Hooooooooooo.... Krijgen we dit weer..

Van Bommel twijfelt nog over terugkeer naar PSV
Mark van Bommel weet nog niet of hij na dit seizoen terug wil keren bij PSV. Hij benadrukt wel dat hij AC Milan nooit heeft gevraagd om een vertrek.
"Ik heb nooit gevraagd om een verkoop", aldus de international tegenover Tuttosport. "Toen ik in 2005 uit Nederland vertrok, beloofde ik dat als speler terug zou keren. Maar ik weet niet of dat moment nu al aangebroken is. Er zijn nog zes maanden te gaan, we zien wel wat er gebeurt."
De 34-jarige Van Bommel speelde tussen 1999 en 2005 in Eindhoven, waar hij jaren een vaste waarde was. Na avonturen bij FC Barcelona en Bayern München vertrok hij in januari van dit jaar naar de regerend Italiaans landskampioen.
PSV in winterstop toch niet naar Indonesië
Het trainingskamp dat PSV in januari gepland had in Indonesië gaat niet door. De voetbalbond van het land kwam niet op tijd over de brug met de bankgarantie, waarna de stekker uit de trip werd getrokken.
PSV werkt tegenwoordig nauw samen met de Indonesische voetbalbond en zou tijdens de winterstop enkele oefenwedstrijden spelen in het land. Dat was met name financieel zeer aantrekkelijk voor de Eindhovenaren, maar de financiële meevaller gaat niet door vanwege het ontbreken van een bankgarantie.
Het is nog niet duidelijk waar PSV nu een trainingskamp zal beleggen in de winterstop. Portugal lijkt de meest logische locatie, maar ook Spanje is een optie.
Voetbalprimeur beide..