wij posten op fok dus wij zijn allemaal fokkersquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef Sinji het volgende:
Voor Rhubarbaah tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beste (2e) kerstkado tot nu toe
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
never mindquote:
ah FokRquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij posten op fok dus wij zijn allemaal fokkers
een iemand die op fok post noem je dan een ....
haal een k, een e en de s weg en je bent er
hoinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
Zo de ban is er weer af!
Goedenavond allemaal, heb ik wat gemist de afgelopen 4 dagen?
Was jij geband jonguh? Vertel eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef b4kl4p het volgende:
Zo de ban is er weer af!
Goedenavond allemaal, heb ik wat gemist de afgelopen 4 dagen?
Naja, ik heb het tot nu toe nog niet storend gevonden hoor. Ik vind het persoonlijk wel logisch dat mensen het vervelend vinden als ze aangevallen worden of nare opmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen. Dat hele "omg welkom op het internet, je moet je niks aantrekken van wie dan ook en niks hier op dit forum is serieus" gedoe vind ik een beetje overdreven soms. Tuurijk trek je je daar weleens wat van aan. Van wat ik tot nu toe van je heb gezien is niets bijonder raars.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk veel te veel, maar bovenal omdat ik buiten mijn denken... wat me dus eigenlijk bezighoudt.... weinig echt leuk vind om te doen. Ik voel me passieloos, als ik erover nadenk voel ik dat ik een gevoelige snaar raak, ik heb dan ook het idee dat ik moet beginnen met mezelf, maar dat is gewoon onmogelijk als je nergens zin in hebt. Geef mij een zooi passie pillen en laat me blij zijn met mijn leven en het zou al een stuk beter gaan.
[..]
Ik ben dan wel met mezelf bezig, maar alleen met mijn levenlustloze gevoel, het is zelfkwelling, dat doe ik niet voor de lol, ik zou graag van het leven genieten, ik schreeuw in mijn gedachte tegen mezelf: ''PAK DAT LEVEN VAST'' Maar zo makkelijk gaat dat niet, ik zou best ''willen'' participeren en niet alleen met mezelf bezig willen zijn. Maar dat ''wil'' ik niet (paradox dit)
Het 2e punt is erg interessant... Dat klopt namelijk als een bus, ik moet maar vriendelijk gevonden worden door iedereen (werkt averechts soms overigens, dan word ik alleen maar irritant bevonden)
[..]
Die hypergevoelige zeurderige slijmerige ik komt voort uit punt 2 die strani net beschreef, ik trek me teveel aan van andere mensen. Let wel, punt 2 vind ik sowieso erg belangrijk, wat eigenlijk dus gewoon niet terecht is... Maar als ik me dan dus eventjes wat minder voel en alles persoonlijker op mezelf betrek dan raakt dat in extreme en dan vind ik mezelf achteraf gezien meestal ook gewoon alleen maar irritant.
Ik hoop dat dit te lezen valt trouwens
Iets met een beetje in het rond trollen, beetje overrated ban maar ik ben er weer.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie kan hier met de tong de neus aan raken?
ik vermoed niemand, jij wel?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
ja met z'n navelfetisjquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt anders wel pareltjes van topics: Nieuwsgierig naar anus
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tongquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Heheh dat topic! Met de "de kut zit aan de voorkant" discussiequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of je neus is te kleinquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo niemand? Sommige mensen kunnen dat. Die van mij is te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |