je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
Je snapt zelf ook wel dat het dan een andere vergelijking is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
En als de een nu 25 is en de ander 35?
Nou Tijn, wat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee daarom vraag ik het ookquote:
denk dat het meer ging om dat een bakvis van 14 nog niet echt weet wat ze wiltquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
nee. ben in gesprek met iemand en dat gaat even een bepaalde kant op. en nu ben ik geil. shit happens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?
Barbaren, die tieners van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.
moeilijk concept voor je he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
smakelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga even eten en wachten op kings "slechte eigenschappen"
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moeilijk concept voor je he?
want je vraagt het elke week
en? je punt is me even afzeiken of zo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen met neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Dat hangt van jouw antwoord op mijn vraag afquote:
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Oh, ik wist niet dat het een competitie is. Dan ben ik bij voorbaat al uitgeschakeld door m'n burgerlijke staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Begin gewoon bij het begin en werk toe naar waar we het hier nu over hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en? je punt is me even afzeiken of zo?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |