Ik ook, ik ken ieder deeltje van mijn lichaam.quote:
Met een spiegel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ook, ik ken ieder deeltje van mijn lichaam.
Het gaat er niet om of het wel of niet vies is, of je 'm wel 's zelf bekeken hebt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, iewl, ook al douch ik zo vaak, maar het blijft daar "vies"
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef FokR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het wel of niet vies is, of je 'm wel 's zelf bekeken hebt?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee iewl, ook al douch ik zo vaak, maar het blijft daar "vies"
Waarom zou je dat niet betrekken bij je speurtocht. Het is nogal logisch dat wanneer je iets bekijkt dat je je er ook een mening over kan vormen. en bij een poepgat vind ik het niet zo heel ver gezocht om het vies te vinden. Ik denk dat er meer mensen zijn die het vies vinden dan lekker bijvoorbeeld. Of gezellig, adembenemend enz.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef FokR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het wel of niet vies is, of je 'm wel 's zelf bekeken hebt?
Met een spiegel ja, ik vond hem zeer aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef FokR het volgende:
[..]
Met een spiegel?
En hoe zag het er uit?
Aantrekkelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met een spiegel ja, ik vond hem zeer aantrekkelijk.
Ja, ik kreeg er meteen warme gevoelens bij, jij niet dan?quote:
Nee ik zag alleen me anus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er meteen warme gevoelens bij, jij niet dan?
Maak je er ook foto's of filmpjes van? Met een camera met kantelbaar schermpje is dat een fluitje van een cent.quote:
Welk betreffende topic?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:27 schreef blek het volgende:
[..]
Maak je er ook foto's of filmpjes van? Met een camera met kantelbaar schermpje is dat een fluitje van een cent.
Ik heb je niet zien reageren in het betreffende topic.
Dudequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
ik kon hem niet zien.. er zat teveel aangekoekte schijt op.
Technisch gezien zit de vaginale opening aan de achterzijde van het vrouwenlichaam.quote:
Jij ziet natuurlijk het verschil tussen de voor en achterkant niet bij je vriendin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:22 schreef papernote het volgende:
[..]
Technisch gezien zit de vaginale opening aan de achterzijde van het vrouwenlichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |