He? Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
nu al het weer niet kampioen worden aan het beargumenteren?
Owdat bedoelde je,quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heeft het met het niet kampioen worden te maken?
Klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Owdat bedoelde je,
ik vind het sneu dat het gejank al begint dat omdat Rutte weggaat PSV nu al niet kampioen gaat worden (zie post iets terug) terwijl ik denk dat PSV de beste selectie heeft.
nee joh! dan had ik je wel gequotequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het had dus niks te maken met mijn post
Doe je toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
nee joh! dan had ik je wel gequote
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Rutten bezig aan laatste maanden als trainer PSV![]()
![]()
![]()
is natuurlijk niet zo raar gedacht omdat het aankomende vertrek van een trainer vaak negatieve invloed heeft op een spelersgroepquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Owdat bedoelde je,
ik vind het sneu dat het gejank al begint dat omdat Rutte weggaat PSV nu al niet kampioen gaat worden (zie post iets terug) terwijl ik denk dat PSV de beste selectie heeft.
Ik zie van Gaal en Verbeek nog niet zo snel op de gemoedelijke Herdgang lopen anders.. Wie wel een goede kandidaat zou zijn, zou ik eerlijk gezegd niet weten. Faber en Cocu is een risico (zie Frank de Boer in Amsterdam). Het is dat Aad de Mos in het verleden bij PSV erg slecht resultaat liet zien, anders had ik hem wel een optie gevonden. Zou Foppe de Haan niet nog een keer een topclub willen trainen in Nederland? Lijkt me interessanter dan Tuvalu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Van Gaal, Van Marwijk of anders Verbeek graag.
Foppequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Ik zie van Gaal en Verbeek nog niet zo snel op de gemoedelijke Herdgang lopen anders.. Wie wel een goede kandidaat zou zijn, zou ik eerlijk gezegd niet weten. Faber en Cocu is een risico (zie Frank de Boer in Amsterdam). Het is dat Aad de Mos in het verleden bij PSV erg slecht resultaat liet zien, anders had ik hem wel een optie gevonden. Zou Foppe de Haan niet nog een keer een topclub willen trainen in Nederland? Lijkt me interessanter dan Tuvalu.
Zou wel prettig zijn, zijn wij van hem af, we hebben ook nog een RVC in de aanbieding met garantie dat je club via rechtzaken in de publiciteit blijftquote:
van Marwijk heeft pas verlengd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Van Gaal, Van Marwijk of anders Verbeek graag.
Hiddink heeft allang gezegd dat hij gaan trainer in de Eredivisie gaat worden, en ook geen TD of commissaris of wat dan ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
van Marwijk heeft pas verlengd.
Die andere 2 passen niet bij PSV.
Hiddink (maar die zal wel te duur zijn), Cocu, Advocaat of McLaren.
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef Caland het volgende:
Advocaat moet je denk ik ook niet meer willen.
Dat heeft McClaren ook een beetjequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.
O, het is ook wel een prima trainer. Denk alleen niet dat hij nog in nederland wilt werken. En zoja, dan zie ik het ook niet gelijk een succes worden. Onderbuikgevoelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het een prima trainer, PSV hart. Alleen zijn beleid qua jeugd is de grote dwarsligger.
Nou en, hij heeft toch gezegd "open te staan voor een mooie club" en heeft toch de mogelijkheid om weg te gaan bij Oranje voor zo'n club op laten nemen in zijn contract?quote:
En jij hebt serieus de illusie dat PSV daar onder valt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nou en, hij heeft toch gezegd "open te staan voor een mooie club" en heeft toch de mogelijkheid om weg te gaan bij Oranje voor zo'n club op laten nemen in zijn contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |