In de haven leer je dat nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is niet eens geenstijl/powned, dus nog erger.
Lijkt wel het Feyenoord topic niveauquote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Legendarisch filmpje hoort daarbij waarbij allerlei bezoekers niet weten wanneer Feyenoord is opgericht. Echt schitterend
Wat haat ik dit soort mensen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 01:33:28Morgenvroeg is er brekend nieuws over #PSV in het Eindhovens Dagblad. Meer kan ik op dit moment niet melden. reageer retweet
Haha let maar op dan, en jij zal er ook bij zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm. nee. dat niet.
[..]
Hmm, ja, dat zeker.
Dan lig ik nog in bedquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:53 schreef mrstylo het volgende:
Wat haat ik dit soort mensen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 01:33:28Morgenvroeg is er brekend nieuws over #PSV in het Eindhovens Dagblad. Meer kan ik op dit moment niet melden. reageer retweet
Echt heel erg. Naja ben benieuwd morgen, ik wacht netjes tot het bericht op het internet verschijnt, want het ED is hier in de verste verte niet te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:53 schreef mrstylo het volgende:
Dat gaan ze nu echt niet bekent maken.quote:
bron telegraafquote:Fred Rutten stopt aan het einde van dit seizoen als trainer bij PSV. Dat meldden diverse media. De 49-jarige trainer heeft recent bij het bestuur gemeld dat hij na drie jaar aan een nieuwe uitdaging toe is.
Rutten is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV. Het was de bedoeling dat zijn besluit pas in de winterstop bekend zou worden.
Wie is er nu mogelijk dan? Weinig keus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Zou er een scenario klaar liggen om toch al in de winterstop een vervanger aan te trekken en Fred te wieberen?
Vast door zn zaakwaarnemer aangeboden. Fred zal vast te beperkt zijn om er zelf mee te komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:49 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het wel netjes van Fred dat hij er nu al mee komt
Glenn de Boeck.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is er nu mogelijk dan? Weinig keus.
Adriaansequote:Op vrijdag 30 december 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander verhaal, wie wordt het volgend seizoen?
Advocaat, McLaren, Jans?quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander verhaal, wie wordt het volgend seizoen?
Alleen speelt die niet vaak op het doelsaldo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
McClaren zingt wel door de wandelgangen. Die is beschikbaar en heeft aangegeven zin te hebben in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |