grow some balls!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga maar even een zelfreflectie topic openen om te kijken of mensen tips hebben om iets te doen aan mijn slechte karaktereigenschappen, als mensen nog ideeën hebben wat er broodnodig in moet stuur dan svp een PM/DM
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een babyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
dat bedoel ik met shadyquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het iets triest hebben. Vooral van de oudere persoon. Maarja thats me.
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is ook triest, 14 jaar, dat is nog een baby
als ik sinos in bed kan lullen zet ik voor jou wel stiekem de webcam aanquote:
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
Je snapt zelf ook wel dat het dan een andere vergelijking is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
En als de een nu 25 is en de ander 35?
Nou Tijn, wat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee daarom vraag ik het ookquote:
denk dat het meer ging om dat een bakvis van 14 nog niet echt weet wat ze wiltquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
nee. ben in gesprek met iemand en dat gaat even een bepaalde kant op. en nu ben ik geil. shit happens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je vond je eigen grap zo goed dat je m nog maar eens maakt?
Barbaren, die tieners van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je Justin Bieber goed vindt, ben je inderdaad nog niet in staat tot weloverwogen beslissingen.
moeilijk concept voor je he?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
godverdomme. ik ben geil. ik dacht nog even een kuikentje te posten maar toen bedacht ik me dat ik er nooit zo omheen draai.
aldus.
smakelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga even eten en wachten op kings "slechte eigenschappen"
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee daarom vraag ik het ook
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moeilijk concept voor je he?
want je vraagt het elke week
en? je punt is me even afzeiken of zo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen met neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Dat hangt van jouw antwoord op mijn vraag afquote:
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Oh, ik wist niet dat het een competitie is. Dan ben ik bij voorbaat al uitgeschakeld door m'n burgerlijke staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
Begin gewoon bij het begin en werk toe naar waar we het hier nu over hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentjequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en? je punt is me even afzeiken of zo?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach kingtoppie is met dat kuikentje posten dichter in de buurt gekomen van neuken dan jij ooit zult komen bij de dames in dit topic.
Toch dames?
neequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarde Rhu leg mij het nu dan eens een keer duidelijk uit.
Goeie smaak, denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
ik duik echt een stuk liever met dawg het bed in
sterker nog, als ik een kerel hier uit moest pikken maakt hij sowieso het meeste kans
sinji zou ik overwegen omdat ik gok dat hij nogal wat skills heeft als het op sex aan komt
fuck op met je schijnheilige posts zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor ik neem het op voor dat kuikentje
Tijnbrein is for reals.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
De smiley, het nog eens een keer uit moeten leggen..
Kree?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
sterker nog, als ik een kerel hier uit moest pikken maakt hij sowieso het meeste kans
sinji zou ik overwegen omdat ik gok dat hij nogal wat skills heeft als het op sex aan komt
Die praten alleen na, dat is iets anders dan iets uitleggen.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
Is ie dan eindelijk ingedaald jongen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tijnbrein is for reals.
Tevens heb ik een balletje gevonden. Jippie
Vaker posten ze kent je waarschijnlijk nietquote:
Tijn snapt dat een 14 jarig meisje over het algemeen mentaal nog zeer onvolwassen is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:06 schreef geenvetzak het volgende:
als versieren niet zo makkelijk gaat: elkaar gewoon belachelijk maken als ze iets niet snappen!
Impliceer jij met dat hartje dat je me wil doen?quote:
Bwehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ie dan eindelijk ingedaald jongen?
Geoden garpquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaker posten ze kent je waarschijnlijk niet
haha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
Impliceer jij met dat hartje dat je me wil doen?
Gelukkig wel zeg, anders had zeker de helft van de vrouwen in dit topic me al aangeklaagd voor aanranding.quote:
Ik zou voor benzin gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf![]()
Tussen een lijstje opstellen in dat in de praktijk brengen zit een wereld van verschilquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
het is geen lijst met 20 plekken of zo, ik ben geen sloerie
dawg en misschien sinjij en dan heb ik wel genoeg mijn vagina rond laten gaan
whahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, anders had zeker de helft van de vrouwen in dit topic me al aangeklaagd voor aanranding.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn tip is dat je je misschien minder zou moeten richten op je slechte eigenschappen door er een topic over te openen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zijn jouw zogenaamde slechte karaktereigenschappen dan?
Het grappige is dus dat jullie allemaal gelijk hebben....quote:
En ik toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
Ik wil dat ook kunnen beoordelen via internet. Ik kan dat alleen niet. Foto is altijd wel anders namelijk en de tekst die mensen typen geloof ik ook nooit zo in. Echt is gewoon anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen een lijstje opstellen in dat in de praktijk brengen zit een wereld van verschil
Een echte dame!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?
nee mijn virtuele broekje is ook een exclusief broekje dus daar begin ik niet aan
Jij bent een vrouwquote:
Ik wil ook op een to do list staan daar gaat het om de rest boeit mij nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus moet ik maar 20 mensen noemen om iedereen tevreden te houden? omdat het toch niet echt gaat gebeuren?
nee mijn virtuele broekje is ook een exclusief broekje dus daar begin ik niet aan
als ik kom (whehequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw
als het daar op aan komt ben ik wel gewoon een sloerie
maar maak je geen zorgen, je staat door die tieten met stip op 1 deze week
dawgje ken ik al wat langerquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wil dat ook kunnen beoordelen via internet. Ik kan dat alleen niet. Foto is altijd wel anders namelijk en de tekst die mensen typen geloof ik ook nooit zo in. Echt is gewoon anders.
Je denkt te veel. Let it slide and have fun.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het grappige is dus dat jullie allemaal gelijk hebben....
Mijn gevoel gaat alle kanten op het springt als het ware alle kanten op, ik heb het idee dat ik daardoor super inconsequent ben qua doen en laten.
Ik kan iets heel persoonlijk nemen waardoor iets me daadwerkelijk raakt, en het andere moment doet iets me niks.
Kijk ik moet wat ballen groeien, maar het ene moment heb ik die ook daadwerkelijk. Het andere moment voel ik me kut en naar en dan heb ik die niet.
Eigenlijk zou ik dus ook niet aan die slechte kant van mezelf moeten denken waarin ik me kut en naar voel. Waarin ik super gevoelig ben. En dat gevoel moeten vergeten, ik kan dat niet.
De reden waarom ik dus een topic wil gaan aanmaken is omdat ik denk dat als ik mezelf kan verlossen van dat nare alles op mezelf betrekkende extreem gevoelige klote gevoel, dat ik er een stuk sterker maar bovenal stabieler uitkom. Ik voel me er gewoon instabiel onder dus.
Maargoed het zit allemaal al zolang in mijn systeem, ook al weet ik dat ik deze karaktereigenschap heb kan ik er zelf, met mijn eigen inzichten helemaal niks aan veranderen.
Vandaar dus eigenlijk dat ik er een topic over wil openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |