SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door ajacied4lf op 28-12-2011 22:29:07 ]★★★
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja! das waar ook.
Zelfs Rutten wist niet zeker wat de doelstelling was.Alsof dat boeit, PSV gaat toch kampioen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met bezoek van ibiquote:Op donderdag 29 december 2011 02:09 schreef rubbereend het volgende:
graag ik heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:09 schreef rubbereend het volgende:
graag ik heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje
Als psv toch geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je hier weer een overvloed aan Ajax supporters die even komen vertellen dat we het kampioenschap hebben gekocht
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je hier weer een overvloed aan Ajax supporters die even komen vertellen dat we het kampioenschap hebben gekocht
Voice overtjesquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.
Ja ook dat iddquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als psv toch geen kampioen wordt.
"met zoveel geld geen kampioen kunnen worden etc"
Gaan we denk ik nog jaaaaren horen
Nou ja vriendenquote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vergeet niet onze vrienden uit Rotterdam.
Wat een speler hequote:Op donderdag 29 december 2011 03:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat die boom een meter hoog is
Mertens
Je bedoelt PSV - Barca met Strootman bij het andere team zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 03:34 schreef Doublepain het volgende:
Barca thuis kapot spelen met keeeeeevin strootman
Maar die is dan al verkocht
[ afbeelding ] FUUUUU
Dan maar genieten van zaka
Nee, Red Devil Strootmanquote:Op donderdag 29 december 2011 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bedoelt PSV - Barca met Strootman bij het andere team zeker?
Dat is wel te hopenquote:Op donderdag 29 december 2011 03:41 schreef mrstylo het volgende:
100 jarig bestaat van PSV wordt sowieso meer succesvol, dan die van Feyenoord.
Maar welke mensen zijn er dan zo inhoudsloos positief? Ik heb geen hond positief horen zijn over pakweg AZ, RKC, NAC, Heracles, Feyenoord en zo nog wat wedstrijden. Iedereen ziet het, maar niet iedereen wil de herhaling maken hoe slecht het is en wat een teleurstellend eerste seizoenshelft het was etc.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets mis met kritisch zijn. En wanneer mensen zo inhoudsloos positief blijven, voel ik me geroepen om daar weerwoord op te geven en te stellen dat het allemaal maar afwachten is.
Ook hier geldt; ik spreek ze niet. Ik hoor aan alle kanten dat het leuk en aardig is dat we tweede staan, maar dat er verbeterpunten zijn. Je deelt jouw mening met misschien wel driekwart van het PSV-publiek.quote:Domweg je club supporten op basis van dat het je club is en geen zaken benoemen best benoemd mogen worden, haal ik geen plezier uit. Ik houd ook gewoon van voetbal, en mijn supporterschap van PSV ontkomt daar niet aan. Ik vind het juist leuk om te kijken waar het aan ligt, en wat er verbeterd kan worden. Verder vind ik dat de lat door velen wel erg laag gelegd wordt als het gaat om tevreden te zijn met hoe PSV speelt.
Ik vind het zo flauw dat wedstrijden als Heracles en NAC thuis blijkbaar duidelijk aangeven waar PSV staat, maar een goeie wedstrijd als tegen Heerenveen moet eerst maar eens in perspectief worden geplaatst. Wat jij doet is net zo vervelend als mensen die altijd maar positief zijn. want PSV. Dus positief.quote:Heerenveen was leuk en mooi. Maar het is maar afwachten in hoeverre dit in perspectief geplaatst dient te worden. Niet eens alleen om het spel van Heerenveen en de vraag of dat zo slecht was of wij zo goed. Maar ook de vraag over in welke mate dergelijke dominantie getoond kan worden over derest van het seizoen.
Nogmaals; ik gok zo'n driekwart met jou. Maar op een gegeven moment slaat kritisch zijn om in negatief. Supporters die zo nodig tegen de stroom in moeten gaan als Heerenveen van de mat wordt gespeeld met een "ja maar...." Vermoeiende lui. Net zo vermoeiend als eeuwige PSVoptimisten.quote:Dat er sprake is van een plotselinge explosie waaruit opeens een goed spelend PSV ontstaan is, geloof ik nu eenmaal niet zo in.
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterendquote:Op donderdag 29 december 2011 03:41 schreef mrstylo het volgende:
100 jarig bestaat van PSV wordt sowieso meer succesvol, dan die van Feyenoord.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar welke mensen zijn er dan zo inhoudsloos positief? Ik heb geen hond positief horen zijn over pakweg AZ, RKC, NAC, Heracles, Feyenoord en zo nog wat wedstrijden. Iedereen ziet het, maar niet iedereen wil de herhaling maken hoe slecht het is en wat een teleurstellend eerste seizoenshelft het was etc.
[..]
Ook hier geldt; ik spreek ze niet. Ik hoor aan alle kanten dat het leuk en aardig is dat we tweede staan, maar dat er verbeterpunten zijn. Je deelt jouw mening met misschien wel driekwart van het PSV-publiek.
[..]
Ik vind het zo flauw dat wedstrijden als Heracles en NAC thuis blijkbaar duidelijk aangeven waar PSV staat, maar een goeie wedstrijd als tegen Heerenveen moet eerst maar eens in perspectief worden geplaatst. Wat jij doet is net zo vervelend als mensen die altijd maar positief zijn. want PSV. Dus positief.
[..]
Nogmaals; ik gok zo'n driekwart met jou. Maar op een gegeven moment slaat kritisch zijn om in negatief. Supporters die zo nodig tegen de stroom in moeten gaan als Heerenveen van de mat wordt gespeeld met een "ja maar...." Vermoeiende lui. Net zo vermoeiend als eeuwige PSVoptimisten.
Jezelf quoten.quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
De laatste jaren zijn we niet overstelpt met geweldig voetbal, dus dan dek je jezelf een beetje in en tracht je uit te gaan van het minste. Dan kan het nooit tegenvallen. Voorheen toen ik nog in het stadion kwam was het ook kut als je een wedstrijd verloor maar dan ging je een pintje pakken in de voorhuidgang of zo en dan was het ook snel weer goed. Nu zit ik achter de tv met Eredivisie Live en kan ik me zo ergeren dat mijn hele zondag naar de klote is. Daarom ben ik blij dat ze vaak om half 5 moeten spelen. Kan ik van tevoren nog even met dochterlief spelen.
Kortom ik heb er wel vertrouwen in, maar vind het vervelend teleurgesteld te worden. Als ik maar vaak genoeg tegen mezelf zeg dat het niet goed gaat komen ga je daar zelf in geloven.
Hmm. nee. dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, ja, dat zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 03:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als psv toch geen kampioen wordt.
"met zoveel geld geen kampioen kunnen worden etc"
Gaan we denk ik nog jaaaaren horen
Het is niet eens geenstijl/powned, dus nog erger.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |