Bij Wolfsburg is ie hard door de mand gevallen. En bij Forest heeft hij alleen maar lopen klagen dat hij versterkingen zou krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen speelt die niet vaak op het doelsaldo.
Ik weet niet of de directie het op dit moment wel in hem ziet zitten. Hij heeft alleen maar wat assistent ervaring bij oranje en PSV. Ik weet niet of dat genoeg is om een topclub te coachen.quote:
Dat is inderdaad maar afwachten, zelf zou hij dat nu toch wel moeten willen, is het niet bij PSV dan bij een andere clubquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de directie het op dit moment wel in hem ziet zitten. Hij heeft alleen maar wat assistent ervaring bij oranje en PSV. Ik weet niet of dat genoeg is om een topclub te coachen.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef RijstNatie het volgende:
Fredje bedankt, het waren 3 fantastische seizoenen.
van de Brom nieuwe trainer?
Advocaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
De naam van Advocaat zingt nu al hard rond.
Niet om lullig te doen maar wat Advocaat en Hiddink elders kunnen verdienen kan geen enkele NL club opbrengen, ik zie dat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat was in elk geval het eerste gerucht wat ik tegenkwam.
Verder worden ook de namen van Hiddink en de combinatie Cocu, Faber genoemd.
Bron?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
PSV zet volledig in op Van Marwijk.
Wat ik er van weet is dat Van Marwijk open staat voor een mooie club, maar dat PSV volledig op hem inzet, is me niet bekend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hij heeft net bijgetekend bij Oranje ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat Van Marwijk open staat voor een mooie club
Die komt echt niet, en zeker niet na al de moeite die hij heeft genomen om bij Vitesse te komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef RijstNatie het volgende:
Fredje bedankt, het waren 3 fantastische seizoenen.
van de Brom nieuwe trainer?
Laatst liet v. Marwijk al weten niet een Nederlandse club te willen trainen, maar een topclub in het buitenland, helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef 3M1N3M het volgende:
Hij kon toch alleen onder zijn contract uit voor een City,United,Barca,Real of Milan ofzo?
quote:Van Marwijk wilde in gesprek met Sport1 niet zeggen welke clubs onder die noemer vallen voor hem. "Wat ik doe als Dortmund komt? Nee, daar doelde ik niet op. Het moet gewoon een mooie club zijn waar ik een goed gevoel bij heb."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |