Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.
Ohja, ook moet Janssen dan niet meer CVM (als iedereen fit is).
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.
Gister op Eurosport?quote:Op woensdag 28 december 2011 04:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik keek laatst euro/wk 2002 of 2004... Ik weet niet meer welke, maar isakson was keeper![]()
Prachtigquote:Op woensdag 28 december 2011 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja met toen in de laatste min goal van ibra
Heeft Ajax natuurlijk ook gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.
Tegen AZ niet gegeven penal.
Tegen Ajax hadden we ongeluk met Tyton.
Tegen Twente gegeven rode kaart.
Wat ik hiermee bedoel is, dat fit blijven niet de enige factor is. Scheidsrechters en soms geluk spelen ook veel mee.
Zoals het nu uitziet, dan is PSV titelkandidaat nummer 1, maar je weet maar nooit wat er nog gaat gebeuren.
Niemand geeft een neuk in het PSV topic.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeilijk he.
Ajax wordt of 3e of 1e.
Behalve dat dan de 1e of 3e plek bezet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk in het PSV topic.
Ik heb eigenlijk liever dat Wuytens gewoon na zijn herstel bij PSV volledig op niveau komt, hij kan eventueel ook nog wel achterin uit de voeten.quote:Brands: Ojo mag verhuurd worden, oplossing zoeken voor Wuytens
28 december 2011
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Marcel Brands weten dat Funso Ojo voor de tweede seizoenshelft verhuurd mag worden. Mede door de terugkeer van Hutchinson en Wuytens is er voor hem te weinig uitzicht op speeltijd. Omdat er ook voor Stijn Wuytens te weinig perspectief is, wil de club in overleg met hem een oplossing voor hem vinden in België.
Je plaat blijft hangen, want dit is nu al de zoveelste keer dat ik dit lees. Iedereen hier heeft RKC thuis gezien, iedereen hier heeft Heracles thuis gezien en iedereen hier weet dat het allemaal niet hosana was en is.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Ajax loopt gewoon te wanpresteren. Weinig met pech te maken. En sowieso, wanneer je op zoveel wedstrijden gaat wijzen op pech, waardoor je ergens niet staat, ben je erg makkelijk bezig. Aan het eind van een paar wedstrijden sta je gewoon waar je hoort. PSV heeft gewoon lopen klooien en waren tot de winterstop gewoon niet goed genoeg voor de eerste plek. Kijk ook hoe er gespeeld werd tegen mindere tegenstanders. Dat was ook niet best. Omdat je er uiteindelijk met 43 punten vertrekt kijkt niemand er naar om, maar slecht is gewoon slecht, ook al neem je 3 punten mee uit die wedstrijd. Hetzelfde geldt voor het afgelopen seizoen. Men accepteert veel te makkelijk dat het kennelijk niet goed genoeg was, en dat er investeringen nodig waren om PSV kampioen te laten worden. Maar wanneer je naar wedstrijden als tegen Willem II thuis kijkt, zie je gewoon dat het meer was dan alleen het spelersmateriaal.
Momenteel is men ook positief omdat Twente uitgeschakeld werd, en er gewonnen werd van Heerenveen. Maar aan welke factoren lag dat nu werkelijk? Hoe goed waren Heerenveen en Twente? Over een langere periode kun je alleen kijken wat een ploeg waard is. Er zijn andere goede wedstrijden gespeeld. Ik moet het nog zien, dat PSV constant op niveau blijft.
Ik moet toegeven dat ik wel een stijgende lijn zie. Maar mag het? Deze selectie zit al een half jaar bij elkaar. De holistische meerwaarde moet naar mijn mening echter nog blijken.
Ik weet niet, maar het is elke keer bij een nieuw topic :/quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu wel
Topic is schraal, geen fatsoenlijke OP meer, weinig serieuze users, weinig PSV'ers..
Wuytens zou ik toch gewoon behouden en gewoon verhuren aan een club in de JL, dan kun je hem tenminste elke week zien (ja dat kan in belgie ook wel, maar toch)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Wuytens gewoon na zijn herstel bij PSV volledig op niveau komt, hij kan eventueel ook nog wel achterin uit de voeten.
die jongen kan met gemak op Eredivisie niveau mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wuytens zou ik toch gewoon behouden en gewoon verhuren aan een club in de JL, dan kun je hem tenminste elke week zien (ja dat kan in belgie ook wel, maar toch)
Ojo, tja die moet gewoon minuten maken
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Is de doelstelling van PSV nou gewoon om kampioen te worden?
Ik dacht eerst van wel. Maar toen het even een paar wedstrijden slecht ging (eerste paar weken) hoorde ik iedereen zeggen dat het kampioenschap geen eis was. Maar dat er een team gebouwd moest wordenquote:
PSV is gewoon de beste en de mooiste club van de wereld. Dus kampioen worden is de doelstelling.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van wel. Maar toen het even een paar wedstrijden slecht ging (eerste paar weken) hoorde ik iedereen zeggen dat het kampioenschap geen eis was. Maar dat er een team gebouwd moest worden
Duidelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kampioen worden is de doelstelling.
Dat snap ik. Maar dat werd er niet mee bedoeld (bij sommigen).quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat steeds gezegd is: financieël is kampioen worden niet de doelstelling (want CL mag niet mee in de begroting), maar de sportieve doelstelling is altijd kampioen worden. Ongeacht trainer, spelersmateriaal of concurrentie.
Volgens mij is er niets mis met kritisch zijn. En wanneer mensen zo inhoudsloos positief blijven, voel ik me geroepen om daar weerwoord op te geven en te stellen dat het allemaal maar afwachten is.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen, want dit is nu al de zoveelste keer dat ik dit lees. Iedereen hier heeft RKC thuis gezien, iedereen hier heeft Heracles thuis gezien en iedereen hier weet dat het allemaal niet hosana was en is.
Die punten moet je benoemen, maar op een gegeven moment sla je wel door. Het was dodelijk slecht wat PSV thuis tegen Heracles liet zien, maar op het moment dat Heerenveen van de mat wordt gespeeld dan wordt er meteen gekeken naar 'Hoe goed speelde Heerenveen nou eigenlijk?'
Richt je nu eens op je eigen team en verander je instelling in 'het is zoals het is en we zien wel' in plaats van 'ik moet het allemaal nog maar zien'. Misschien dat je dan weer overkomt alsof je nog een beetje lol hebt in het supporten van je club.
Zo logisch is dat niet. Rutten wilde dit meermaals niet concreet zeggen, en ook vanuit andere lagen werd gesteld dat dit jaar gebouwd moest worden. Bullshit natuurlijk. Alles minder dan een kampioenschap is gewoon een wanprestatie. Net als dat het vorig jaar een wanprestatie was dat we geen kampioen geworden zijn en ook het jaar daarvoor. Nu is er 30 miljoen extra geïnvesteerd, dan is het gewoon een absolute wanprestatie wanneer het je dan wederom niet lukt, aangezien de concurrentie niet veel sterker is geworden.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is gewoon de beste en de mooiste club van de wereld. Dus kampioen worden is de doelstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |