deed hij al eerder, éénmaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Rickazio het volgende:
Ruttekut wint eindelijk een ''groot''-duel
quote:
Klopt, maar noem er is eentje die bereid is, en bij PSV past?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Blijf van mening dat PSV met een betere trainer veel meer uit deze spelersgroep kan halen
daar is iedereen het wel over eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Blijf van mening dat PSV met een betere trainer veel meer uit deze spelersgroep kan halen
McLaren zou prima bij PSV passen. Cocu en Faber erbijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, maar noem er is eentje die bereid is, en bij PSV past?
Eens. Vond vandaag eigenlijk ook gewoon een laffe wedstrijd. PSV durfde er niet echt voor te gaan, hoewel het wel meer balbezig had. Echte kansen zijn er amper gecreëerd, zoals gewoonlijk, en de winnende goasl was een cadeautje. Eerste goal was wel mooi binnengekopt door Matavz, maar verder was hij zoals gewoonlijk onzichtbaar. Hij is ontzettend afhankelijk van de aanvoer, miste in de laatste minuten een enorme kans, en afgezien van het afmaken, heb je er ook eigenlijk maar weinig aan. En enige positieve is dat ondanks een zeer van de aanvoer afhankelijke Matavz, het spel niet enorm statisch is geworden dat alleen draait om het aanspelen van Matavz. Alleen had ik graag gezien dat we ook iets aan Matavz hadden gehad buiten het afmaken van kansen om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat blijft ook lastig, zeker gezien de bereidheid inderdaad, want Nederlandse clubs worden steeds minder interessant, financieel en sportief. Guus Hiddink is bijv. niet geïnteresseerd omdat hij gewoon te weinig kan verdienen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
McLaren is een soort van Rutten. Goede trainer, maar als totale manager komt hij gewoon tekort. Dat is al meerdere keren gebleken. A.u.b. niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
McLaren zou prima bij PSV passen. Cocu en Faber erbij
Rutten loopt al meer dan twee jaar aan te kloten. Pakt geen prijzen, en haalt te weinig uit de selectie. Rutten moet opflikkeren, is gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Rutten moet gewoon blijven, tenzij je Hiddink of Van Gaal kunt strikken. McLaren of Cocu is geen verbetering. Maar ik denk dat hij er al lang zelf voor heeft gekozen om een andere uitdaging te gaan zoeken na dit seizoen.
Waarom Cocu in godsnaam? Die vent heeft niet genoeg ervaring. Wil je hem als eerder baan als hoofdcoach bij PSV neerzetten? Zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat blijft ook lastig, zeker gezien de bereidheid inderdaad, want Nederlandse clubs worden steeds minder interessant, financieel en sportief. Guus Hiddink is bijv. niet geïnteresseerd omdat hij gewoon te weinig kan verdienen.
Misschien moet PSV gewoon een keer een gokje wagen en een minder bekende assistent-trainer zoals Cocu de kans geven.
Van Gaal hoop ik toch écht niet hoor. Verschrikkelijke kwalbak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Rutten moet gewoon blijven, tenzij je Hiddink of Van Gaal kunt strikken. McLaren of Cocu is geen verbetering. Maar ik denk dat hij er al lang zelf voor heeft gekozen om een andere uitdaging te gaan zoeken na dit seizoen.
Past totaal niet bij PSV lijkt me indd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Van Gaal hoop ik toch écht niet hoor. Verschrikkelijke kwalbak.
Klopt. Maar wel met een heel andere achtergrond. Sowieso was Hiddink eerst al assistentrainer bij De Graafschap geweest, en vervolgens een aanzienlijk aantal jaren bij PSV. Daarvoor had hij ook al een CIOS opleiding afgerond en was hij ook al eerste trainer bij de jeugd geweest. Kortom, het was niet gewoon effe kijken en overnemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb het gevoel dat het voor Cocu wat vroeg is....... Net ff te vroeg ofzo.
Soms moet je gokken, Hiddink was ook assistent
Guardiola was al trainer van Barcelona B. Kwam dus niet helemaal uit de lucht vallen. Verder kent een Barcelona een uitgebreidere staf die ter ondersteuning kunnen dienen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Rickazio het volgende:
Josep Guardiola kwam ook opeens uit de lucht vallen, en doet het ook niet slecht...
Ik zou het echt niet weten...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Xaobotnik: wat is volgens jou de beste optie als Rutten, McLaren en Cocu niet goed genoeg zijn?
Van Gaal past nergens, dat hij uberhaupt nog getrouwd is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Past totaal niet bij PSV lijkt me...
Truus is wel gehoorzaam, voorbeeld voor veel vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal past nergens, dat hij uberhaupt nog getrouwd is.
Rijkaard maakte eerst bergen fouten, Bij De Boer zie je dat ook. Al werden die wel kampioenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Rickazio het volgende:
Josep Guardiola kwam ook opeens uit de lucht vallen, en doet het ook niet slecht...
wie zit er op Jong PSV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergen fouten.... Ik vind dat wel meevallen. Maar dat het idioot was dat hij bondscoach werd, is iets waar iedereen het mee eens was. Maar feitelijk was het juist zeer typisch voor die ploeg, al die gelijke spelen. Maar zo mooi als we onder Rijkaard speelde, heb ik niet meer teruggezien. Hij zette gewoon de lijn van Hiddink namelijk door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rijkaard maakte eerst bergen fouten, Bij De Boer zie je dat ook. Al werden die wel kampioenmaar vaak zie je onervaren trainers fouten maken.
wat wil je?quote:
je weet wat het risico van zo'n vraag is hèquote:
Is geen vraag..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet wat het risico van zo'n vraag is hè
bububuububuquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is geen vraag..maar een suggestie.
FCTquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie die verzorger meevieren0:13 linksboven.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:16 schreef tja77 het volgende:
Door omstandigheden wedstrijd moeten missen, is er al ergens een samenvatting te bekijken?
Netjes dat PSV gewonnen heeft, gaan ze in ieder geval met een lekker gevoel de winterstop in, en ik hoop dat de blessure van Mertens meevalt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV klapte in mijn ogen er goed op en zeker de bovenliggende partij. Er werden ook, met uitzondering van begin tweede helft, heel behoorlijke kansen gecreeerd. Maar zoals gewoonlijk weer Mertens, Toivonen en Wijnaldum en incidenteel Matavz. Maar de toevoer vanaf de verdediging vond ik zeer aardig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Eens. Vond vandaag eigenlijk ook gewoon een laffe wedstrijd. PSV durfde er niet echt voor te gaan, hoewel het wel meer balbezig had. Echte kansen zijn er amper gecreëerd, zoals gewoonlijk, en de winnende goasl was een cadeautje. Eerste
Wederkerend probleem bij PSV in toppers. Alle wedstrijden tegen Ajax en Twente dit seizoen is dat de instelling.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Lag in de touwen maar PSV vergat de KO uit te delen.
Dan heb je nauwelijks iets gemist, het voetbal begon pas in de verlengingquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:33 schreef mrstylo het volgende:
Is volledige wedstrijd PSV ergens terug te zien?
Had eerste honderd minuten gemist. :S
Ik zag samenvatting van 7 minuten en daar zaten paar mooie aanvallen van PSV ertussen. Misschien waren er meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je nauwelijks iets gemist, het voetbal begon pas in de verlenging
Wordt een topper, die Marcelo. Ik denk dat ze dat bij PSV toch stiekum goed gezien hebben destijds. Ik vind hem trouwens naast Derijck veel beter ogen dan langs Bouma. Zou Derijck hem meer coachen misschien?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:12 schreef Lemming22 het volgende:
En Marcelo was verdedigend ook sterk. Fijn dat ook bij hem de stijgende lijn is ingezet.
Ik vond het als supporter een spannende wedstrijd, maar het was door toedoen van beide coaches wel een behoorlijk schaakspel inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag samenvatting van 7 minuten en daar zaten paar mooie aanvallen van PSV ertussen. Misschien waren er meer.
Maar was het echt zo saai?
Ik hoor dat bijna overal.
Interessante vraag. Misschien leuk om eens op te letten. Zou ook kunnen dat Derijck wat bewegelijker is, en dat Marcelo steeds het gevoel heeft dat hij bepaalde zaken sneller moet afhandelen zodat hij weer snel in positie is, en het loopvermogen van Bouma niets kost oid. Gezien de ervaring lijkt het me niet dat het aan de coaching vanuit Bouma ligt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Wordt een topper, die Marcelo. Ik denk dat ze dat bij PSV toch stiekum goed gezien hebben destijds. Ik vind hem trouwens naast Derijck veel beter ogen dan langs Bouma. Zou Derijck hem meer coachen misschien?
Ik denk dat het komt omdat Derijck kan opbouwen waardoor de kwaliteit van Marcelo, mandekken, veel sterker tot zijn recht komt. Met Bouma naast hem, die eigenlijk alleen een goeie tackel als kwaliteit heeft, moet hij zowel opbouwen als mandekken en daar is met name Willems een aantal keer goed de dupe van geworden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Interessante vraag. Misschien leuk om eens op te letten. Zou ook kunnen dat Derijck wat bewegelijker is, en dat Marcelo steeds het gevoel heeft dat hij bepaalde zaken sneller moet afhandelen zodat hij weer snel in positie is, en het loopvermogen van Bouma niets kost oid. Gezien de ervaring lijkt het me niet dat het aan de coaching vanuit Bouma ligt.
Bouma werd anders ook opbouwende kwaliteiten toegedicht, hoewel ik hem niet indrukwekkend vind in dit opzicht, kan ik niet zeggen dat hij slecht is. Verder heeft hij wel een aardige pass. Overigens vind ik Derijck als mandekker minder indrukwekkend. Eigenlijk vrij beperkt. Wellicht dat Marcelo zich daardoor ook meer kan profileren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Derijck kan opbouwen waardoor de kwaliteit van Marcelo, mandekken, veel sterker tot zijn recht komt. Met Bouma naast hem, die eigenlijk alleen een goeie tackel als kwaliteit heeft, moet hij zowel opbouwen als mandekken en daar is met name Willems een aantal keer goed de dupe van geworden.
mij viel het gewoon op dat Marcelo altijd heel degelijk (en gister zelfs erg goed) speelt als Derijck er in staat, en nogal eens loopt te stuntelen naast Bouma. Ik denk dat het oa komt doordat Derijck veel meer communiceert. Bouma kankert wel, maar coacht niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Interessante vraag. Misschien leuk om eens op te letten. Zou ook kunnen dat Derijck wat bewegelijker is, en dat Marcelo steeds het gevoel heeft dat hij bepaalde zaken sneller moet afhandelen zodat hij weer snel in positie is, en het loopvermogen van Bouma niets kost oid. Gezien de ervaring lijkt het me niet dat het aan de coaching vanuit Bouma ligt.
Ajax gaat gewoon meer meedoen. Twente ook en ik denk dat Feyenoord uiteindelijk gewoon mee gaat doen om de eerste drie plaatsen. Zeker als Clasie en die gekke spits zo blijven ballen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef J2T het volgende:
Wie zijn jullie trouwens naast PSV nog als een serieuze titelkandidaat? Ik ben bang dat het dit seizoen snel beslist gaat worden door PSV. Bij ons blijven de spelers door sukkelen met blessures, Cruijff vs Gaal kamp gezeik etc etc. Ik ben bang dat dit het seizoen van PSV gaat worden :-(.
Ik hoop dat AZ die pot wint. Dan PSV maar later op de eerste plaats. Ik zie AZ niet als concurrent, Ajax wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef 3M1N3M het volgende:
PSV staat denk ik na de eerste wedstrijd na de winterstop ''gewoon'' eerste.
AZ gaat punten verliezen tegen Ajax, hoop & denk ik.. En PSV wint denk ik wel van Utrecht.
Zonde, Willems zal (Rutten kennende) bijna niet meer spelen, als Pieters terug is..
Gelijkspel dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ die pot wint. Dan PSV maar later op de eerste plaats. Ik zie AZ niet als concurrent, Ajax wel.
AZ krijgt het zwaar, ze krijgen nog een extra wedstrijd tegen Ajax, ook nog EC en je zag nu dat dat ze opbreekt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef Stommie het volgende:
Zal erom gaan welke ploeg het best uit de winterstop komt, az zakt wel weg denk ik. ajax gaat met psv strijden om de titel
Zoals het gisteren ging zou het altijd moeten gaan, wil je succes hebben met Tim Matavz in je ploeg. Belangrijkste ingrediënt daarbij is ruimte. Gisteren vond / kreeg hij die ruimte twee keer en was hij direct dodelijk. Vooral het technisch gecontroleerd afwerken van de tweede goal was erg knap.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef Kenju het volgende:
En Matavz die op een cruciaal moment mist, en afgezien van aangespeelde kansen niet echt in het spel voor komt, bevalt me ook niet. PSV is niet sterk genoeg om met 9 man de spits alleen voor aanspeelbaarheid in de 16 te gebruiken.
Ik ben ook erg blij met het gegeven dat Rutten niet simpelweg ala Van Basten bij Oranje alles op Matavz afstelt. Daarmee zou je je wel kunnen afvragen in hoeverre Matavz een goede aankoop was. Rutten stelde dat hij, een spits de ontbrekende schakel was. Maar dit is onzin. In de tijd die Matavz heeft gehad, had Lens er sowieso meer in liggen. En verder is het ook een speler die zonder balbezit nog doordrukt. En of Matavz een betere afmaker is, ben ik ook niet van overtuigd.
Eens. Maar Matavz laat wel ontwikkeling zien op het punt van voetballen in de kleine ruimtes. Ik denk dat hij over twee jaar ook op dat punt een topspits kan zijn. Zijn afronding is technisch zo goed, dat ik denk dat hij een absolute topspits gaat worden. Op dit moment zeker de spits met de meeste potentie in nederland.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zoals het gisteren ging zou het altijd moeten gaan, wil je succes hebben met Tim Matavz in je ploeg. Belangrijkste ingrediënt daarbij is ruimte. Gisteren vond / kreeg hij die ruimte twee keer en was hij direct dodelijk. Vooral het technisch gecontroleerd afwerken van de tweede goal was erg knap.
Matavz heeft meer tijd en ruimte nodig dan een echte topspits, en die moet hem geboden worden door zijn vleugelspitsen. Het feit dat Mertens gisteren niet echt aanwezig was en dus meer "wegbleef" (vooral na zijn wissel) zorgde ervoor dat Matavz beter zijn gang kon gaan. Als Labyad en Lens de helft van de keren de zaak breed zouden houden en een zouden voorzet geven, zal Tim vanzelf meer gaan scoren. Wanneer Mertens alles blijft dichtlopen gaat het niet werken.
Het grote probleem blijft dat PSV - in tegenstelling tot Groningen - bijna altijd op de helft van de tegenstander speelt en de ruimtes dus klein zijn. Je hoef Matavz niet aan te spelen in een overvolle 16 met twee beren van negers in zijn nek. Dan kun je daar beter Engelaar neerzetten.
Dus de keuze is aan Fred: een stapje achteruit en meer op de counter Matavz zoeken of "aanvallend", "attractief" en "met druk vooruit" blijven voetballen, met een onzichtbare Matavz. Misschien iets er tussenin. Dat kan Fred best. Tactisch één van de beste trainers van Nederland (en België).
Ik denk dat hij altijd subtop zal blijven. Hij komt in de breedte (en hij is veelzijdig) op alle punten een klein beetje te kort voor het niveau Milan of Madrid, ook op termijn. Maar een "saai" voetballend PSV met een dodelijke Matavz maakt meer kans op het kampioenschap dan een leuk ballende ploeg met een zoekende Matavz. Hij is de speler die in de 89e minuut de winnende maakt, om twee uur 's middags op zondag uit bij Ado, als eigenlijk niemand er meer zin in heeft..quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:10 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Eens. Maar Matavz laat wel ontwikkeling zien op het punt van voetballen in de kleine ruimtes. Ik denk dat hij over twee jaar ook op dat punt een topspits kan zijn. Zijn afronding is technisch zo goed, dat ik denk dat hij een absolute topspits gaat worden. Op dit moment zeker de spits met de meeste potentie in nederland.
Eens, kijkend naar de statistieken is het onmogelijk stellen dat Matavz een slechte spits is bij PSV. Toch zie ik nog steeds liever een meevoetballende spits zoals Reis in vorm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Ze noemen Matavz steeds onzichtbaar, maar hij speelt hem ook vaak naar Toivonen, die daarna Mertens/Labyad vrijzet, die daarna scoort.. En Matavz wacht spaarzam op zijn kansjes EN maakt ze. Itt Berg, die ze dus mistte
Prachtigquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Advocaat na de zomerquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wedstrijden tegen subtoppers moeten allemaal gewonnen worden. Uit en thuis. Kun je in een topper hier en daar nog gelijk spelen, of uitglijden tegen een degradant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Want vorige keer Utrecht ging zo goed!
PSV - AZquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:21 schreef 3M1N3M het volgende:
PSV - Feyenoord
PSV - FC Twente
NAC Breda - PSV
PSV - SC Heerenveen
Ajax - PSV
Handig..
Fucking 50 doelpunten tegen. Dit is gewoon zo slecht.twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 14:57:31Balans @PSV in de 50 officiële duels van 2011: W30 G14 V6. Doelcijfers 115-50. reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 15:18:49Balans @PSV in 130 officiële duels onder trainer Fred Rutten: W85 G32 V13. Doelcijfers: 286-114. reageer retweet
Kijk die doelpunten voor geakquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef mrstylo het volgende:
Fucking 50 doelpunten tegen. Dit is gewoon zo slecht.twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 14:57:31Balans @PSV in de 50 officiële duels van 2011: W30 G14 V6. Doelcijfers 115-50. reageer retweet
Ik denk dat 2e seizoenshelft met Derijck en Marcelo beter wordt.
En onder Fred Rutten:twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 15:18:49Balans @PSV in 130 officiële duels onder trainer Fred Rutten: W85 G32 V13. Doelcijfers: 286-114. reageer retweet
twitter:ClaroRonaldo twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 01:25:42Gracias Felipe RT @Felipeee99 @ClaroRonaldo recordando viejos tiempos de el fenomeno, #PSV http://t.co/tp9V6BLv reageer retweet
Dit jaar worden jullie idd 2e.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, eerste half jaar is niet te vergelijken met dit seizoen.
Strik eromheen. En tegen elk aannemelijk bod ( te beginnen bij een tientje) de deur uitdoen.quote:Op zondag 25 december 2011 11:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik las net op Voetbalprimeur over Issakson naar Olympiakos ofzo?
Vindt PSV dus niet:quote:Op zondag 25 december 2011 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Strik eromheen. En tegen elk aannemelijk bod ( te beginnen bij een tientje) de deur uitdoen.
.... Mijn ideaal ....quote:
betaal jij zijn salaris?quote:Op zondag 25 december 2011 16:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Alex geen optie voor PSV? Speelt nooit bij Chelsea.
en?quote:Op zondag 25 december 2011 18:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zal ff mn saldo checken....
De beste mag wel hoger staanquote:Op zondag 25 december 2011 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
.... Mijn ideaal ....
Ajax, de beste club van Allemaal ....
Fijne kerstdagen lieve concurrenten
Ik weet het jongquote:Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy, was een prachtig jaar met jou
quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet het jong
Als het nieuwjaar is zal ik aan je denken
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rect-weg-bij-PSV.htmquote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef KELDER het volgende:
Ibrahim per direct weg, scheelt toch paar ton salaris per jaar.
de laatste tijd al nauwelijks meer begreep ik, en op de trainingen zal het ook allemaal wel niet overgehouden hebbenquote:
PSV gaat voor eigen jeugd: Ritzmaier krijgt de voorkeur voor die positie (bron ED).quote:Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Zonde, ik dacht,die gaat niet veel spelen, maar is een goeie invaller.
Ik vond hem goed aanspeelbaar steeds.. Maarja.
Bij PSV weten ze het wss beter dan ik.
Logisch, want ik vond Ritzmaier het even goed/beter doen, en dat in Europa.quote:Op maandag 26 december 2011 20:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
PSV gaat voor eigen jeugd: Ritzmaier krijgt de voorkeur voor die positie (bron ED).
De uitleg is duidelijk, en ik kan de beslissing ook wel begrijpen. Het maakt ook wel duidelijk dat we niet meer over een kapitaal beschikken waarmee een dergelijke speler behouden kan worden. Vroeger was dat niet zo'n probleem geweest.quote:Brands: te weinig perspectief voor Rabiu Ibrahim
26 december 2011
Op de officiële website laat Marcel Brands weten dat PSV in het meerjarige contract met Rabiu Ibrahim een optie had om tussentijds de verbintenis te beëindigen. De club zal Ibrahim helpen een nieuwe club te vinden. "We hadden een contract voor drie jaar, met een ‘ontsnappingsmogelijkheid’ daarin opgenomen. Het is in het belang van Ibrahim dat hij aan spelen toe komt, mede met oog op de nationale ploeg. Dat perspectief is bij PSV, met spelers als Toivonen, Wijnaldum en Labyad is niet groot. Daarnaast willen we talent Ritzmaier niet blokkeren. Rabiu is vanaf dag één opgenomen in de groep en manifesteert zich goed. Hij is ook een prima mens en een goede prof. Maar hij moet ook perspectief hebben. Verhuur is in deze bijna niet mogelijk, omdat hij van buiten de EU komt en nu hij 20 jaar is het dubbele aan salaris moet verdienen als hij terugkeert. Alle overwegingen op een rij, kwam PSV tot deze conclusie.”
PSV Netwerk
"Dat verdient hij ook, wij kunnen tevens elke club positief adviseren. Alleen heeft hij hier bij ons niet die laatste stap kunnen zetten, mede door de grote concurrentie die hij voor zich heeft. Je moet hem perspectief kunnen bieden en dat kan PSV op dit moment niet. Neemt niet weg dat hij zich geweldig heeft opgesteld, vaak bij de wedstrijdselectie zat en een paar keer minuten heeft gemaakt. Dat hij mogelijkheden heeft, is wel duidelijk."
PSV.nl
prima uitleg wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De uitleg is duidelijk, en ik kan de beslissing ook wel begrijpen. Het maakt ook wel duidelijk dat we niet meer over een kapitaal beschikken waarmee een dergelijke speler behouden kan worden. Vroeger was dat niet zo'n probleem geweest.
Kwa speler zelf, is het ook jammer dat hij er niet meer is. Leek namelijk best wel potentieel te hebben, als je kijkt naar wat hij in de voorbereiding liet zien.
Wat ik me ook bedacht, is dat we eigenlijk helemaal geen spits hebben achter Matavz. Ja, Lens zou er kunnen spelen, maar die wordt steevast op de rechtsbuitenpositie geplaatst. Venegoor of Hesselink is een stormram. Maar iemand die Matavz daadwerkelijk zou kunnen vervangen, of die we kunnen inzetten wanneer we vol op de aanval gaan, terwijl een van de aanvallers al gewisseld is, is er niet. Jeugdspelers tel ik dan niet mee.
Aan de andere kant, past het misschien wel bij het huidige budget. Spelers met dubbelfuncties, het doorschuiven van jeugd die waarschijnlijk niet goed genoeg is. O, en Rutten zal sowieso het zelden vol op de aanval gooien.
Inderdaad. Alleen vind ik het jammer dat er geen echte specialisten zijn. Gewoon een volwaardige spits die puur en alleen spits is. Ja, VofH is dat, maar die is dus niet voor de volledige 90 minuten inzetbaar. En zowel, dan is het een spits die niet goed genoeg is. In de jeugd loopt er kwa aanvallers niets rond dat het gaat redden als aanvalsleider van PSV. Bij Huntelaar en zeker Reis waren hun prestaties in de jeugd dermate dat we ze in het eerste verwachtten. Nu is dat niet zo. Eigenlijk zou ik graag zien dat ze gewoon ergens een jonge spits zouden kopen, voor de jeugd, zodat er op termijn voor niet te veel geld gewoon een prima spits staat wanneer we er een nodig hebben, bijv. als Matavz verkocht wordt, VofH wegvalt, etc.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prima uitleg wat mij betreft.
Achter Matavz heb je Toivonen, Lens en Vennegoor en daarna kom je bij talenten uit.
Hebben ze dat niet gedaan dan, met Locadia (?)..quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen vind ik het jammer dat er geen echte specialisten zijn. Gewoon een volwaardige spits die puur en alleen spits is. Ja, VofH is dat, maar die is dus niet voor de volledige 90 minuten inzetbaar. En zowel, dan is het een spits die niet goed genoeg is. In de jeugd loopt er kwa aanvallers niets rond dat het gaat redden als aanvalsleider van PSV. Bij Huntelaar en zeker Reis waren hun prestaties in de jeugd dermate dat we ze in het eerste verwachtten. Nu is dat niet zo. Eigenlijk zou ik graag zien dat ze gewoon ergens een jonge spits zouden kopen, voor de jeugd, zodat er op termijn voor niet te veel geld gewoon een prima spits staat wanneer we er een nodig hebben, bijv. als Matavz verkocht wordt, VofH wegvalt, etc.
We moeten niet vergeten dat VofH ook maar uit armoede gehaald is.
Die vallen onder de categorie die ik al eerder noemde; jeugdspelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn. Al is het met Locadia afwachten. Hij valt wel op, en doet het goed. Verdient dus gewoon een kans.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet gedaan dan, met Locadia (?)..
Er was toch een andere of vergis ik me.
En Depay, kan hij in de spits?
En toen zette jij je playstation uit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Mosselmart het volgende:
rutten had al 2x gedacht aan stoppen.
maar psv wint de beker en het kampioenschap
helaas verliezen ze de halve finale in EL
Maar Ajax wint die al.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Mosselmart het volgende:
rutten had al 2x gedacht aan stoppen.
maar psv wint de beker en het kampioenschap
helaas verliezen ze de halve finale in EL
PSV kan heus wel halve finale halen hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toen zette jij je playstation uit?
Gast kom op. Op de PS3 is het lastig, maar irl kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV kan heus wel halve finale halen hoor.
Dus je bent het met me eens dat de andere 2 niet realistisch zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV kan heus wel halve finale halen hoor.
Zie hem ook geen 1x in MyAT staanquote:
Nu welquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie hem ook geen 1x in MyAT staan!
Mijn spaans is wat roestig maar dit begrijp ik erg goed.quote:Junto a Strootman y Wijnaldum forma el triángulo mágico de Eindhoven.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Dries Mertens (PSV): Vooruit, 24 jaar. Langs Wijnaldum Strootman en vormen de magische driehoek van Eindhoven. Dzsudzsak kwam in de plaats van de Utrechtse en in zijn eerste maanden zijn uitgegroeid tot een favoriet bij de fans. Met 13 doelpunten in 17 wedstrijden, is erin geslaagd om terug te sturen naar PSV in de Eredivisie na enkele jaren van onregelmatige menstruatie en onbeduidend. Kleine eindigen met een aangeboren vermogen voor Dodge is ontdekt als een grote scorer.
Oké, van die anderen sorry dat ik jullie ben vergeten.. Maar wie the fuck ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
is erin geslaagd om terug te sturen naar PSV in de Eredivisie na enkele jaren van onregelmatige menstruatie en onbeduidend.
Hoi?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoeveel FOK!kers zijn eigenlijk voor PSV, en dan echte VBL users..
Ik kan er een paar noemen, sorry als ik er een paar vergeet hoor:
Geo4Kant
3M1N3M
Buitendam
Nick-Gizmo
Xiabotnik (weet ik niet zeker)
DJ_Day_V
Doublepain
Uhm.. en nu wordt het moeilijk.. haha.
Maar nog maar eens:
Wie maakte de OP vroegah voor dit topic?
En is daar een soort site voor? Dan kan ik er wel een maken..
(Volgend topic kan ik wel iets proberen, zoals bij AZ topic, met doorstrepen enzo
lees al jaren mee en je vroeg erom chef. ik was zo beleefd te reageren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oké, van die anderen sorry dat ik jullie ben vergeten.. Maar wie the fuck ben jij?
Heb je nog nooit zien posten.
En DJ is geen eckte fan, als hij niet eens zin heeft om een pracht OP te maken!
Kom we djoeken hem.
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens wel een heel optimistische TT, ik verwacht eigenlijk maar één prijs. Namelijk de titel.
dat dacht ik ook jaquote:
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marca.com/2011(...)23710a4&t=1325001347
Ons Dries is door Marca uitgeroepen tot een van de revelaties van het lopende seizoen. Ik spring voor Dries.
Maher en Vorm staan ook in de lijst. Isaksson niet.
wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.
Weer niks dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weer niks dus.
Wie wordt kampioen?
Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.
Ohja, ook moet Janssen dan niet meer CVM (als iedereen fit is).
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.
Gister op Eurosport?quote:Op woensdag 28 december 2011 04:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik keek laatst euro/wk 2002 of 2004... Ik weet niet meer welke, maar isakson was keeper![]()
Prachtigquote:Op woensdag 28 december 2011 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja met toen in de laatste min goal van ibra
Heeft Ajax natuurlijk ook gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.
Tegen AZ niet gegeven penal.
Tegen Ajax hadden we ongeluk met Tyton.
Tegen Twente gegeven rode kaart.
Wat ik hiermee bedoel is, dat fit blijven niet de enige factor is. Scheidsrechters en soms geluk spelen ook veel mee.
Zoals het nu uitziet, dan is PSV titelkandidaat nummer 1, maar je weet maar nooit wat er nog gaat gebeuren.
Niemand geeft een neuk in het PSV topic.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeilijk he.
Ajax wordt of 3e of 1e.
Behalve dat dan de 1e of 3e plek bezet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk in het PSV topic.
Ik heb eigenlijk liever dat Wuytens gewoon na zijn herstel bij PSV volledig op niveau komt, hij kan eventueel ook nog wel achterin uit de voeten.quote:Brands: Ojo mag verhuurd worden, oplossing zoeken voor Wuytens
28 december 2011
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Marcel Brands weten dat Funso Ojo voor de tweede seizoenshelft verhuurd mag worden. Mede door de terugkeer van Hutchinson en Wuytens is er voor hem te weinig uitzicht op speeltijd. Omdat er ook voor Stijn Wuytens te weinig perspectief is, wil de club in overleg met hem een oplossing voor hem vinden in België.
Je plaat blijft hangen, want dit is nu al de zoveelste keer dat ik dit lees. Iedereen hier heeft RKC thuis gezien, iedereen hier heeft Heracles thuis gezien en iedereen hier weet dat het allemaal niet hosana was en is.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Ajax loopt gewoon te wanpresteren. Weinig met pech te maken. En sowieso, wanneer je op zoveel wedstrijden gaat wijzen op pech, waardoor je ergens niet staat, ben je erg makkelijk bezig. Aan het eind van een paar wedstrijden sta je gewoon waar je hoort. PSV heeft gewoon lopen klooien en waren tot de winterstop gewoon niet goed genoeg voor de eerste plek. Kijk ook hoe er gespeeld werd tegen mindere tegenstanders. Dat was ook niet best. Omdat je er uiteindelijk met 43 punten vertrekt kijkt niemand er naar om, maar slecht is gewoon slecht, ook al neem je 3 punten mee uit die wedstrijd. Hetzelfde geldt voor het afgelopen seizoen. Men accepteert veel te makkelijk dat het kennelijk niet goed genoeg was, en dat er investeringen nodig waren om PSV kampioen te laten worden. Maar wanneer je naar wedstrijden als tegen Willem II thuis kijkt, zie je gewoon dat het meer was dan alleen het spelersmateriaal.
Momenteel is men ook positief omdat Twente uitgeschakeld werd, en er gewonnen werd van Heerenveen. Maar aan welke factoren lag dat nu werkelijk? Hoe goed waren Heerenveen en Twente? Over een langere periode kun je alleen kijken wat een ploeg waard is. Er zijn andere goede wedstrijden gespeeld. Ik moet het nog zien, dat PSV constant op niveau blijft.
Ik moet toegeven dat ik wel een stijgende lijn zie. Maar mag het? Deze selectie zit al een half jaar bij elkaar. De holistische meerwaarde moet naar mijn mening echter nog blijken.
Ik weet niet, maar het is elke keer bij een nieuw topic :/quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu wel
Topic is schraal, geen fatsoenlijke OP meer, weinig serieuze users, weinig PSV'ers..
Wuytens zou ik toch gewoon behouden en gewoon verhuren aan een club in de JL, dan kun je hem tenminste elke week zien (ja dat kan in belgie ook wel, maar toch)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Wuytens gewoon na zijn herstel bij PSV volledig op niveau komt, hij kan eventueel ook nog wel achterin uit de voeten.
die jongen kan met gemak op Eredivisie niveau mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wuytens zou ik toch gewoon behouden en gewoon verhuren aan een club in de JL, dan kun je hem tenminste elke week zien (ja dat kan in belgie ook wel, maar toch)
Ojo, tja die moet gewoon minuten maken
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Is de doelstelling van PSV nou gewoon om kampioen te worden?
Ik dacht eerst van wel. Maar toen het even een paar wedstrijden slecht ging (eerste paar weken) hoorde ik iedereen zeggen dat het kampioenschap geen eis was. Maar dat er een team gebouwd moest wordenquote:
PSV is gewoon de beste en de mooiste club van de wereld. Dus kampioen worden is de doelstelling.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van wel. Maar toen het even een paar wedstrijden slecht ging (eerste paar weken) hoorde ik iedereen zeggen dat het kampioenschap geen eis was. Maar dat er een team gebouwd moest worden
Duidelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kampioen worden is de doelstelling.
Dat snap ik. Maar dat werd er niet mee bedoeld (bij sommigen).quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat steeds gezegd is: financieël is kampioen worden niet de doelstelling (want CL mag niet mee in de begroting), maar de sportieve doelstelling is altijd kampioen worden. Ongeacht trainer, spelersmateriaal of concurrentie.
Volgens mij is er niets mis met kritisch zijn. En wanneer mensen zo inhoudsloos positief blijven, voel ik me geroepen om daar weerwoord op te geven en te stellen dat het allemaal maar afwachten is.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen, want dit is nu al de zoveelste keer dat ik dit lees. Iedereen hier heeft RKC thuis gezien, iedereen hier heeft Heracles thuis gezien en iedereen hier weet dat het allemaal niet hosana was en is.
Die punten moet je benoemen, maar op een gegeven moment sla je wel door. Het was dodelijk slecht wat PSV thuis tegen Heracles liet zien, maar op het moment dat Heerenveen van de mat wordt gespeeld dan wordt er meteen gekeken naar 'Hoe goed speelde Heerenveen nou eigenlijk?'
Richt je nu eens op je eigen team en verander je instelling in 'het is zoals het is en we zien wel' in plaats van 'ik moet het allemaal nog maar zien'. Misschien dat je dan weer overkomt alsof je nog een beetje lol hebt in het supporten van je club.
Zo logisch is dat niet. Rutten wilde dit meermaals niet concreet zeggen, en ook vanuit andere lagen werd gesteld dat dit jaar gebouwd moest worden. Bullshit natuurlijk. Alles minder dan een kampioenschap is gewoon een wanprestatie. Net als dat het vorig jaar een wanprestatie was dat we geen kampioen geworden zijn en ook het jaar daarvoor. Nu is er 30 miljoen extra geïnvesteerd, dan is het gewoon een absolute wanprestatie wanneer het je dan wederom niet lukt, aangezien de concurrentie niet veel sterker is geworden.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is gewoon de beste en de mooiste club van de wereld. Dus kampioen worden is de doelstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door ajacied4lf op 28-12-2011 22:29:07 ]★★★
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja! das waar ook.
Zelfs Rutten wist niet zeker wat de doelstelling was.Alsof dat boeit, PSV gaat toch kampioen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met bezoek van ibiquote:Op donderdag 29 december 2011 02:09 schreef rubbereend het volgende:
graag ik heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:09 schreef rubbereend het volgende:
graag ik heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje
Als psv toch geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je hier weer een overvloed aan Ajax supporters die even komen vertellen dat we het kampioenschap hebben gekocht
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je hier weer een overvloed aan Ajax supporters die even komen vertellen dat we het kampioenschap hebben gekocht
Voice overtjesquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.
Ja ook dat iddquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als psv toch geen kampioen wordt.
"met zoveel geld geen kampioen kunnen worden etc"
Gaan we denk ik nog jaaaaren horen
Nou ja vriendenquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.
Wat een speler hequote:Op donderdag 29 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat die boom een meter hoog is
Mertens
Je bedoelt PSV - Barca met Strootman bij het andere team zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 03:34 schreef Doublepain het volgende:
Barca thuis kapot spelen met keeeeeevin strootman
Maar die is dan al verkocht
[ afbeelding ] FUUUUU
Dan maar genieten van zaka
Nee, Red Devil Strootmanquote:Op donderdag 29 december 2011 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bedoelt PSV - Barca met Strootman bij het andere team zeker?
Dat is wel te hopenquote:Op donderdag 29 december 2011 03:41 schreef mrstylo het volgende:
100 jarig bestaat van PSV wordt sowieso meer succesvol, dan die van Feyenoord.
Maar welke mensen zijn er dan zo inhoudsloos positief? Ik heb geen hond positief horen zijn over pakweg AZ, RKC, NAC, Heracles, Feyenoord en zo nog wat wedstrijden. Iedereen ziet het, maar niet iedereen wil de herhaling maken hoe slecht het is en wat een teleurstellend eerste seizoenshelft het was etc.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets mis met kritisch zijn. En wanneer mensen zo inhoudsloos positief blijven, voel ik me geroepen om daar weerwoord op te geven en te stellen dat het allemaal maar afwachten is.
Ook hier geldt; ik spreek ze niet. Ik hoor aan alle kanten dat het leuk en aardig is dat we tweede staan, maar dat er verbeterpunten zijn. Je deelt jouw mening met misschien wel driekwart van het PSV-publiek.quote:Domweg je club supporten op basis van dat het je club is en geen zaken benoemen best benoemd mogen worden, haal ik geen plezier uit. Ik houd ook gewoon van voetbal, en mijn supporterschap van PSV ontkomt daar niet aan. Ik vind het juist leuk om te kijken waar het aan ligt, en wat er verbeterd kan worden. Verder vind ik dat de lat door velen wel erg laag gelegd wordt als het gaat om tevreden te zijn met hoe PSV speelt.
Ik vind het zo flauw dat wedstrijden als Heracles en NAC thuis blijkbaar duidelijk aangeven waar PSV staat, maar een goeie wedstrijd als tegen Heerenveen moet eerst maar eens in perspectief worden geplaatst. Wat jij doet is net zo vervelend als mensen die altijd maar positief zijn. want PSV. Dus positief.quote:Heerenveen was leuk en mooi. Maar het is maar afwachten in hoeverre dit in perspectief geplaatst dient te worden. Niet eens alleen om het spel van Heerenveen en de vraag of dat zo slecht was of wij zo goed. Maar ook de vraag over in welke mate dergelijke dominantie getoond kan worden over derest van het seizoen.
Nogmaals; ik gok zo'n driekwart met jou. Maar op een gegeven moment slaat kritisch zijn om in negatief. Supporters die zo nodig tegen de stroom in moeten gaan als Heerenveen van de mat wordt gespeeld met een "ja maar...." Vermoeiende lui. Net zo vermoeiend als eeuwige PSVoptimisten.quote:Dat er sprake is van een plotselinge explosie waaruit opeens een goed spelend PSV ontstaan is, geloof ik nu eenmaal niet zo in.
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterendquote:Op donderdag 29 december 2011 03:41 schreef mrstylo het volgende:
100 jarig bestaat van PSV wordt sowieso meer succesvol, dan die van Feyenoord.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar welke mensen zijn er dan zo inhoudsloos positief? Ik heb geen hond positief horen zijn over pakweg AZ, RKC, NAC, Heracles, Feyenoord en zo nog wat wedstrijden. Iedereen ziet het, maar niet iedereen wil de herhaling maken hoe slecht het is en wat een teleurstellend eerste seizoenshelft het was etc.
[..]
Ook hier geldt; ik spreek ze niet. Ik hoor aan alle kanten dat het leuk en aardig is dat we tweede staan, maar dat er verbeterpunten zijn. Je deelt jouw mening met misschien wel driekwart van het PSV-publiek.
[..]
Ik vind het zo flauw dat wedstrijden als Heracles en NAC thuis blijkbaar duidelijk aangeven waar PSV staat, maar een goeie wedstrijd als tegen Heerenveen moet eerst maar eens in perspectief worden geplaatst. Wat jij doet is net zo vervelend als mensen die altijd maar positief zijn. want PSV. Dus positief.
[..]
Nogmaals; ik gok zo'n driekwart met jou. Maar op een gegeven moment slaat kritisch zijn om in negatief. Supporters die zo nodig tegen de stroom in moeten gaan als Heerenveen van de mat wordt gespeeld met een "ja maar...." Vermoeiende lui. Net zo vermoeiend als eeuwige PSVoptimisten.
Jezelf quoten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
De laatste jaren zijn we niet overstelpt met geweldig voetbal, dus dan dek je jezelf een beetje in en tracht je uit te gaan van het minste. Dan kan het nooit tegenvallen. Voorheen toen ik nog in het stadion kwam was het ook kut als je een wedstrijd verloor maar dan ging je een pintje pakken in de voorhuidgang of zo en dan was het ook snel weer goed. Nu zit ik achter de tv met Eredivisie Live en kan ik me zo ergeren dat mijn hele zondag naar de klote is. Daarom ben ik blij dat ze vaak om half 5 moeten spelen. Kan ik van tevoren nog even met dochterlief spelen.
Kortom ik heb er wel vertrouwen in, maar vind het vervelend teleurgesteld te worden. Als ik maar vaak genoeg tegen mezelf zeg dat het niet goed gaat komen ga je daar zelf in geloven.
Hmm. nee. dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, ja, dat zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als psv toch geen kampioen wordt.
"met zoveel geld geen kampioen kunnen worden etc"
Gaan we denk ik nog jaaaaren horen
Het is niet eens geenstijl/powned, dus nog erger.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterend
In de haven leer je dat nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is niet eens geenstijl/powned, dus nog erger.
Lijkt wel het Feyenoord topic niveauquote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterend
Wat haat ik dit soort mensen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 01:33:28Morgenvroeg is er brekend nieuws over #PSV in het Eindhovens Dagblad. Meer kan ik op dit moment niet melden. reageer retweet
Haha let maar op dan, en jij zal er ook bij zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm. nee. dat niet.
[..]
Hmm, ja, dat zeker.
Dan lig ik nog in bedquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:53 schreef mrstylo het volgende:
Wat haat ik dit soort mensen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 01:33:28Morgenvroeg is er brekend nieuws over #PSV in het Eindhovens Dagblad. Meer kan ik op dit moment niet melden. reageer retweet
Echt heel erg. Naja ben benieuwd morgen, ik wacht netjes tot het bericht op het internet verschijnt, want het ED is hier in de verste verte niet te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:53 schreef mrstylo het volgende:
Dat gaan ze nu echt niet bekent maken.quote:
bron telegraafquote:Fred Rutten stopt aan het einde van dit seizoen als trainer bij PSV. Dat meldden diverse media. De 49-jarige trainer heeft recent bij het bestuur gemeld dat hij na drie jaar aan een nieuwe uitdaging toe is.
Rutten is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV. Het was de bedoeling dat zijn besluit pas in de winterstop bekend zou worden.
Wie is er nu mogelijk dan? Weinig keus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Zou er een scenario klaar liggen om toch al in de winterstop een vervanger aan te trekken en Fred te wieberen?
Vast door zn zaakwaarnemer aangeboden. Fred zal vast te beperkt zijn om er zelf mee te komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:49 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het wel netjes van Fred dat hij er nu al mee komt
Glenn de Boeck.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is er nu mogelijk dan? Weinig keus.
Adriaansequote:Op vrijdag 30 december 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander verhaal, wie wordt het volgend seizoen?
Advocaat, McLaren, Jans?quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander verhaal, wie wordt het volgend seizoen?
Alleen speelt die niet vaak op het doelsaldo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
McClaren zingt wel door de wandelgangen. Die is beschikbaar en heeft aangegeven zin te hebben in de eredivisie.
Bij Wolfsburg is ie hard door de mand gevallen. En bij Forest heeft hij alleen maar lopen klagen dat hij versterkingen zou krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen speelt die niet vaak op het doelsaldo.
Ik weet niet of de directie het op dit moment wel in hem ziet zitten. Hij heeft alleen maar wat assistent ervaring bij oranje en PSV. Ik weet niet of dat genoeg is om een topclub te coachen.quote:
Dat is inderdaad maar afwachten, zelf zou hij dat nu toch wel moeten willen, is het niet bij PSV dan bij een andere clubquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de directie het op dit moment wel in hem ziet zitten. Hij heeft alleen maar wat assistent ervaring bij oranje en PSV. Ik weet niet of dat genoeg is om een topclub te coachen.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef RijstNatie het volgende:
Fredje bedankt, het waren 3 fantastische seizoenen.
van de Brom nieuwe trainer?
Advocaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
De naam van Advocaat zingt nu al hard rond.
Niet om lullig te doen maar wat Advocaat en Hiddink elders kunnen verdienen kan geen enkele NL club opbrengen, ik zie dat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat was in elk geval het eerste gerucht wat ik tegenkwam.
Verder worden ook de namen van Hiddink en de combinatie Cocu, Faber genoemd.
Bron?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zet volledig in op Van Marwijk.
Wat ik er van weet is dat Van Marwijk open staat voor een mooie club, maar dat PSV volledig op hem inzet, is me niet bekend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft net bijgetekend bij Oranje ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat Van Marwijk open staat voor een mooie club
Die komt echt niet, en zeker niet na al de moeite die hij heeft genomen om bij Vitesse te komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef RijstNatie het volgende:
Fredje bedankt, het waren 3 fantastische seizoenen.
van de Brom nieuwe trainer?
Laatst liet v. Marwijk al weten niet een Nederlandse club te willen trainen, maar een topclub in het buitenland, helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef 3M1N3M het volgende:
Hij kon toch alleen onder zijn contract uit voor een City,United,Barca,Real of Milan ofzo?
quote:Van Marwijk wilde in gesprek met Sport1 niet zeggen welke clubs onder die noemer vallen voor hem. "Wat ik doe als Dortmund komt? Nee, daar doelde ik niet op. Het moet gewoon een mooie club zijn waar ik een goed gevoel bij heb."
He? Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
nu al het weer niet kampioen worden aan het beargumenteren?
Owdat bedoelde je,quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heeft het met het niet kampioen worden te maken?
Klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Owdat bedoelde je,
ik vind het sneu dat het gejank al begint dat omdat Rutte weggaat PSV nu al niet kampioen gaat worden (zie post iets terug) terwijl ik denk dat PSV de beste selectie heeft.
nee joh! dan had ik je wel gequotequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het had dus niks te maken met mijn post
Doe je toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
nee joh! dan had ik je wel gequote
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Rutten bezig aan laatste maanden als trainer PSV![]()
![]()
![]()
is natuurlijk niet zo raar gedacht omdat het aankomende vertrek van een trainer vaak negatieve invloed heeft op een spelersgroepquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Owdat bedoelde je,
ik vind het sneu dat het gejank al begint dat omdat Rutte weggaat PSV nu al niet kampioen gaat worden (zie post iets terug) terwijl ik denk dat PSV de beste selectie heeft.
Ik zie van Gaal en Verbeek nog niet zo snel op de gemoedelijke Herdgang lopen anders.. Wie wel een goede kandidaat zou zijn, zou ik eerlijk gezegd niet weten. Faber en Cocu is een risico (zie Frank de Boer in Amsterdam). Het is dat Aad de Mos in het verleden bij PSV erg slecht resultaat liet zien, anders had ik hem wel een optie gevonden. Zou Foppe de Haan niet nog een keer een topclub willen trainen in Nederland? Lijkt me interessanter dan Tuvalu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Van Gaal, Van Marwijk of anders Verbeek graag.
Foppequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Ik zie van Gaal en Verbeek nog niet zo snel op de gemoedelijke Herdgang lopen anders.. Wie wel een goede kandidaat zou zijn, zou ik eerlijk gezegd niet weten. Faber en Cocu is een risico (zie Frank de Boer in Amsterdam). Het is dat Aad de Mos in het verleden bij PSV erg slecht resultaat liet zien, anders had ik hem wel een optie gevonden. Zou Foppe de Haan niet nog een keer een topclub willen trainen in Nederland? Lijkt me interessanter dan Tuvalu.
Zou wel prettig zijn, zijn wij van hem af, we hebben ook nog een RVC in de aanbieding met garantie dat je club via rechtzaken in de publiciteit blijftquote:
van Marwijk heeft pas verlengd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Van Gaal, Van Marwijk of anders Verbeek graag.
Hiddink heeft allang gezegd dat hij gaan trainer in de Eredivisie gaat worden, en ook geen TD of commissaris of wat dan ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
van Marwijk heeft pas verlengd.
Die andere 2 passen niet bij PSV.
Hiddink (maar die zal wel te duur zijn), Cocu, Advocaat of McLaren.
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Advocaat moet je denk ik ook niet meer willen.
Dat heeft McClaren ook een beetjequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.
O, het is ook wel een prima trainer. Denk alleen niet dat hij nog in nederland wilt werken. En zoja, dan zie ik het ook niet gelijk een succes worden. Onderbuikgevoelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.
Nou en, hij heeft toch gezegd "open te staan voor een mooie club" en heeft toch de mogelijkheid om weg te gaan bij Oranje voor zo'n club op laten nemen in zijn contract?quote:
En jij hebt serieus de illusie dat PSV daar onder valt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou en, hij heeft toch gezegd "open te staan voor een mooie club" en heeft toch de mogelijkheid om weg te gaan bij Oranje voor zo'n club op laten nemen in zijn contract?
Ok, maar zie hem wel doorgaan tot het WK 2014.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou en, hij heeft toch gezegd "open te staan voor een mooie club" en heeft toch de mogelijkheid om weg te gaan bij Oranje voor zo'n club op laten nemen in zijn contract?
Ik vind het nog niet eens zo'n gek scenario, Van Marwijk op de bank met naast hem (zijn huidige assistenten) Cocu en Faber.
Hij heeft wel vaker gezegd dat hij nog graag bij PSV zou terugkomenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
O, het is ook wel een prima trainer. Denk alleen niet dat hij nog in nederland wilt werken. En zoja, dan zie ik het ook niet gelijk een succes worden. Onderbuikgevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |