Viel volgens mij wel meequote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 punten en een uitslag waar ik niet op gerekend had.![]()
Verdedigend was het wel weer janken met de pet op. Manolev, Derijck, Willems gaven weer bakken vol 100% kansen weg
Meer dan 1 of 2 is in welke wedstrijd van PSV veel te veel in de Eredivisie. Maar goed, dat we niet kunnen verdedigen is bekend.quote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel meeZo veel waren het er niet, en een aanval met Assaidi, Dost en Narsingh is moeilijk te stoppen
Oké, dat vind ik dus wel meevallen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer dan 1 of 2 is in welke wedstrijd van PSV veel te veel in de Eredivisie.
Man man man.. je hebt awt gemist..quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Niets gezien want in Londen geweest. Land net op E'hoven airport en krijg een aantal euforische sms'en.Mooi man. Ik zag het donker in. Excelleren en prutsen ligt dicht bij elkaar.
Vast wel, erg sympathieke ventquote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd of Dries nu ook gaat betalen aan SR, als ze 5-0 zouden winnen zou ie ook 1250 euro aan SR geven
Kijken of ie dat nu ook doet met 5-1
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Guus Muisarm het volgende:
Is het zo fucking moeilijk iets te typen?
Ze staan op mijn netvlies gebrandquote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kon niet de samenvatting zien van 19:00. Heeft iemand nog beelden?
Ook diegenen mogen gewoon blij zijn hoor met deze overwinning...quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Nu niet gelijk zo euforisch lopen doen, diegenen die zo negatief waren vooraf. Dat is een beetje schijnheilig.
Uiteraard, maar een beetje matiging mag wel naar aanleiding van die doemscenario's die eerst werden geschetst.quote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook diegenen mogen gewoon blij zijn hoor met deze overwinning...
Zo werkt het bij voetbalsupporters. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Maar ik snap de euforie wel: we hebben een moeilijke uitwedstrijd eenvoudig en met goed spel gewonnen van een ploeg die de afgelopen twee weken 11 doelpunten maakte en daarbij AZ van het veld veegde. Daar word ik wel blij van.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een beetje matiging mag wel naar aanleiding van die doemscenario's die eerst werden geschetst.
Dadelijk dan toch maar eens naar studio voetbal kijken. Misschien dat Sjek er iets van zegt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man.. je hebt awt gemist..
Een barcelona achtige goal zat er zelf bij
Waarschijnlijk weinig, Ajax heeft 4-0 gewonnen he.quote:Op zondag 18 december 2011 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dadelijk dan toch maar eens naar studio voetbal kijken. Misschien dat Sjek er iets van zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Labyab gaat misschien weg.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=154786
VZDat blijft TwitterThijs ook continu roepen. Weet niet of hij ook ooit heeft uitgelegd waarom hij dat zo zeker weet (behalve dat Sporting interesse heeft).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel dat recept al een jaar of 10 aan de orde isquote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Nu hopen dat we na de winterstop lekker doorgaan en dan heb je de titel in eigen handen
Leukquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had met Serious Request (3FM) afgesproken om 250¤ te doneren per doelpunt vandaag. Scoren we er even 5
Ik stort de 1250¤ met veel plezier!
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had met Serious Request (3FM) afgesproken om 250¤ te doneren per doelpunt vandaag. Scoren we er even 5
quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
quote:dries_mertens14driesmertens14
ging bij een 0-5 de inzet van @SeriousRequest verdubbelen, ondanks het ene tegendoelpunt hou ik me aan mijn woord! #SR11
De baas.quote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Hmm volgens mij zou ie het verdubbelen als ze met 5-0 zouden winnen, maar dit is natuurlijk ook perfectquote:Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Dries Mertens:
Ik had die bericht van zijn GezichtBoek dus...quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij zou ie het verdubbelen als ze met 5-0 zouden winnen, maar dit is natuurlijk ook perfect
Ah zie het twitter bericht al
![]()
Weet je wat het is?quote:Op zondag 18 december 2011 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Nu niet gelijk zo euforisch lopen doen, diegenen die zo negatief waren vooraf. Dat is een beetje schijnheilig.
Zit mobiel, kan niet inzoomen. Wiesda?quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar serieus request.
Hij gaat storten.
Ow weet ik veelquote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had die bericht van zijn GezichtBoek dus...
Links: Denis Odoiquote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit mobiel, kan niet inzoomen. Wiesda?
Hij lijkt met die vermomming nu echt op een kabouterquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar serieus request.
Hij gaat storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |