Wat voor trucjes?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tong
Ach alle mannen zijn nieuwsgierig naar hun anus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt anders wel pareltjes van topics: Nieuwsgierig naar anus
Ik ken iemand die dat helemaal niet is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach alle mannen zijn nieuwsgierig naar hun anus.
Vertel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik niet...ken wel andere trucjes met m'n tong
gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan ben ik de 1 percent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
heb er wel eens jeuk.. maar daar houdt t wel mee opquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Grote neuzen zijn niet sexyquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:50 schreef Sinji het volgende:
Een vriendin van me kan ditDit kan ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Wie dit leest is een lezer van dit.
Zoals op dat plaatje wat Sinji net post. En rollen, overklappen naar beide kanten...volgende keer als we cammen laat ik het zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eng man![]()
Een vriendin van me kan ditik kan serieus niks met mijn tongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Een vriendin van me kan ditLeuke jongedameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-files shit
Wie kan dit nog meer?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan serieus niks met mijn tong
als je kan beffen nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook nietMoet ik me nu zorgen maken?
En hoe weet jij dit allemaal zo goed sinosappol?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Oja en vergeten te melden wat betreft de mannelijke anus: geen man zal er publiekelijk voor uit te komen.
uhu.. zo kun je ieder wazig statement verantwoordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Oja en vergeten te melden wat betreft de mannelijke anus: geen man zal er publiekelijk voor uit te komen.
Ik kan er zo'n krul er in leggen. Maar dat schijnt erfelijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook nietMoet ik me nu zorgen maken?
Tijn, welquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Plaatje doet het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, weet niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |