Nu welquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie hem ook geen 1x in MyAT staan!
Mijn spaans is wat roestig maar dit begrijp ik erg goed.quote:Junto a Strootman y Wijnaldum forma el triángulo mágico de Eindhoven.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Dries Mertens (PSV): Vooruit, 24 jaar. Langs Wijnaldum Strootman en vormen de magische driehoek van Eindhoven. Dzsudzsak kwam in de plaats van de Utrechtse en in zijn eerste maanden zijn uitgegroeid tot een favoriet bij de fans. Met 13 doelpunten in 17 wedstrijden, is erin geslaagd om terug te sturen naar PSV in de Eredivisie na enkele jaren van onregelmatige menstruatie en onbeduidend. Kleine eindigen met een aangeboren vermogen voor Dodge is ontdekt als een grote scorer.
Oké, van die anderen sorry dat ik jullie ben vergeten.. Maar wie the fuck ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
is erin geslaagd om terug te sturen naar PSV in de Eredivisie na enkele jaren van onregelmatige menstruatie en onbeduidend.
Hoi?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoeveel FOK!kers zijn eigenlijk voor PSV, en dan echte VBL users..
Ik kan er een paar noemen, sorry als ik er een paar vergeet hoor:
Geo4Kant
3M1N3M
Buitendam
Nick-Gizmo
Xiabotnik (weet ik niet zeker)
DJ_Day_V
Doublepain
Uhm.. en nu wordt het moeilijk.. haha.
Maar nog maar eens:
Wie maakte de OP vroegah voor dit topic?
En is daar een soort site voor? Dan kan ik er wel een maken..
(Volgend topic kan ik wel iets proberen, zoals bij AZ topic, met doorstrepen enzo
lees al jaren mee en je vroeg erom chef. ik was zo beleefd te reageren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oké, van die anderen sorry dat ik jullie ben vergeten.. Maar wie the fuck ben jij?
Heb je nog nooit zien posten.
En DJ is geen eckte fan, als hij niet eens zin heeft om een pracht OP te maken!
Kom we djoeken hem.
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens wel een heel optimistische TT, ik verwacht eigenlijk maar één prijs. Namelijk de titel.
dat dacht ik ook jaquote:
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marca.com/2011(...)23710a4&t=1325001347
Ons Dries is door Marca uitgeroepen tot een van de revelaties van het lopende seizoen. Ik spring voor Dries.
Maher en Vorm staan ook in de lijst. Isaksson niet.
wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat een Clasie daar niet voorkomt.
Weer niks dus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk, PSV; Halve finale EL, finale beker, 2e competitie.
Als het Ajax lukt om de selectie fit te houden/krijgen denk ik Ajax. Anders toch AZ.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weer niks dus.
Wie wordt kampioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |