afzeiken of zo?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |