abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105865128
Goedemiddag,

Ik loop al lange tijd met een probleem waar ik maar niet uitkom. Mijn vriend denkt namelijk dat ik vreemd ga terwijl het niet zo is..

Ik zal het vanaf het begin proberen uit te leggen..

Ik ben een sociaal persoon en kan het met iedereen altijd goed vinden. 1,5 jaar geleden ben ik gescheiden en heb geen relatie oid gehad, ik wilde namelijk mijn verdriet verwerken en ik had een heleboel te regelen na de scheiding. Ik ging wel eens weg samen met mijn zusjes en hun partners. Nu spelen die partners van mijn zusjes beiden in bandjes. Zo tijdens het meegaan met optreden leerde ik ook anderen kennen die ik dan soms op fb had, en met sommige wel eens msnde of pingde. Voor mijn gevoel is dat best normaal. Ik was totaal niet op een andere manier geinteresseerd in ze, en ik kreeg ook nooit een idee dat men meer wilde..

Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

Na een paar weken barstte de bom, volgens vriend had ik geheimen, en zou ik achter zijn rug om nog contact hebben met allerlei "gespuis" zoals hij het noemt.

Sindsdien is het een ramp, we hadden afspraken gemaakt, dat ik dus moest melden als ik met een jongen sprak, omdat ik het volgens hem voor mezelf had verpest omdat ik altijd zoveel contact heb gehad met jongens. Wat dus niet normaal is volgens hem, want dan ben ik "zo" een vrouw.

Het gaat nu maar steeds verder en verder, soms vergat ik te melden dat iemand iets op FB had gezegd, en werd hij boos. En als hij boos word, dan ben ik altijd de h**r en dat soort dingen, en moet ik maar oprotten. Hij gelooft ook neit als ik zeg dat ik niet heb gezien dat iemand een foto "liked" bijvoorbeeld..

Nu gaat het zelfs zo ver, dat hij naast mn facebook controleren, ook moeilijk doet als mijn whatsapp status online is. Zelfs als ik al praat met mn zusjes of moeder, dan gelooft hij het niet. Volgens hem geef ik hem alleen maar redenen dat ik vreemd ga omdat ik op whatsapp ben en dan niet met hem praat, of niet vertel dat er een jongen heeft gereageerd.

En elke keer als ik er wat van zeg, dan mag ik oprotten. En ben ik weer de h**r

Daarnet ging het wel erg ver, ik was voor een collega een Avatar van haar vriend aan het maken op de iphone omdat ze dat graag als contactfoto wilde hebben, en ik stuurde het naar hem op. Ik zei toen meteen, oops die is voor die collega, is van haar vriend.

Meteen gaf hij aan dat hij alweer dacht dat ik een ander heb, en kwam hij meteen weer met, ik ga mn ding ook doen. Ik was het zo zat, dat ik aangaf dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigingen, want ik ga totaal niet vreemd. Ik heb er ook helemaal geem behoefte aan.

Maar elke keer als ik er wat van probeer te zeggen, komt hij weer met JIJ hebt fouten gemaakt, jij hebt de fout gemaakt in het begin door te LIEGEN, over het contact met jongens.. Ik heb nooit gelogen, ik heb in mn 26 jaar nog nooit meegemaakt dat als je iemand ontmoet, je meteen moet aangeven wie je vrienden zijn.

Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
pi_105865223
Wij zijn trouwens 26 en 29..
pi_105865357
-weg-

[ Bericht 83% gewijzigd door Daniel1976 op 21-12-2011 14:03:39 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_105865368
Zijn gedrag is onacceptabel. Duidelijk maken dat ie daar mee moet kappen anders kap jij met hem
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_105865399
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2011 @ 14:03:11 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_105865402
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:21 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105865503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Geef hem gelijk en dump hem daarna!

Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.

Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_105865505
Wat een jaloerse gast die vriend van je :')

Dumpen die hap, dit is toch geen leven?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:05:36 #9
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_105865513
vertrouwen moet groeien maar om je dan meteen een hoer te noemen zou mij te veel zijn...
knolraap en lof schorseneren en prei
  woensdag 21 december 2011 @ 14:06:19 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_105865559
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!

Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_105865596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:07:58 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105865644
Een relatie hebben met zo'n jankerige tiran. Je moet het maar willen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105865737
Wegwezen. Die jongen is vergif.
De allereerste keer dat je je facebook moest opschonen had je je spullen al moeten pakken.

Echt, ik hoop zo voor je dat je bij hem weg gaat. Je bent zn hond niet! Kan me echt ontzettend kwaad maken hierover.

Heel veel sterkte en succes met hem!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 21 december 2011 @ 14:10:29 #14
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_105865774
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp :')
pi_105865779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Geef hem gelijk en dump hem daarna!

Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.

Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet. :N
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG. :(
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef error_404 het volgende:
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!

Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
ja het word inderdaad erger, dat hij dus boos word als ik online op whatsapp ben. Ik ben verdorie 26, moeder en dan moet ik eea gaan verantwoorden. En toch doe ik het omdat ik wil dat hij weet dat ik dus niet vreemdga, maar het lijkt dus net alsof mijn pogingen het te bewijzen alles erger maakt.
pi_105865808
lekkere relatie.
gelijk mee kappen, komt enkel ellende van, wat een ongezonde overdosis jaloezie zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 21 december 2011 @ 14:11:20 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105865817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Tinos85 het volgende:
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp :')
Gepaste reactie:

:')

OT: heeft die vriend niet wat mensen uit een relatieverleden waar je eens mee kan praten? Misschien wordt je daar wijzer van.
pi_105865827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.

[..]

Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
Daarom, je blijft steeds je best doen als ik je verhaal zo lees. Als hij je niet blijft vertrouwen, dan is het zijn eigen probleem en dan zou ik me echt niet meer druk maken om zijn gehuil.
pi_105865856
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105865882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
klopt social media he..
pi_105865941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:14:01 #22
116015 SicSicSics
pi_105865952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG. :(
Die uberjaloerse houding zit in hem. Waarschijnlijk omdat hij onzeker is. Laat hem eerst eens aan zichzelf werken voor hij jou lastig valt.
Je verdient het toch niet om uitgescholden te worden? Niemand verdient het om uitgescholden te worden binnen een relatie.
Ik zou er heel snel klaar mee zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_105865968
Wegwezen bij hem. Die is niet goedbij. Je mag in een relatie ook nog een eigen leven hebben hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_105865994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.

je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
pi_105866074
Je bent al veel te ver gegaan.
Hij heeft een probleem, niet jij. Maar hij maakt het wel jouw probleem.

De vraag die rest: is hij het waard?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_105866115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.

je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
Inderdaad.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:17:02 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_105866158
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_105866178
Je vriend heeft gelijk
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_105866194
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)
pi_105866221
Woooow zijn gedrag lijkt aardig om dat van mijn vriend als ik dat zo lees, alleen gaat het bij ons niet over sociale contacten of vreemd gaan...

Maar om even terug te komen op jouwn verhaal!

Hij vertrouwd jou duidelijk niet! En die afspraken maken hebben ook geen zin, want hij blijft achterdochtig!
En zulke afspraken moeten ook niett nodig zijn in een relatie... En naast hem mag jij best andere contacten hebben... Zolang ze maar binnen de perken blijven!

Deze jongen moet even in gaan zien dat niet jij een probleem hebt maar hij? Weet je toevallig of hij in vorige relaties vaak is bedonderd of iets wat zijn gedrag kan verklaren?

Maar op deze voet door gaan kan natuurlijk niet! Wees hem recht voor de raap en zeg wat je er van vind! Want jij kan dit gedrag gewoon niet meer langer pikken en zoals je al zei jij bent een sociaal persoon (me too) en dat kan je niet een hele relatie opzij gaan zetten...

Succes
pi_105866413
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?

Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.

Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
pi_105866414
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
pi_105866501
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
pi_105866535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..

Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.

En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:36 #35
42366 Staal
pi_105866551
TS, kijk de film "Sleeping with the Enemy".

Misschien snap je het dan.
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:54 #36
116015 SicSicSics
pi_105866561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Fixed!

;)
Fine, fuck you then!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:25:36 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105866593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..

En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit? :')
pi_105866655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.

Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
pi_105866661
Pinda... Gewoon kappen denk ik...

hij wil niet inzien dat hij zelf fout bezig is...

Bij hem is er net als bij die kerel van mij maar 2 regels

1 Ik heb altijd gelijk
2 en als ik geen gelijk heb is regel 1 weer van toepassing!

Ik ken het gedrag en is niet altijd even fijn om mee te dealen... En dan gaat het met die van mij dan wel niet over deze issue, maar meer over de algemene dingen...

Ik wens je veel sterkte, maar hoop wel dat je voor je zelf kiest.. Mooi voornemen voor het nieuwe jaar!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:27:24 #40
116015 SicSicSics
pi_105866683
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Is hij vrijgevochten refo ofzo? :?

Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Fine, fuck you then!
pi_105866734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
pi_105866746
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.

Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
pi_105866808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:30:21 #44
42366 Staal
pi_105866826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:

En jij gaat daarop wachten zeker?
Als je dit van hem pikt en hem nu niet het deksel op zijn neus geeft zal hij daarna nog veel verder gaan.
Un certain jeune homme
pi_105866858
Je hoeft geen verantwoording af te leggen met wie je wanneer je contact hebt!

En verder, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

"Verder is hij een leuke jongen". Ja, nu nog wel, maar dit soort dingen gaan van kwaad tot erger.
Er zijn ook leuke jongens te vinden die geen moeite hebben met het feit dat je contacten hebt met bandleden enzo.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_105866860
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:39 #47
42366 Staal
pi_105866887
quote:

[..]

Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.

Jaaa maar zijn exen, jaaa maar zijn vader was zo.

Succes ermee!
Un certain jeune homme
  woensdag 21 december 2011 @ 14:31:50 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105866895
Dat je het volhoudt. Soms klinkt iets zo ongezond dat ik bijna niet kan geloven dat er zulke mensen bestaan. :')

Als mijn toekomstige vriendin zou vragen of ik m'n Facebook op wil schonen zou ik al hard moeten lachen, laat staan de rest die er nog achteraan komt.

Kweek eens wat zelfrespect, TS! :) Je vriend is een jaloerse jankbal/loser. Met alle respect, maar het zegt ook wel wat over jou dat je nog steeds bij zo'n oelewapper bent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105866901
quote:

[..]

Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.
Nu wilt hij al bijna uitmaken, omdat hij je totaal niet vertrouwt. Dit gaat een stukje dieper dan dat het een probleempje is wat je makkelijk kan oplossen. Hij vertrouwde je al een tijdje niet meer, wilt je niet geloven en er komen alleen maar ruzies hierdoor.
Ja, die voordelen zijn wel fijn, maar houd je wel van hem?
pi_105866911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Dus? Is het oke?

Vind jij het oke?

Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
  woensdag 21 december 2011 @ 14:32:23 #51
116015 SicSicSics
pi_105866912
quote:
Slecht/ Geen excuus. En natuurlijk klinkt het stom als je zegt dat hij 'voor de rest een geweldig persoon is' ;)

Maargoed, als hij voor de rest zo'n geweldig persoon is, dan moet jij je afvragen of je dat genoeg vindt om af en toe voor dame van lichte zeden uitgemaakt te worden. Ieder voordeel heb zijn nadeel... Blijkt maar weer eens.
Fine, fuck you then!
pi_105866972
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:

Ik geef zijn jeugd geen excuus hoor ;-) Ik reageerde op dit bericht
pi_105866978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..
Dat doe je nu op de verkeerde manier. :) Je moet hem niet tegemoet komen in zijn bizarre eisen. Je hebt toch al bewijs dat dat niet werkt, dus waarom zou je ermee doorgaan. Zeg hem rustig en duidelijk dat zijn gedrag onacceptabel is en dat het een dealbreaker is voor de relatie.

Jij hebt zelf net zo goed issues dat je dit toestaat. Dat is echt niet normaal.
pi_105867047
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gelukkig, het klonk een beetje vergoelijkend, maar dat kan aan mij liggen.

Tsja, het is een beetje take it or leave it. Iets anders zit er bij hem niet in, tis nu de vraag in hoeverre jij hier gelukkig van wordt en bereid bent om te blijven incasseren, want dit wordt gegarandeerd alleen maar erger.

Probeer iig niet de hulpverlenende instantie te zijn, of hem te excuseren. Je werkt niet bij het GGZ, het is je partner, en ik kan me niet voorstellen dat dit nog afweegt.
pi_105867062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Sisko het volgende:
Zijn gedrag is onacceptabel. Duidelijk maken dat ie daar mee moet kappen anders kap jij met hem
Wat hij zegt. Wat een kansloze reactie van je "vriend".
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_105867223
Ongelooflijk. Dat je je fb schoonveegt, lees alle mannen eruit gooit, is al belachelijk. Maar dat je alle contactbvia sociale media moet melden aan hem is echt bizar!!
Ren, ren, ren!!!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:40:50 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105867255
Geen vertrouwen = geen relatie

en op die leeftijd nog zo doen :N
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105867296
Waarom laat je dit toe?
pi_105867324
Wat een mongool :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_105867332
... Geen woorden meer voor ....
  woensdag 21 december 2011 @ 14:44:48 #61
42366 Staal
pi_105867398
quote:

[..]

Denk dat hier het hele probleem zit. Jij hebt zo weinig eigenwaarde dat je zijn waanzin als een compliment beschouwt.

Folie a deux *; .
Un certain jeune homme
pi_105867415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

je hebt een relatie, je bent geen begeleider van een cliënt
pi_105867460
quote:

Het hele verhaal klinkt als een behoorlijk zieke relatie. Ik kan niet goed begrijpen dat je dit allemaal pikt en dan zegt dat het echt een hele leuke jongen is. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Je weet dat de meeste gewelddadige relaties begonnen met het isoleren van het latere slachtoffer?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105867707
Onzekerheid van zijn kant, te weinig vertrouwen (is hij daar al in beschadigd?) of gewoon dominantie.
Jij moet de grens trekken tot waar hij mag gaan. Wat hij nu doet is onacceptabel en dat zal jij hem moeten laten zien door te zeggen of je stopt en vertrouwt en anders moet je het afkappen, want het maakt je stuk. Straks heb je alleen hem nog maar en is jouw wereldje zo klein geworden dan je je een gevangene voelt.
hi there good people
pi_105867793
Ik doe altijd hetzelfde als wat jij in je OP omschrijft. Mijn vrouw weet het en heeft er geen problemen mee. Ik denk serieus : zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
pi_105867860
Heb je wel netjes gezegd dat je dit topic opent?
You've gotta make your own kind of music
Sing your own special song
Make your own kind of music
Even if nobody else sings along
  woensdag 21 december 2011 @ 15:08:22 #67
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105868290
Ik begrijp niet waarom jij jezelf de dupe laat worden van zijn onzekerheid. Waar een fatsoenlijke relatie imo bestaat bij de gratie van vertrouwen, lijkt bij hem/jullie wantrouwen het devies te zijn. Het klinkt mij als "guilty until proven innocent". Dat is onmogelijk leven, want al kom jij al je afspraken na, hij blijft onzeker en jou dus wantrouwen. Hij zal altijd redenen blijven vinden om boos te worden.

Dit lijkt me zijn probleem, maak het dus niet jouw probleem. Ik zou me eens heel hard af gaan vragen of dit voor jou de manier is om een relatie te hebben. Het kan ook anders, geloof me.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_105868362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:08 schreef AgLarrr het volgende:
Ik begrijp niet waarom jij jezelf de dupe laat worden van zijn onzekerheid. Waar een fatsoenlijke relatie imo bestaat bij de gratie van vertrouwen, lijkt bij hem/jullie wantrouwen het devies te zijn. Het klinkt mij als "guilty until proven innocent". Dat is onmogelijk leven, want al kom jij al je afspraken na, hij blijft onzeker en jou dus wantrouwen. Hij zal altijd redenen blijven vinden om boos te worden.

Dit lijkt me zijn probleem, maak het dus niet jouw probleem. Ik zou me eens heel hard af gaan vragen of dit voor jou de manier is om een relatie te hebben. Het kan ook anders, geloof me.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
  woensdag 21 december 2011 @ 15:12:24 #69
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105868450
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Mja, ook dat nog eens.

pi_105868520
Ts, beter maak je het nu uit met deze gozer, dit is echt een type worm wat op een gegeven moment klappen gaat uitdelen. Als het al niet erger wordt. Laatst nog een kassameisje neergeschoten, ik wil die zaak niet met deze vergelijken, maar dat het in mijn gedachten komt zegt al veel denk ik.

Weinig topics in R&P die mij tot een reactie doen bewegen, zegt ook wel wat denk ik.
pi_105868666
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Ts, beter maak je het nu uit met deze gozer, dit is echt een type worm wat op een gegeven moment klappen gaat uitdelen. Als het al niet erger wordt. Laatst nog een kassameisje neergeschoten, ik wil die zaak niet met deze vergelijken, maar dat het in mijn gedachten komt zegt al veel denk ik.

Weinig topics in R&P die mij tot een reactie doen bewegen, zegt ook wel wat denk ik.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Run forest, Run.
pi_105868752
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
Persoonlijk zou ik niet blijven bij iemand die me herhaaldelijk hoer noemt. Je kan die sterretjes wel blijven schrijven, maar dat is dus wat hij tegen je zegt: hoer. Ik weet niet hoor, maar waarom zou je zoiets toestaan?

Maar goed. Als je toch wilt blijven proberen zou ik een gesprek met hem aangaan. Dat je omgaat met wie je wilt. Dat dat soms mannen zijn. Dat je de afspraak dat je hem vertelt wanneer iemand wat tegen je zegt per direct wilt terugdraaien. Dat je geen vreemdgaander bent en dat je je niet meer geroepen voelt om hem dat te bewijzen en dat als hem dat niet bevalt, dat hij dan maar iemand anders hoer moet gaan noemen.

Hier moet je op deze manier niet mee doorgaan, is echt van de zotte.
Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit! :)
pi_105868806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Enige voordeel. Als hij je toch al heeft veroordeeld voor vreemdgaan zonder dat er ooit wat is gebeurt, dan kan je het net zo goed gewoon doen. Maakt dan niks meer uit! :)
Dan heeft ze straks een bijl in haar nek, beter van niet :')

Afkappen die handel nu het nog kan...
  woensdag 21 december 2011 @ 15:28:56 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_105869048
Volgens mij verzwijgt TS dat ze op Fok zit :P

Als TS 10 jaar jonger was geweest was ze bijzonder geschikt loverboy-material geweest. Dit soort praktijken pik je toch gewoon niet :? Bizar...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_105869439
Het is zo'n lieve jongen, maar hij maakt je wel uit voor hoer, vertrouwt je voor geen meter en je hebt meldingsplicht.

29 jarige kleuter is het.

Dat 'maar op andere vlakken is ie zo lief' wel volhouden als hij je op je gezicht timmert hé ^O^
pi_105869670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef Ra-z het volgende:
Het is zo'n lieve jongen, maar hij maakt je wel uit voor hoer, vertrouwt je voor geen meter en je hebt meldingsplicht.

29 jarige kleuter is het.

Dat 'maar op andere vlakken is ie zo lief' wel volhouden als hij je op je gezicht timmert hé ^O^
Tja, dit is een typisch geval om over 15-20 jaar in een blijf van mijn lijf huis te eindigen. "Maar hij was zo lief in het begin en ik dacht dat ik hem wel kon veranderen" :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105869805
Een tip gewoon een tip meer niet: Spullen pakken als de sodemieter bij die vent weg gaan!!! Ren Pindasoepje!!!
pi_105870175
Jullie hebben gelijk, dit is hetzelfde advies dat ik aan mn vriendin gaf tijdje terug. Soms snap ik mezelf gewoon niet meer, dan word ik weer eens zonder reden uitgescholden en ben ik verdrietig, en krijg ik alsnog te horen dat alles fout zit. En dan zit ik me dus af te vragen waarom ik nit weg ga, omdat dit niet goed is..

En dan denk ik, ja! nu ga ik zeggen dat hij de ()&$)(#*$)( kan krijgen en me met rust moet laten..
En dan bel ik hem, en hoppa schiet ik weer in de verdediging..
pi_105870246
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..

Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
  woensdag 21 december 2011 @ 16:05:33 #80
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105870376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..

Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.

Niet dat je op een gegeven moment nog wat te bepraten hebt, laat staan iemand anders om tegen te praten, maar vooralsnog heb je nog geen spreekverbod?

pi_105870423
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
  woensdag 21 december 2011 @ 16:06:50 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105870431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:

Je moet doen wat je leuk vindt, als je vriend daar niet mee om kan gaan is dat zijn probleem.

quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
Zoiets:
  woensdag 21 december 2011 @ 16:07:48 #83
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.

Niet dat je op een gegeven moment nog wat te bepraten hebt, laat staan iemand anders om tegen te praten, maar vooralsnog heb je nog geen spreekverbod?
Ja ho even, hard maar waar, dit is ook de schuld van TS. Zij laat het zover komen zij accepteert dit allemaal van hem.

Zij zal ook de beslissing moeten nemen het af te kappen, maar je ziet hoeveel mensen dat hier al gezegd hebben en het lijkt langs haar heen te gaan.
pi_105870505
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..

Hij maakte het altijd uit omdat ik zijn leven verziek met mn hoerengedrag.

en hij krabbelt dus altijd terug omdat hij weet dat ik eigenlijk niks doe (denk ik dan)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:08:52 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:

Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.
Behalve als het haar eigen schuld is en ze down is omdat hij haar haarfijn uitlegt wat voor een hoer ze wel niet is. Een beetje communiceren met andere mannen, hoe durf je!

TS, hopelijk zie je snel in hoe fucked-up deze relatie is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105870575
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.
Behalve als het haar eigen schuld is en ze down is omdat hij haar haarfijn uitlegt wat voor een hoer ze wel niet is. Een beetje communiceren met andere mannen, hoe durf je!

TS, hopelijk zie je snel in hoe fucked-up deze relatie is.
Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
  woensdag 21 december 2011 @ 16:10:38 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Pindasoepje het volgende:

Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..

Hij maakte het altijd uit omdat ik zijn leven verziek met mn hoerengedrag.

en hij krabbelt dus altijd terug omdat hij weet dat ik eigenlijk niks doe (denk ik dan)
Ik denk dat ie terugkrabbelt omdat jij toch wel weer wil. Is makkelijker dan een andere 'hoer' weer helemaal opnieuw te moeten knechten.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:13:15 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:

Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
Dat is al een hele slag gewonnen.

Dat je die o zo verraderlijke Moeder Theresa-rol op je neemt, is ook niet zo verwonderlijk, vind ik.
Je bent ondanks alles toch gek op hem ... Of eerder op het ideaalbeeld dat je van hem hebt gecreëerd, maar waaraan hij totaal niet voldoet.

Het duurt altjd even om helemaal wakker te worden, maar eenmaal klaarwakker sust hij je niet meer zo in slaap.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:14:12 #89
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat ik ooit vleugels aangroei zodat ik kan vliegen zonder vliegtuig, maar dat gaat ook niet gebeuren.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:15:30 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105870757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105870775
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is al een hele slag gewonnen.

Dat je die o zo verraderlijke Moeder Theresa-rol op je neemt, is ook niet zo verwonderlijk, vind ik.
Je bent ondanks alles toch gek op hem ... Of eerder op het ideaalbeeld dat je van hem hebt gecreëerd, maar waaraan hij totaal niet voldoet.

Het duurt altjd even om helemaal wakker te worden, maar eenmaal klaarwakker sust hij je niet meer zo in slaap.
Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.

Mn vriendin zei net, dat het misschien komt omdat we ver van elkaar wonen en elkaar eens per week zien en dat hij dus voor zijn gevoel de controle kwijtraakt over alles, omdat zn ex vreemd ging. En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.

Maar hell no dat ik wil samenwonen als het zo gaat..
pi_105870781
Bij mij zit ook een meisje in de klas met een vriendje waarvan ze ook niks mag, bijv naast een jonge zitten in de klas. wat een autist zeg, ik zou hem zeggen dat hij moet veranderen of het is over.
hihi
pi_105870816
Sick fuck... Word waarschijnlijk ook agresief op.lange termijn
Scratch
pi_105870851
sowieso, je eigen vriend die je een hoer noemt :N
pi_105870861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.
De kans is heeeel klein dat het zal ophouden. Zelfs als het ophoudt, wilt niet zeggen dat hij wéér een uitbarsting krijgt zodra hij iets vindt om jaloers op te zijn.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:18:32 #96
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
sowieso, je eigen vriend die je een hoer noemt :N
Tsja dat is dan degene bij wie je je veilig en geborgen zou moeten voelen :{w
pi_105870924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.
Het probleem is denk ik meer, dat we beiden uit een cultuur komen waar de man toch nog steeds boven de vrouw staat (we zijn hindoestaans) en dat de man altijd gelijk heeft.
Jongens worden zo opgevoed.

Ik heb afgelopen weekend zn moeder ontmoet... Ze vond me commanderend, omdat ik zei dat hij niet zoveel Dettol in het water moest doen omdat het te veel zou zijn (het was een concentraat)

Dus ik snap ergens wel waar hij die idiote iedeen dat hij alles goed doet vandaan heeft.
Maar zoals alles zwart op wit in beeld staat, is het toch wel makkelijker om van dat Theresa gevoel af te komen..
  woensdag 21 december 2011 @ 16:21:01 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105871001
quote:

Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.

Mn vriendin zei net, dat het misschien komt omdat we ver van elkaar wonen en elkaar eens per week zien en dat hij dus voor zijn gevoel de controle kwijtraakt over alles, omdat zn ex vreemd ging. En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.

Dat 'ene puntje' weegt toch wel enorm zwaar op deze relatie. Maakt in principe die hele relatie.

Maar blijf vooral nog even excuses en lapmiddelen zoeken om hem zoveel mogelijk tegemoet te komen. Ooit maak je hem misschien wel zo gelukkig dat hij je geen hoer meer noemt.
Omdat je barrevoets aan de ketting in de keuken nu eenmaal weinig met andere mannen te maken hebt.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:21:24 #99
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_105871016
quote:

[..]

Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.

Gevaarlijk type, wegwezen nu het nog kan.
pi_105871143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.
Het gaat me niet zozeer om het controleren, maar meer om het feit dat hij me niet gelooft als ik antwoord geef op zn vraag.

Bijv: met wie app je?
mama

Jaja, je liegt zeker zijn het jongens

Nee ik lieg niet (en dan stuur ik een printscreen)

Jawel je liegt wel, je kan het andere gesprek ngewist hebben en gewoon simultaan met je moeder hebben gesproken zodat je backup hebt..

Ik dacht altijd dat ik een strenge pa had, maar dit slaat alles.
pi_105871221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om het controleren, maar meer om het feit dat hij me niet gelooft als ik antwoord geef op zn vraag.

Bijv: met wie app je?
mama

Jaja, je liegt zeker zijn het jongens

Nee ik lieg niet (en dan stuur ik een printscreen)

Jawel je liegt wel, je kan het andere gesprek ngewist hebben en gewoon simultaan met je moeder hebben gesproken zodat je backup hebt..

Ik dacht altijd dat ik een strenge pa had, maar dit slaat alles.
Vind het altijd irritant als hier op Fok meteen wordt gezegd: dumpen!! Maar dit slaat toch alles met zo iemand wil je toch niet leven en dat gaat alleen maar erger worden als je samenwoont
pi_105871377
Volgens mij ben je zelf ook niet goed. Je blijft het maar goed praten.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:30:15 #103
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105871395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vrij bizar inderdaad.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:33:07 #104
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105871504
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja duidelijk.
Ze ziet niet eens in dat het gewoon normaal is om ook eens met andere jongens te praten.
TS, je bent toch geen vogeltje voor in een kooitje?
  woensdag 21 december 2011 @ 16:36:52 #105
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105871663
26 en 29, broeders nog aan toe.

26 en 29!

26 en 29 en dan dergelijke jaloezie die zich in alle hevigheid manifesteert. TS waarom in godsnaam ben je niet mans genoeg je vriend te overtuigen van je onschuld en die drol te vertellen dat hij degene is met verwrongen sociale omgangsvormen? Je gedraagt je als een schuchtere tiener die onzeker is over zijn sociale gedrag, nondemarlé! Wijs die kerel de les en wordt eens goed kwaad op hem ipv die lauwe reacties. DAT is namelijk wat hem onzeker maakt, je hebt het helemaal zelf in de hand als je ervoor gaat. En stoppen te flirten met andere boys uit bandjes helpt ook, leg je focus eindelijk maar eens op je vriend.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:38:41 #106
333374 Lithia
Too serious
pi_105871724
Nou, Pinda. De meerderheid is er over eens dat het beter is om het uit te maken.
Tenzij je het leuk vind om al je sociale contacten te beperken, je constant gecontroleerd wilt worden, nooit vertrouwd wordt en dat hij je neer kan halen door je een hoer te noemen.
Er zijn tig jongens die lief, aardig, zorgzaam zijn EN jou kunnen behandelen met respect.

Als je hier niet mee eens bent, dan wens ik je succes om dit te fixen, want dat heb je écht nodig.
pi_105871895
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef PfenisBaron het volgende:
26 en 29, broeders nog aan toe.

26 en 29!

26 en 29 en dan dergelijke jaloezie die zich in alle hevigheid manifesteert. TS waarom in godsnaam ben je niet mans genoeg je vriend te overtuigen van je onschuld en die drol te vertellen dat hij degene is met verwrongen sociale omgangsvormen? Je gedraagt je als een schuchtere tiener die onzeker is over zijn sociale gedrag, nondemarlé! Wijs die kerel de les en wordt eens goed kwaad op hem ipv die lauwe reacties. DAT is namelijk wat hem onzeker maakt, je hebt het helemaal zelf in de hand als je ervoor gaat. En stoppen te flirten met andere boys uit bandjes helpt ook, leg je focus eindelijk maar eens op je vriend.
Ik flirt niet, en bijna al mijn aandacht gaat uit naar hem.
Natuurlijk spreek ik af en toe anderen, ik weet ook wel dat het niet normaal is zijn gedrag
, maar het enige wat ik wilde is dat hij dat inzag.

Maar ik typte al eerder, als het nu zo zwart op wis lees, is het makkelijker de keuze te maken.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:43:08 #108
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105871917
Je zou ook kunnen overpakken. Dit soort gedrag duidt op onzekerheid, dus ik kan je garanderen dat hij door een paar tactische moves volkomen te onderdrukken is. Tem die boy en maak er gebruik van zou ik zeggen. Soms kan dat zelfs met de blote handen.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:45:03 #109
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105871988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef PfenisBaron het volgende:
Je zou ook kunnen overpakken. Dit soort gedrag duidt op onzekerheid, dus ik kan je garanderen dat hij door een paar tactische moves volkomen te onderdrukken is. Tem die boy en maak er gebruik van zou ik zeggen. Soms kan dat zelfs met de blote handen.
Of...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef wolkenkrabber het volgende:
Sick fuck... Word waarschijnlijk ook agresief op.lange termijn
Ik heb het niet zo op dat risico :@
  woensdag 21 december 2011 @ 16:46:39 #110
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_105872061
Pas op, straks heb je hier ook contact met jongens! Dan heeft hij natuurlijk al helemaal redenen om te denken dat je vreemdgaat!

Zoals al eerder gezegd in dit topic; bij het eerste moment (het op moeten schonen van je FB) had ik er al een punt achter gezet.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 21 december 2011 @ 16:46:46 #111
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105872066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Of...

[..]

Ik heb het niet zo op dat risico :@
Juist door over te pakken kun je die agressie vermijden en vanuit de kant van TS laten komen.
Duidelijk dat die man nog niet over zijn jeugdproblematieken heen is en vatbaar is voor repressie.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:47:36 #112
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105872095
quote:

[..]

Godnondeju mens, als ongeluk persé de koers des levens voor je moet zijn ga dan op zijn minst aan de heroïne, dan beleef je er nog een beetje lol aan. Of rijd je zonder gordel om tegen een boom als je zo nodig een blauw oog wilt..

pi_105872184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Godnondeju mens, als ongeluk persé de koers des levens voor je moet zijn ga dan op zijn minst aan de heroïne, dan beleef je er nog een beetje lol aan. Of rijd je zonder gordel om tegen een boom als je zo nodig een blauw oog wilt..
ehh ik wil niet samenwonen hoor, dat was de "tip" die ik kreeg.
pi_105872197
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Juist door over te pakken kun je die agressie vermijden en vanuit de kant van TS laten komen.
Duidelijk dat die man nog niet over zijn jeugdproblematieken heen is en vatbaar is voor repressie.
Ik begrijp dat overpakken niet zo..
  woensdag 21 december 2011 @ 16:49:34 #115
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105872206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ehh ik wil niet samenwonen hoor, dat was de "tip" die ik kreeg.
Van iemand die je dood wil hebben?

pi_105872256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Van iemand die je dood wil hebben?
Nee.. Iemand die typisch Hindoestaans is.. Dat samen in 1 huis zijn de oplossing vindt.. Omdat hij me dan beter kan controleren wat beter voor mn gemoedsrust is.. :/

enne nee ik ben niet dom, dat gaat niet gebeuren
pi_105872266
Bewijzen met wie je smst/whatsappt/whatever :')

Verantwoordig afleggen over het feit dat je social media gebruikt :')

Maargoed, je gaat toch alle adviezen in de wind slaan. Met een beetje geluk geeft hij een keer een goeie tik tegen je hoofd (gebeurd nog wel) en zie je het licht.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_105872287
Meid, wat doe je jezelf aan. Heb je echt zo`n hekel aan jezelf dat je je dit lijden wilt blijven voorspiegelen?

Of je bent een meesterlijke troll, in dat geval chapeau.
pi_105872344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Meid, wat doe je jezelf aan. Heb je echt zo`n hekel aan jezelf dat je je dit lijden wilt blijven voorspiegelen?

Of je bent een meesterlijke troll, in dat geval chapeau.
Was ik maar een troll..
Maar helaas,.. moet nu maar eens stappen gaan ondernemen
pi_105872365
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef Trommeldaris het volgende:
Bewijzen met wie je smst/whatsappt/whatever :')

Verantwoordig afleggen over het feit dat je social media gebruikt :')

Maargoed, je gaat toch alle adviezen in de wind slaan. Met een beetje geluk geeft hij een keer een goeie tik tegen je hoofd (gebeurd nog wel) en zie je het licht.
wie zegt dat, ik vroeg alleen of iemand tips had om mijn onschuld aan te tonen.. Verder weet ik ook wel dat zijn gedrag idioot is.

Geen aannames maken he, anders ben je net als hem :p
pi_105872416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

wie zegt dat, ik vroeg alleen of iemand tips had om mijn onschuld aan te tonen.. Verder weet ik ook wel dat zijn gedrag idioot is.
Dan weet je ook wat je te doen staat. Zeg hem de wacht aan en zoek een vent die normaal doet, zodat je gelukkig wordt.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:55:23 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105872439
Elke poging van jou om je onschuld aan te tonen is voor hem bewijs van je schuld.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:55:42 #123
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105872449
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Was ik maar een troll..
Maar helaas,.. moet nu maar eens stappen gaan ondernemen
Inderdaad, en dan zal blijken of ie werkelijk zo'n slappe zak is die altijd maar wantrouwt en drijgt of dat ie werkelijk verder gaat kijken. Als ie een vent was van z'n woord had ie je wel al een tik gegeven. Aangezien dat niet gebeurd is zou je over kunnen pakken en hem op die manier de nodige druk opleggen.
pi_105872461
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:55 schreef Copycat het volgende:
Elke poging van jou om je onschuld aan te tonen is voor hem bewijs van je schuld.
Diep, very diep Copy!
pi_105872480
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:55 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan zal blijken of ie werkelijk zo'n slappe zak is die altijd maar wantrouwt en drijgt of dat ie werkelijk verder gaat kijken. Als ie een vent was van z'n woord had ie je wel al een tik gegeven. Aangezien dat niet gebeurd is zou je over kunnen pakken en hem op die manier de nodige druk opleggen.
Maar wat is overpakken nou?
  woensdag 21 december 2011 @ 16:57:23 #126
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105872529
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Diep, very diep Copy!
Maar o zo waar.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:57:28 #127
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105872537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Maar wat is overpakken nou?
In dit geval de acties wederkeren en hem een goede tik geven. En dat zal effectiever zijn dan je maar had durven hopen, let op mijn woorden.
pi_105872576
Ja, geweld, dat zal deze relatie goed doen. Dat is de missing piece of the puzzle.
pi_105872629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:57 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

In dit geval de acties wederkeren en hem een goede tik geven. En dat zal effectiever zijn dan je maar had durven hopen, let op mijn woorden.
Dat meisje wat onlangs achter de kassa doodgeschoten is door haar ex vriend had die ex vriend beter ook een paar tikken kunnen geven?

Ben je achterlijk ofzo?
  woensdag 21 december 2011 @ 17:00:12 #130
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105872686
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat meisje wat onlangs achter de kassa doodgeschoten is door haar ex vriend had die ex vriend beter ook een paar tikken kunnen geven?

Ben je achterlijk ofzo?
Die situatie ken ik niet, dus die vergelijking wil ik ook zeker niet maken.
Ik denk dat de vriend van TS best gebaat zou kunnen zijn bij een corrigerende tik.
Edit: ik doel hiermee trouwens niet persé op lichamelijk geweld he. Geestelijk heeft altijd de voorkeur.
pi_105872744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ik denk dat de vriend van TS best gebaat zou kunnen zijn bij een corrigerende tik.
Ik denk dat de TS dan met een blauw oog hier komt posten dat het letterlijk en figuurlijk een backfire topic is geworden. Daarnaast moet je in je prille relatie natuurlijk niet beginnen aan 'corrigerende tikken' jegens je partner, dat doe je pas als je getrouwd bent.
pi_105872826
Ach we lezen het vanzelf wel in de krant als het mis is gegaan.
pi_105872838
goh, pinda, ik heb met je te doen |:(

pinda's en pepernoten (macadam-, pistache, wal- en hazelnoten) mixen niet goed
duzz, ff deze vraag : zijn jouw en zijn culturen verschillend ? speelt dat mee ?
  woensdag 21 december 2011 @ 17:04:22 #134
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_105872884
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef quirigua het volgende:

duzz, ff deze vraag : zijn jouw en zijn culturen verschillend ? speelt dat mee ?
Gaat het hier niet om nederlanders? Dat veranderd de hele zaak natuurlijk..
pi_105873057
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Hindoestanen maar veranderd dat echt zoveel?
pi_105873113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef quirigua het volgende:

Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.

(zijn vader is moslim, maar hij niet)
  woensdag 21 december 2011 @ 17:11:10 #137
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105873145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Die kans was redelijk hoog gezien de casus.
pi_105873253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:10 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik ben een Hindoestaanse Hindoe, en hij een Hindoestaan die met het katholieke geloof is opgevoed door zn moeder.

Oh. Dat veranderd de zaak, dan is hij nog redelijk mild geweest voor je, normaliter heb je dan al een aantal klappen mogen ontvangen. Misschien is dat samenwonen nog niet zo`n slecht idee?
pi_105873473
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh. Dat veranderd de zaak, dan is hij nog redelijk mild geweest voor je, normaliter heb je dan al een aantal klappen mogen ontvangen. Misschien is dat samenwonen nog niet zo`n slecht idee?
Naja...
  woensdag 21 december 2011 @ 17:20:18 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105873491
nou ja ik zou me vooral afvragen waarom hij je niet vertrouwd. Als jij niet vreedgaat en hij er op hamert kan ik mij indenken dat dat echt vreselijk is voor jou. IK neem aan dat een rustig gesprek niet helpt. Het lijkt mij dat bij hem de vertrouwensissues heel erg diep zitten en dat wordt niet zomaar opgelost ben ik bang. Zie je dit ook bij hem met omgang met anderen of alleen bij jou?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 21 december 2011 @ 17:21:32 #141
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_105873534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Edit: ik doel hiermee trouwens niet persé op lichamelijk geweld he. Geestelijk heeft altijd de voorkeur.
Welja, ga hem een beetje opvoeden of een rare patstelling creeren. Ze is al moeder van een kind, ze heeft meer behoefte aan een evenwichtige, relaxte partner dunkt mij...
pi_105873653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef Frag_adder het volgende:
nou ja ik zou me vooral afvragen waarom hij je niet vertrouwd. Als jij niet vreedgaat en hij er op hamert kan ik mij indenken dat dat echt vreselijk is voor jou. IK neem aan dat een rustig gesprek niet helpt. Het lijkt mij dat bij hem de vertrouwensissues heel erg diep zitten en dat wordt niet zomaar opgelost ben ik bang. Zie je dit ook bij hem met omgang met anderen of alleen bij jou?
ja ik ga dus echt niet vreemd, ik heb al bijna geen contact meer met mannelijke personen (heb ik overigens geen behoefte aan ook hoor) enige zijn mijn collega's en vriendinnen en hun partners.
Nou zijn exen gingen dus vreemd, verder vind hij elke andere persoon in mijn buurt maar vreemd. Mijn vriendin sprak hem laatst aan omdat ik behoorlijk ziek was, en vaak in het zhuis lag dat hij wel echt goed op mij moest letten en dat ik dus geen stress kreeg. Nou hij vond haar meteen negatief blabla.
Verder heeft hij altijd commentaar op anderen, op zn collega's van werk, van de band, andere personen. Jaloers op anderen die hetzelfde instrument bespelen (dat merk je uit zn woorden)

Hij heeft alleen 2 echt goede vrienden.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:27:38 #143
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105873752
ik raad je aan tegen hem te zeggen dat als hij je niet leert vertrouwen dat het geen lang leven gegund is zonder dat er sprake is van vreemdgaan!

Want je vriendin in sosciaal isolement willen plaatsen zodat je je geen zorgen hoeft te maken om je eigen onzekerheid lijkt me ook niet echt een fijne relatie.... Wat vinden je eigen vrienden hiervan? Het moet hun toch ook op vallen.
pi_105873923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:27 schreef Frag_adder het volgende:
ik raad je aan tegen hem te zeggen dat als hij je niet leert vertrouwen dat het geen lang leven gegund is zonder dat er sprake is van vreemdgaan!

Want je vriendin in sosciaal isolement willen plaatsen zodat je je geen zorgen hoeft te maken om je eigen onzekerheid lijkt me ook niet echt een fijne relatie.... Wat vinden je eigen vrienden hiervan? Het moet hun toch ook op vallen.
ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..

Mn ene vriendin die alles weet, denk dus dat samenwonen de oplossing is :/
  woensdag 21 december 2011 @ 17:32:00 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105873948
Ik kan het verkeerd begrijpen maar wil je met die freak gaan samenwonen? :')
pi_105873985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
Ik kan het verkeerd begrijpen maar wil je met die freak gaan samenwonen? :')
je hebt het idd verkeerd begrepen ;-)
pi_105874064
TS blijft bij een jongen die haar hoer noemt :')
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 21 december 2011 @ 17:35:24 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105874065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:32 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

je hebt het idd verkeerd begrepen ;-)
Ah, gelukkig.
pi_105874082
Dus eigenlijk heb je niemand meer...
pi_105874088
quote:
Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.
Hier ben je de fout in gegaan. Je had meteen zijn gedrag moeten afkeuren en niet moeten wijken voor zijn wensen.
There is a long line down from heaven.
pi_105874149
quote:

[..]

Ow dan begrijp ik hem wel.
Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooi O+ met die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen O+
  woensdag 21 december 2011 @ 17:38:00 #152
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105874174
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Jullie Hindoestaanse meisje zijn ook zo mooi O+ met die mooie zwarte haren en mooie mystieke donkere ogen O+
Hosselaar @ work. :')
pi_105874292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja moedig het nog ff aan joh
pi_105874388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hosselaar @ work. :')
Dit is gewoon de waarheid.
Jij bent dus net zo jaloers als die gast als je dat hosselen vind.
pi_105874683
quote:

[..]

Okee, dat helpt om de helft van het probleem te verklaren (ik hoef het jou niet uit te leggen, denk ik ? ik denk dat je t wel snapt ?). Complicatie duzz : transculturele situatie, niet heel eenvoudig.
De andere helft (van het probleem) blijft om op te lossen : het is aan jou om te accepteren wat hij denkt of wat hij wil en wat hij niet wil.
In 2011 is het niet langer zo dat jij je maar onderwerpt, "hier en nu" is anders dan vroeger.
In "onze" (NL) cultuur is, wat hij doet, totaal niet (let op : niet meer ; vroeger duzz wel) acceptabel. Het verschil is dat "wij" eerder en directer zeggen : "nee", "rot op", "als je niet verandert, dan - - ".
Laat het je troosten : NL mannetjes zijn ook niet allemaal wat het lijkt of wat ze zeggen (absolutely not :( ).
Ik snap wel dat je graag wilt dat hij omgeturnd wordt, maybe heeft dat een kans, maybe not. Jouw situatie snap ik ook. Maar door toe te geven en andere sociale contacten af te kappen, kom je zoetjesaan in een isolement.
In Zuid Holland bestonden vroeger eendekooien, dat is net zoiets. Niet die kant op gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door quirigua op 21-12-2011 18:42:14 ]
pi_105876730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ik had 2 echt goede vrienden, met 1 heb ik geen contact meer omdat ik er later achter kwam dat hij rondstrooide dat we het bed hadden gedeeld, en de ander tsja.. Die spreek ik dus niet meer..is eigenlijk dood gebloed..

Fijne vriendin.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:50:14 #157
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105876859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

als je met een vriend het bed gedeeld hebt is het toch niet zo raar dat een man daar ooit over opschept? :S Je was er toch zelf bij :) daarop zou ik geen vriendschap beeindigen, juist als je het geprobeerd hebt en weet dat het nooit zal werken is een man/vrouw vriendschap een stuk gemakkelijker...

Samenwonen is trouwens NIET de oplossing, hij vertrouwd je niet, dat lost samenwonen niet op hoor.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:54:28 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105877025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Dit is gewoon de waarheid.
Jij bent dus net zo jaloers als die gast als je dat hosselen vind.
Ik ontken het ook niet. En ik jaloers. :') _O-
pi_105877557
Maar meteen van blz 1 naar 7 gegaan....duidelijk topic immers! Ts heeft inmiddels d'r ziekelijk jaloerse vrindje de laan gewezen?

(ja boeit mij wat dat inter-culturele, vind het een potentieel gevaar c.q. een inleiding voor ergere dingen...stinkjaloerse mennekes hebben maar al te vaak losse handjes :') )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 21 december 2011 @ 19:25:30 #160
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_105878376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef draaijer het volgende:
Ik doe altijd hetzelfde als wat jij in je OP omschrijft. Mijn vrouw weet het en heeft er geen problemen mee. Ik denk serieus : zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.
pi_105880635
Hé bah, wat een nare situatie.

Ik zou je vriend toch maar eens duidelijk maken dat hij niet zo tekeer hoeft gaan, want daar is zo te zien totaal geen reden voor.
je moet 'm echt even laten zien dat je z'n gedrag afkeurt, en dat het zo echt niet lang meer gaat duren.

Dat je überhaupt nog bij 'm bent, lijkt me verschrikkelijk om zo'n jaloerse vriend te hebben. :{
  woensdag 21 december 2011 @ 20:49:26 #162
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_105882863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook altijd bij zulke extreem jaloerse mensen. Het zou me inderdaad niet verbazen als hij zelf een vreemdganger is.
Ik zou echt geneigd zijn om zo op hem te reageren. Niks jezelf verdedigen, gewoon de tegenaanval inzetten! Hem in alles controleren, geen enkele verklaring voor waar aannemen, hysterisch worden als hij niet meteen terugsmst, belachelijke eisen stellen, etc.

Maar dat is waarschijnlijk alleen leuk/bevredigend/nuttig in theorie. In de praktijk zou ik toch eens heel goed nadenken over waarom je anderen wel advies kan geven, maar het zelf niet kan opvolgen. Waar zit het verschil in? Hoe kom je van weten dat je bij die engerd weg moet naar het daadwerkelijk doen?
...as always
pi_105882910
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi. Hij heeft vast een grote broekslurf dat je nog bij hem bent.
pi_105882997
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi.Hij heeft vast een grote slurf dat je nog bij hem bent.
Sommige vrouwen
pi_105884135
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sommige vrouwen
Grotendeels van de vrouwen is dat zo.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:33:10 #166
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_105890840
Op het
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  woensdag 21 december 2011 @ 22:35:24 #167
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_105891022
Op het moment dat ik las dat hij hoer tegen je zegt, ben ik gestopt met lezen. Jij moet ook stoppen met zon gast. Je laat je toch niet (onterecht) uitschelden?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  woensdag 21 december 2011 @ 22:38:15 #168
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105891262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ReVamp_ het volgende:
Op het
Dit.
pi_105891400
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Mirjam het volgende:
lekkere relatie.
gelijk mee kappen, komt enkel ellende van, wat een ongezonde overdosis jaloezie zeg
Dit wilde ik zeggen, maar het is dus al duidelijk genoeg verwoord door Mirjam.

Ren. Hard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105893825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef ayumu het volgende:

[..]

Grotendeels van de vrouwen is dat zo.
Ja maar nog steeds niet alle vrouwen. Ik heb gelukkig wel genoeg zelfrespect om zo'n vent de maling te laten krijgen.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:31:19 #171
42366 Staal
pi_105895192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weer een sluitend stukje bewijs dat vrouwen voor klootzakken vallen en ook nog eens bereid zijn om hun sociale leven op te geven voor zo'n zak hooi. Hij heeft vast een grote broekslurf dat je nog bij hem bent.
Ik heb lego.

Un certain jeune homme
pi_105896877
Is dit onderwerp nou nog bezig???

Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!

Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!

En zorg er voor dat je je zelf niet gaat issoleren!!!!
  woensdag 21 december 2011 @ 23:55:43 #173
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105896948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:

Ik lees dat er wat culturele problemen zijn... Nou wordt wakker zo als inderdaat al werd gezegt we leven in 2011!!!

Zeg er wat van of laat hem in de strond zakken... En vooral niet gaan samenwonen... Dat maakt het alleen maar erger denk ik!!!

Geen sherry meer voor jou.
pi_105899512
Pinda...Je bent niet eens getrouwd, je bent hem echt geen enkele verklaring schuldig.
In ieder geval niet in deze mate & zonder enige vorm van respect.
Hij heeft je aardig onder duim zo. Dit doet mij denken aan een huisgenootje zij werd ook getiranniseerd door haar vriend, die vrijwel alles leek te pikken.

Het klinkt misschien vaag, maar wat is zijn uiteindelijke doel met dit gedrag
Hoe langer je jezelf verontschuldigt, hoe meer vrijheden hij van je zal inpikken, omdat je dit toelaat, dit is puur een macht spelletje. Tot het punt dat hij jouw volledig in zijn macht heeft.
(m.a.w. dat je er niet meer over durft te praten met anderen, omdat dat ook verboden wordt.

Nú lijkt het allemaal nog niet zo heel erg,
maar bij haar was het wachten op het moment waarop hij genoeg moed had weten te verzamelen dat hij vrienden in haar directe omgeving ging beïnvloeden. Zodat op een gegeven moment ze totaal ongeloofwaardig overkwam op haar eigen vrienden, Dan wordt het pas echt scary.
Want je hebt geen uitlaatklep meer, en je vrienden geloven je niet meer. zoiets kan jaren lang duren, dat heeft hij er wel voor over, aangezien het voor hem heel waardevol is.

Hij creëert hiermee voor zichzelf eigenlijk alle vrijheid van de wereld. Er is geen eenheid meer.
Als hij zo weinig respect kan opbrengen, zal er een dag komen, dat juist waar hij jou van beticht, zijn eigen werkelijkheid gaat worden.
M.a.w. hij heeft zelf totaal geen moeite met vreemd te gaan, want hij heeft maling aan respect voor jou & vertrouwd jou zogenaamd niet.

Wat iedereen al eerder zei, zodra respect & vertrouwen ver te zoeken is.
Is een relatie gedoemd tot mislukken.
Gelijkwaardig wederzijds respect & onvoorwaardelijke liefde.
Daar zou je voor moeten kiezen.
pi_105903254
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Woedertje het volgende:

http://www.loi.nl/talen/d(...)isholandes/index.htm
pi_105909487
Phoe. Ik ben wel eens uitgescholden door vriendjes vroeger, maar het woord 'hoer' in dit verhaal doen mijn haren meteen overeind staan. Pak je spullen en GA. "If I'm a 'ho then where's my money BITCH"
I lost my glasses again
pi_105910127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef Velma het volgende:
Phoe. Ik ben wel eens uitgescholden door vriendjes vroeger, maar het woord 'hoer' in dit verhaal doen mijn haren meteen overeind staan. Pak je spullen en GA. "If I'm a 'ho then where's my money BITCH"
Uitgescholden als in een keer trut naar je hoofd krijgen tijdens een wat steviger meningsverschil/ruzie of wat? Dat kan ik me dan nog wel voorstellen dat je in een emotioneel moment iets in die richting eruit gooit waar je dan eventueel later weer spijt van hebt. Maar elkaar voor hoer en weet ik veel wat nog meer gaan uitschelden kan ik met mijn pet niet bij hoor, dan heb je echt issues.

Sowieso vind het gebruik van scheldwoorden tijdens een ruzie een zwaktebod, maar goed, ik doe/zeg ook wel eens dingen in een emotionele bui waar ik later spijt van hebt. Maar ik ga een vrouw waar ik een relatie mee heb geen hoer noemen, dan zit er echt een steekje los of zou ik een anger management cursus gaan doen, want dat heeft niks te maken met je emoties niet in de hand kunnen houden, maar meer met een gebrek aan respect.

Ik heb in al de relaties die ik heb gehad mijn partners nog nooit uitgescholden voor wat dan ook (ja, achteraf als het uit was :') ), aan de andere kant ben ik dan ook wel weer een type die als ik een meningsverschil/ruzie met iemand heb en de emoties lopen te hoog op, dan gewoon wegloop, en op een later moment opnieuw probeer te discussieren, dat levert vaak meer op dan je door je emoties laten leiden.
pi_105913835
Pindasoepje, hou alsjeblieft de eer aan je zelf. Hij wil je niet zien tot 2012? Mooi. Stuur hem een sms / mail / what'sapp dat hij kan afbranden tot zijn teennagels en daarna keihard mag doodvallen!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:03 #179
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105914029
Pindasoepje is een gevalletje geboren deurmat, kennelijk.

Eerste keer hoer genoemd worden kan nog een uitzonderingsgeval zijn.
Jezelf meermaals hoer laten noemen is echt een gevalletje gebrek aan zelfrespect.
Wat is dat voor een beroerde cultuur, waarin je als vrouw dit soort dingen pikt?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:44:47 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105914749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef drijfhout het volgende:

Jezelf meermaals hoer laten noemen is echt een gevalletje gebrek aan zelfrespect.
Wat is dat voor een beroerde cultuur, waarin je als vrouw dit soort dingen pikt?
Dat is blijkbaar normaal in dat soort culturen. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105914858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef drijfhout het volgende:

Of waarin je als man dit soort dingen roept tegen een vrouw.
pi_105915516
Stel je 2 vragen:
- Accepteer ik dit gedrag?
- Ga ik gelukkig worden als hij zich zo gedraagd?

Als 1 van de 2 antwoorden Nee is dan zou ik een ander vriendje zoeken, de beschreven eigenschappen van hem zijn nou niet uniek in deze wereld met 7 miljard inwoners.
pi_105915843
quote:
Goedemiddag,

Ik loop al lange tijd met een probleem waar ik maar niet uitkom. Mijn vriend denkt namelijk dat ik vreemd ga terwijl het niet zo is..

Ik zal het vanaf het begin proberen uit te leggen..

Ik ben een sociaal persoon en kan het met iedereen altijd goed vinden. 1,5 jaar geleden ben ik gescheiden en heb geen relatie oid gehad, ik wilde namelijk mijn verdriet verwerken en ik had een heleboel te regelen na de scheiding. Ik ging wel eens weg samen met mijn zusjes en hun partners. Nu spelen die partners van mijn zusjes beiden in bandjes. Zo tijdens het meegaan met optreden leerde ik ook anderen kennen die ik dan soms op fb had, en met sommige wel eens msnde of pingde. Voor mijn gevoel is dat best normaal. Ik was totaal niet op een andere manier geinteresseerd in ze, en ik kreeg ook nooit een idee dat men meer wilde..

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

Na een paar weken barstte de bom, volgens vriend had ik geheimen, en zou ik achter zijn rug om nog contact hebben met allerlei "gespuis" zoals hij het noemt.

Sindsdien is het een ramp, we hadden afspraken gemaakt, dat ik dus moest melden als ik met een jongen sprak, omdat ik het volgens hem voor mezelf had verpest omdat ik altijd zoveel contact heb gehad met jongens. Wat dus niet normaal is volgens hem, want dan ben ik "zo" een vrouw.

Het gaat nu maar steeds verder en verder, soms vergat ik te melden dat iemand iets op FB had gezegd, en werd hij boos. En als hij boos word, dan ben ik altijd de h**r en dat soort dingen, en moet ik maar oprotten. Hij gelooft ook neit als ik zeg dat ik niet heb gezien dat iemand een foto "liked" bijvoorbeeld..

Nu gaat het zelfs zo ver, dat hij naast mn facebook controleren, ook moeilijk doet als mijn whatsapp status online is. Zelfs als ik al praat met mn zusjes of moeder, dan gelooft hij het niet. Volgens hem geef ik hem alleen maar redenen dat ik vreemd ga omdat ik op whatsapp ben en dan niet met hem praat, of niet vertel dat er een jongen heeft gereageerd.

En elke keer als ik er wat van zeg, dan mag ik oprotten. En ben ik weer de h**r

Daarnet ging het wel erg ver, ik was voor een collega een Avatar van haar vriend aan het maken op de iphone omdat ze dat graag als contactfoto wilde hebben, en ik stuurde het naar hem op. Ik zei toen meteen, oops die is voor die collega, is van haar vriend.

Meteen gaf hij aan dat hij alweer dacht dat ik een ander heb, en kwam hij meteen weer met, ik ga mn ding ook doen. Ik was het zo zat, dat ik aangaf dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigingen, want ik ga totaal niet vreemd. Ik heb er ook helemaal geem behoefte aan.

Maar elke keer als ik er wat van probeer te zeggen, komt hij weer met JIJ hebt fouten gemaakt, jij hebt de fout gemaakt in het begin door te LIEGEN, over het contact met jongens.. Ik heb nooit gelogen, ik heb in mn 26 jaar nog nooit meegemaakt dat als je iemand ontmoet, je meteen moet aangeven wie je vrienden zijn.

Hou op met je te verantwoorden voor elke stap die je doet, je geeft hem zelf die macht.
Je doet niets fout, dan is het simpel, dan houdt hij op met zeuren of hij gaat.

Kom op zeg, al dit gezeur om iemand die hoe gaat het vroeg, dat is meer dan overdreven jaloesie en die controle maatregelen zijn gewoon compleet waanzinnig, dat je je daarin meegaat is net zo waanzinnig.
Je mag gewoon leven, je mag gewoon met mensen van het andere geslacht praten, zolang dat daarbij blijft is iemand die daar problemen van maak thartstikke fout bezig en dat moet je niet bij jou laten neerleggen, maar leggen waar het hoort, bij hem.

Stop dus met alles te laten controleren en hem op zijn wenken te bedienen, je hebt zijn vertrouwen niet beschaamd, hij beschaamt de jouwe hiermee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105930922
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Uitgescholden als in een keer trut naar je hoofd krijgen tijdens een wat steviger meningsverschil/ruzie of wat? Dat kan ik me dan nog wel voorstellen dat je in een emotioneel moment iets in die richting eruit gooit waar je dan eventueel later weer spijt van hebt. Maar elkaar voor hoer en weet ik veel wat nog meer gaan uitschelden kan ik met mijn pet niet bij hoor, dan heb je echt issues.

[...]

Best wel dingen die kwetsend zijn. Niet iets simpels als trut of doos. En dat vond ik al erg genoeg. Eén keer heeft een scharrel iets met 'hoer' laten vallen toen hij vond dat ik alle mannelijke contacten die ik had maar moest afzweren, en ik dit weigerde. Ik ben weggegaan en heb hem nooit meer teruggebeld.
I lost my glasses again
pi_105945443
Heeft ze die vent nou nóg niet gedumpt?
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:09:45 #186
42366 Staal
pi_105945604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft ze die vent nou nóg niet gedumpt?
Ben je mal.
Ze zoekt argumentatie om met dat scheldende schatje door te gaan.
Un certain jeune homme
pi_105945945
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Ben je mal.
Dat is wel de strekking van dit hele topic.
pi_105947874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar normaal in dat soort culturen. :{
Nee hoor ik ben zelf ook hindoestaans, het is waar dat de sociale controle strenger is binnen de gemeenschap, maar dit gaat wel heeeeel erg ver.

@ TS ik snap je wel door de achtergrond, maar nogmaals dit gaat wel heel erg ver/te ver. Als je zusje of nichtje zo behandeld zou worden, wat zou je dan zelf voor advies geven?
pi_105948180
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Ben je mal.
Vooral doorgaan TS. Maar over een paar jaar niet jankend bij het blijf van m'n lijf aankloppen.
pi_105951360
quote:
Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen.
Als je dat achterlijke onzekere jaloerse controlegedrag accepteert verdien je het ook dat het alsmaar erger wordt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105951700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Pindasoepje het volgende:

Nou zijn exen gingen dus vreemd,
En als jij het uitmaakt, ben je nummer zoveel die is vreemdgegaan.

Volgens hem dan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_105951752
Is het al uit?
pi_105951760
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

als je met een vriend het bed gedeeld hebt is het toch niet zo raar dat een man daar ooit over opschept? :S Je was er toch zelf bij :) daarop zou ik geen vriendschap beeindigen, juist als je het geprobeerd hebt en weet dat het nooit zal werken is een man/vrouw vriendschap een stuk gemakkelijker...

Samenwonen is trouwens NIET de oplossing, hij vertrouwd je niet, dat lost samenwonen niet op hoor.
Wij hadden nooit met elkaar geslapen.. Dat hele gedoe ging nergens over..

even een update, hij wilde me dus niet spreken tot 2012.
Heb hem een email gestuurd, omdat hij me kinderachtig bleef wegdrukken waarin ik al mn frustraties heb opgeschreven. Verder aangegeven dat hij hulp moet gaan zoeken voor zijn gedrag, dat het niet normaal is hoe hij doet en dat ik het niet meer pik.

Verder aangegeven dat ik wel echt gek op hem ben en hoopte dat hij uit zichzelf wel zou zien dat zijn gedrag echt idioot is, maar dat dat dus niet is gebeurd en dat ik dus voor mijzelf kies nu.

Als ik ellende wilde, was ik nog wel getrouwd geweest met mijn ex man en dat de reden dat hij en ik uit elkaar waren gegaan was dat we beiden niet gelukkig waren en dat ik niet weer nog zo een relatie wil hebben waarin IK ongelukkig ben.

Daarnaast nog wat punten opgenoemd. Hij heeft me daarna opgebeld en zn excuses aangeboden maar het was niet iets waar ik wat aan had want het ging zo: ja sorry dat ik me zo gedraag, ik moet dat niet doen, maar JIJ praat met jongens/mannen en als je niet zo kan zijn zoals ik wil dat je bent dat het dan niet gaat werken.

Ik heb toen echt al mn moed bij elkaar geschraapt en aangegeven dat hij maar een relatie met zichzelf moest aangaan omdat niemand een relatie wil met iemand die zo is. En dat ik dat Ja, maar jij zat ben. Ik woon in Nederland, ik heb een eigen mening en ik ben hier opgegroeid met mannelijke personen, ik kan het beter vinden met mannen gezien mijn sport en gamesliefde. En dat ik de afgelopen maanden mezelf niet kon zijn en ik mezelf niet kwijt wil raken. Ik ben wie ik ben en ik ga niet veranderen. Ik ben geen flirt en geen behoefte aan gerotzooi of vreemdgaan, als ik een relatie aanga, ga ik die aan met die persoon en niet met anderen.

Toen was hij stil en begon het ja, maar jij weer. En toen heb ik maar heel kinderachtig opgehangen en ging ik hard huilen.. En het was niet eens van verdriet maar meer van opluchting..

Ik moet zeggen dat ik het er wel nog moeilijk mee heb, zeker dit weekend met de feestdagen, maar dat moet wel goed komen.

Iedereen iig bedankt voor de tips.. En nu kijken of ik het vol kan houden..
pi_105951797
Nice! Sterkte.
pi_105951895
Je houd het wel vol die opluchting zegt genoeg.
  vrijdag 23 december 2011 @ 08:10:31 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105951902
Sterke actie van je!
pi_105951941
Top! Nu niet zwichten voor zijn lijmpogingen, die ongetwijfeld gaan komen. Zo'n type kan niet veranderen in een paar weken, daar heb je jaren voor nodig.
  vrijdag 23 december 2011 @ 08:17:05 #198
347320 Velma
nerdy vamp
pi_105951967
Ja heel goed van je TS. Hij heeft schijnbaar andere ideeën over contact met de andere sekse als jij. Hij kan vast wel iemand opsnorren die er net zo over denkt, net zoals jij dat ook kan. Over dit verschil stap je niet heen als één van de twee niet uit het voor hem/haar bekende cirkeltje kan stappen. En ik heb nog steeds het 'zoals de waard is' gevoel bij dit topic. Het zou niet de eerste extreem jaloerse gozer zijn die niet altijd thuis eet zeg maar.
I lost my glasses again
pi_105952006
Ja het is wel moeilijk, ik weet ook niet of het me lukt om die attitude vol te houden als hij voor me staat, maar om me in te dekken logeer ik nu met mn kleine bij mn ouders.

Hij heeft nog nooit iemand gevonden die zo denkt denk ik, want al zn exjes gingen vreemd. En op zich kan ik dat heel goed begrijpen.

Wat het zoals de waard gevoel is, ik weet het niet. Hij had overduidelijk geen "leven" zeg maar dan mij de hele dag controleren.
pi_105952041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Hij heeft nog nooit iemand gevonden die zo denkt denk ik, want al zn exjes gingen vreemd.
Is dat wel zo?
pi_105952167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:25 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Is dat wel zo?
Volgens hem wel..
idd ik kan het natuurlijk niet controleren ofzo.. ik weet niet wie zn exen zijn..
  vrijdag 23 december 2011 @ 08:42:54 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105952230
Dikke kans dat jij nu ook onder die vreemdgaande exen wordt geschaard.
Anders zou je immers niet zo moeilijk doen over zijn meer dan redelijke eisen.

(Vanuit hem beredeneerd)
pi_105952270
Ik denk idd dat die vreemgaande exen vooral in zijn hoofd vreemdgingen. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_105952277
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:42 schreef Copycat het volgende:
Dikke kans dat jij nu ook onder die vreemdgaande exen wordt geschaard.
Anders zou je immers niet zo moeilijk doen over zijn meer dan redelijke eisen.

(Vanuit hem beredeneerd)
oh shit, zo had ik het nog niet bekeken..

Naja, hij zei toch altijd al, ik weet zeker dat jij vreemd gaat. Want je komt op whatsapp en dan niet eens voor mij :'(
Dus maw, als je whatsappt met een ander dan je partner ga je vreemd.. ( 10 van de 10x sprak ik met mn moeder of zusjes.. Had geen echt contact meer met anderen)
pi_105952328
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja het is wel moeilijk, ik weet ook niet of het me lukt om die attitude vol te houden als hij voor me staat, maar om me in te dekken logeer ik nu met mn kleine bij mn ouders.

Hij heeft nog nooit iemand gevonden die zo denkt denk ik, want al zn exjes gingen vreemd. En op zich kan ik dat heel goed begrijpen.

Wat het zoals de waard gevoel is, ik weet het niet. Hij had overduidelijk geen "leven" zeg maar dan mij de hele dag controleren.
Kleine? Je was al die tijd met je kind bij hem?
pi_105952341
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kleine? Je was al die tijd met je kind bij hem?
oh nee hell no, we woonden niet samen hoor.
pi_105952426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:51 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

oh nee hell no, we woonden niet samen hoor.
Oh, gelukkig maar.
pi_105952454
Je kan je op je vriend en zijn gedrag richten of naar jezelf kijken en je afvragen waarom je zo'n behandeling pikt, hoe denk jij over jezelf dat je hiermee akkoord gaat, waarom pas je je aan aan zijn 'verzoeken' terwijl je je er niet goed bij voelt?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:06:25 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105952540
Ze past zich niet meer aan ...
pi_105952569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:00 schreef Canillas het volgende:
Je kan je op je vriend en zijn gedrag richten of naar jezelf kijken en je afvragen waarom je zo'n behandeling pikt, hoe denk jij over jezelf dat je hiermee akkoord gaat, waarom pas je je aan aan zijn 'verzoeken' terwijl je je er niet goed bij voelt?
Ja, het is te hopen dat TS hier van leert.

Als iemand zoiets zegt als dit:

quote:
Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

zouden toch alle alarmbellen moeten gaan rinkelen. Ik zou willen zeggen dat je dan meteen duidelijk moet maken dat je dat niet accepteert, maar je kan net zo goed meteen heel hard wegrennen en jezelf de energie besparen.

Het is ook niet gezond als je daar zo mee omgaat als TS heeft gedaan, en niet doorhebt wat er aan de hand is. Daarmee trek je ook van die engerds aan en nodig je ze uit om steeds verder over je heen te lopen. En ik heb er ook weinig medelijden mee, als je jezelf niet respecteert, kun je niet verwachten dat hij het wel doet.
pi_105952573
Oh wat goed van je! Fijn dat je nu bij je ouders terecht kan ook. Anders was het misschien lastig volhouden geweest, zo met de feestdagen.

Zooo stom van hem. Al die tijd was hij bang je kwijt te raken aan een ander en nu is hij je kwijt helemaal door eigen toedoen.
pi_105952574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:00 schreef Canillas het volgende:
Waarom ik het pikte.. Tsja te veel Disney films gekeken denk ik.. Alle ik hou van je's lieve woorden praatjes zoals ik de films, ik wilde het allemaal.

Laten we het er op houden dat ik dom ben..
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:08:30 #213
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952582
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Waarom ik het pikte.. Tsja te veel Disney films gekeken denk ik.. Alle ik hou van je's lieve woorden praatjes zoals ik de films, ik wilde het allemaal.

Onwetend is niet dom.
pi_105952591
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ze past zich niet meer aan ...
Maar heeft dat wel gedaan, facebook gedoe etc, als je daar eenmaal mee begint wat voor signaal geef je dan af? "Ik pas me aan aan jouw onzekerheid.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105952592
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef conleche het volgende:
Oh wat goed van je! Fijn dat je nu bij je ouders terecht kan ook. Anders was het misschien lastig volhouden geweest, zo met de feestdagen.

Zooo stom van hem. Al die tijd was hij bang je kwijt te raken aan een ander en nu is hij je kwijt helemaal door eigen toedoen.
Net goed toch? Enge controlerende figuren...
pi_105952602
Ik durf te wedden dat al die exen van hem het met hem hebben uitgemaakt ivm zijn ongefundeerde verdachtmakingen. Zo ging het mijn ex ook namelijk. Grote kans dat ie bij zijn volgende slachtoffer precies hetzelfde verhaal ophangt.
pi_105952609
quote:

[..]

Dom zou je zijn als je er nu toch nog mee doorgegaan was. Kop op.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:12:10 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105952643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Canillas het volgende:

Maar heeft dat wel gedaan, facebook gedoe etc, als je daar eenmaal mee begint wat voor signaal geef je dan af? "Ik pas me aan aan jouw onzekerheid.
Liefde maakt blind. Gelukkig niet eeuwig en ik heb het idee dat TS haar lesje heeft geleerd.
pi_105952646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onwetend is niet dom.
ja maar ik had beter moeten weten. Ik heb altijd lopen schreeuwen, ik ga me nooit aanpassen aan een man, ik ben wie ik ben blablabla... En hoppa.. ik doe het zelf.. En waarom? Om mooie praatjes..

Enne oh ja, degene die zei dat ik bij hem bleef vanwege zijn grote slurf.. Zijn slurf in stijve toestand is niet groter dan mijn middenvinger ;-)
pi_105952648
quote:

[..]

Daar kun je het op houden maar lijkt me geen fijn idee. Als jij voor jezelf leert begrijpen waarom je het deed, wat je ermee hoopte te bereiken (en waar je nu niet de juiste manier voor had, kan gebeuren en kan je van leren) dan kan je die dingen op een wel goede en positieve manier gaan bereiken voor jezelf, dat zal je een stuk minder afhankelijk maken en dus ook zekerder van jezelf.

Het gaat om leren, over jezelf, wie jij bent en hoe je jezelf ziet. Jezelf omlaag halen hoort daar niet bij :)
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:13:45 #221
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952669
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:12 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

ja maar ik had beter moeten weten. Ik heb altijd lopen schreeuwen, ik ga me nooit aanpassen aan een man, ik ben wie ik ben blablabla... En hoppa.. ik doe het zelf.. En waarom? Om mooie praatjes..

Enne oh ja, degene die zei dat ik bij hem bleef vanwege zijn grote slurf.. Zijn slurf in stijve toestand is niet groter dan mijn middenvinger ;-)
Hehe, ik denk dat we een onderliggende reden voor zijn gedrag hebben gevonden.
pi_105952678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:12 schreef Pindasoepje het volgende:
Zeggen dat je iets niet gaat doen is dé manier om jezelf daarop af te sturen en het wel te doen, wellicht tijd dat je leert je bezig te houden met wat je wél wilt, en die kant op te werken.

Je had beter moeten weten? Maar je wist niet beter, dus hoe had dat gekund?
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:18:17 #223
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:14 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zeggen dat je iets niet gaat doen is dé manier om jezelf daarop af te sturen en het wel te doen, wellicht tijd dat je leert je bezig te houden met wat je wél wilt, en die kant op te werken.

Vaak zat meegemaakt inderdaad.
pi_105952770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:14 schreef Canillas het volgende:

[..]

Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:20:26 #225
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105952797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Hypocriet, niet dom.
pi_105952844
quote:
Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
pi_105952877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Canillas het volgende:

[..]

Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:26:11 #228
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_105952929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon volhouden, en je verdient beter dan iemand die alleen maar bezitterig kan doen en jaloers is als jij contact hebt met anderen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_105952947
quote:

[..]

Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
pi_105953027
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
Ja zo ben ik inderdaad, ik geloof altijd in het goede van mensen. Tot ze me dus bedonderen, gelukkig komt dat niet vaak voor. Maar ik moet daar idd aan gaan werken om dat te veranderen.

En die roze bril is nu af hoor :)
Ik blijf lekker vrijgezel voortaan :)
pi_105953082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
pi_105953153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef Xorn het volgende:
ik kan je uitlegge het zo is man die meid wil doekoe tch die boykie zeg no man n iet meer spuite enzo en die meid wil blijfe zuige hij word gek en geen aandacht snap je is haar straf als die moeroen
Ja, nu je het zo zegt inderdaad, had het zo nog niet bekeken!
pi_105953199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:33 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
pi_105953344
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_105953387
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Ik heb het uitgemaakt :)
pi_105953394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:

Teruglezen is ook een vak voor sommigen. :|W
pi_105953402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 09:48:03 ]
pi_105953414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:

[..]

je hebt gelijk pinda is gwn een feil kanker wyf
Melding gedaan bij mod. Zeg maar dag tegen je accountje. :W
pi_105953475
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+
haha nee ;-)
pi_105953504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

haha nee ;-)
:'(
pi_105953540
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:'(
Oke vooruit dan maar omdat je huilt
pi_105953593
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oke vooruit dan maar omdat je huilt
_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
pi_105953611
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
Wat lief!

meteen trouwen?
pi_105953695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Troll is stoned, zie zn eigen topic
Troll is geband. :')
pi_105953716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:04:09 #246
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105953812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Niks geleerd? ;)
pi_105953831
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
S. 2014
J. 2016
pi_105953908
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
Zo absurddd. :D.
pi_105954019
quote:
Ik zie ook wel dat het zo zou gaan ja. Precies zoals mn moeder het met mn vader had vroeger. Die is pas na 21 jaar toen we allemaal het huis uit waren veranderd, en nu zijn ze ineens verliefd.

Mijn moeder mocht vroeger ook niet naar mn oma gaan of tantes en ooms, en idd altijd ruzie daarna. En ik zei altijd dat ik niet zo wilde worden..
pi_105954098
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
Ik niet, laten we het Hollands houden..
pi_105954134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wij hadden nooit met elkaar geslapen.. Dat hele gedoe ging nergens over..

even een update, hij wilde me dus niet spreken tot 2012.
Heb hem een email gestuurd, omdat hij me kinderachtig bleef wegdrukken waarin ik al mn frustraties heb opgeschreven. Verder aangegeven dat hij hulp moet gaan zoeken voor zijn gedrag, dat het niet normaal is hoe hij doet en dat ik het niet meer pik.

Verder aangegeven dat ik wel echt gek op hem ben en hoopte dat hij uit zichzelf wel zou zien dat zijn gedrag echt idioot is, maar dat dat dus niet is gebeurd en dat ik dus voor mijzelf kies nu.

Als ik ellende wilde, was ik nog wel getrouwd geweest met mijn ex man en dat de reden dat hij en ik uit elkaar waren gegaan was dat we beiden niet gelukkig waren en dat ik niet weer nog zo een relatie wil hebben waarin IK ongelukkig ben.

Daarnaast nog wat punten opgenoemd. Hij heeft me daarna opgebeld en zn excuses aangeboden maar het was niet iets waar ik wat aan had want het ging zo: ja sorry dat ik me zo gedraag, ik moet dat niet doen, maar JIJ praat met jongens/mannen en als je niet zo kan zijn zoals ik wil dat je bent dat het dan niet gaat werken.

Ik heb toen echt al mn moed bij elkaar geschraapt en aangegeven dat hij maar een relatie met zichzelf moest aangaan omdat niemand een relatie wil met iemand die zo is. En dat ik dat Ja, maar jij zat ben. Ik woon in Nederland, ik heb een eigen mening en ik ben hier opgegroeid met mannelijke personen, ik kan het beter vinden met mannen gezien mijn sport en gamesliefde. En dat ik de afgelopen maanden mezelf niet kon zijn en ik mezelf niet kwijt wil raken. Ik ben wie ik ben en ik ga niet veranderen. Ik ben geen flirt en geen behoefte aan gerotzooi of vreemdgaan, als ik een relatie aanga, ga ik die aan met die persoon en niet met anderen.

Toen was hij stil en begon het ja, maar jij weer. En toen heb ik maar heel kinderachtig opgehangen en ging ik hard huilen.. En het was niet eens van verdriet maar meer van opluchting..

Ik moet zeggen dat ik het er wel nog moeilijk mee heb, zeker dit weekend met de feestdagen, maar dat moet wel goed komen.

Iedereen iig bedankt voor de tips.. En nu kijken of ik het vol kan houden..
^O^ en Sterkte :*
pi_105954192
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo absurddd. :D.
het is gewoon zwaar belachelijk! en ik heb al ontelbare gesprekken gehad met haar maar hoewel ze 27 is laat ze zich blijkbaar graag zo behandelen!
S. 2014
J. 2016
pi_105954209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:14 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik niet, laten we het Hollands houden..
Ook goed :D
pi_105954249
quote:
:') :') :') :') :')

Not sure if troll...

Wordt ze wel regelmatig uitgelaten?
pi_105954260
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik heb het uitgemaakt :)
Heel goed, dan weet je wat je bespaard is gebleven....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_105954276
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

het is gewoon zwaar belachelijk! en ik heb al ontelbare gesprekken gehad met haar maar hoewel ze 27 is laat ze zich blijkbaar graag zo behandelen!
Ja je moet het een keer zelf inzien.. Misschien moet je haar eens dit topic laten lezen..
Ik heb precies gezien hoe het mn moeder verging vroeger.
Mijn vader trapte haar het hele huis door. En idd op een gegeven moment gingen we nergens meer heen, of we gingen stiekem als we wisten dat paps laat thuis kwam.

Alleen mn vader gebruikte mijn middelste zusje (die echt papa's kindje is) als spion, dus zij vertelde alles door en dan was het weer drama. We hebben 3x in een blijf van mn lijfhuis gezeten.

Maar mijn vader is pas veranderd toen wij het huis uit waren en getrouwd waren of gingen samenwonen, omdat hij toen pas inzag dat hij niet wilde dat zijn dochters met zulke debielen zouden gaan.
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:26:06 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105954385
Typisch geval weer maar hij is zo lief en hij heeft een probleem en ik moet ook veranderen. Je kan tegen dit soort vrouwen lullen wat je wilt maar ze luisteren toch niet.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105954825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef Stefan het volgende:
Typisch geval weer maar hij is zo lief en hij heeft een probleem en ik moet ook veranderen. Je kan tegen dit soort vrouwen lullen wat je wilt maar ze luisteren toch niet.
Oja?
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:44:56 #259
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105954881
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen, het gedrag van die man is echt niet normaal. Vind het nog knap dat je het zo lang hebt uit gehouden en allemaal hebt gepikt. De feestdagen kom je wel door (zijn er maar een paar :)) en nu kan je met een schone lei 2012 in gaan.
pi_105955029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef Stefan het volgende:
Ze heeft het al uitgemaakt hoor... als ik jou was zou ik effe teruglezen :')
pi_105955118
Jezus, dat je het nog volhoudt om bij hem te blijven! :o

Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.

edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
pi_105955158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:

Wat een onzeker, jaloers gedrocht is die vriend van je. Die moet je zo snel mogelijk lozen.

edit: Goed om te lezen dat je inmiddels voor jezelf hebt gekozen. Je leven wordt nu vast weer een stuk leuker.
8)7 teruglezen is zeker ERRUG moeilijk voor sommige mensen ...
pi_105955170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

8)7 teruglezen is zeker ERRUG moeilijk voor sommige mensen ...
ah... een edit :')
pi_105955205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... een edit :')
Ninja-edit ftw :')
pi_105955393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:52 schreef Brawler het volgende:

Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..
Woensdag zat bijv weer in de Amsterdam Arena, kon per toeval mee. Afgezien dat het een shitwedstrijd was heb ik genoten..
Weer lekker op tijd naar bed gaan, geen gezeik aan de tel, lekker online een nacht kunnen doorhalen met fifa op de playstaion, lekker een drankje kunnen doen in de stad met vrienden en vriendinnen zonder gezeik dat ik alleen maar ga zodat mannen op me kunnen geilen.
pi_105955452
Lieve lieve pindasoep :* Wat sterk van je. Het beste wat je kan doen is hem sowieso de komende 2 maanden niet meer te zien of te spreken. Niet ingaan op sms'jes, telefoontjes en niet zien. Want het zal voor jou nog erg moeilijk worden omdat je echt gek op hem was, maar deze relatie is als gif en dat moet uit je systeem. Heel veel sterkte gewenst en ik vind je dapper!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105955467
En doe vooral leuke dingen idd! *O*
pi_105955534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Lieve lieve pindasoep :* Wat sterk van je. Het beste wat je kan doen is hem sowieso de komende 2 maanden niet meer te zien of te spreken. Niet ingaan op sms'jes, telefoontjes en niet zien. Want het zal voor jou nog erg moeilijk worden omdat je echt gek op hem was, maar deze relatie is als gif en dat moet uit je systeem. Heel veel sterkte gewenst en ik vind je dapper!
ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Zit nu op kantoor en ik reageer maar niet.. Heb mn tel nu maar op stil gezet..
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:08:54 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105955596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:07 schreef Pindasoepje het volgende:

ja inderdaad, het is erg moeilijk. Normaal bel ik hem bijv altijd rond een uur of 10 en nu krijg ik dus de hele tijd berichtjes of ik ajb wat wil laten horen omdat hij zich zorgen maakt of alles goed gaat en dat soort dingen.
Niet reageren. Alles gaat prima met je en dat is helemaal jouw pakkie an, niet het zijne
Laat 'm lekker in zijn sop gaarkoken.
pi_105955609
quote:

[..]

Volhouden zo!
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:10:21 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105955630
Hier moet je even doorheen, als het goed is wordt het wel snel minder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105955645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:01 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja dat zal best.. Ik verheug me echt op alles weer, om de dingen te doen die ik wilde..
Woensdag zat bijv weer in de Amsterdam Arena, kon per toeval mee. Afgezien dat het een shitwedstrijd was heb ik genoten..
Weer lekker op tijd naar bed gaan, geen gezeik aan de tel, lekker online een nacht kunnen doorhalen met fifa op de playstaion, lekker een drankje kunnen doen in de stad met vrienden en vriendinnen zonder gezeik dat ik alleen maar ga zodat mannen op me kunnen geilen.
Hartstikke goed! ^O^ Je zal het ongetwijfeld ook moeilijk hebben, maar dat is logisch.
Ik hoop dat je sterk kan blijven, en voor jezelf blijft kiezen. Je hebt je zo vaak moeten verantwoorden aan je vriend, en hij heeft je beperkt in je doen en laten. Geniet van de vrijheid die je nu hebt, en zorg ervoor dat je je nooit meer zo laat indammen :)
pi_105955812
Dat stalkgedrag zal de komende dagen alleen maar erger worden, dus bereid je maar voor. In zijn hoofd word je nu namelijk op elke plek uitgewoond door een enorme dekhengst die Elmer heet.
pi_105955918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat stalkgedrag zal de komende dagen alleen maar erger worden, dus bereid je maar voor. In zijn hoofd word je nu namelijk op elke plek uitgewoond door een enorme dekhengst die Elmer heet.
Elmer _O-
pi_105955948
Ja ach de komende dagen ben ik toch met familie, behalve de 25e. Dan ben ik alleen, dus dat zal moeilijk worden..
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:23:37 #276
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105956052
Goed bezig TS!

En van die gast ben je inderdaad waarschijnlijk nog niet zo makkelijk af. Ik wens je heel veel wijsheid en succes. Hou hem buiten de deur, wat er ook gebeurt!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 11:33:53 #277
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105956399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 07:52 schreef Pindasoepje het volgende:

:*!
Dit zegt genoeg. Je weet zelf donders goed dat dit een ongezonde relatie was. Ik hoop voor je dat je het geluk vindt! :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 11:35:47 #278
16000 nikky
pi_105956477
quote:

[..]

Hij maakt zich zorgen omdat hij zo jaloers als stront is. Ofwel, hij controleert je.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:36:07 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105956489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oja?
Good for you! ^O^
pi_105956976
Goed zo pindasoepje, echt heel goed dat je dit niet meer pikt.
Nu even een lastige tijd door, maar al snel zal je je gewone leven weer oppakken en voor je het weet sla je een man aan de haak die je wel waard is!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:51:47 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105957089
Let op, hij gaat straks beloven dat ie hulp zoekt, veranderen zal, puppy ogen en kadootjes, enz
pi_105957133
Nou ik ben niet zo van de kadootjes.. En hulp zoeken tsja.. toen ik het hem aangaf zei hij dat IK gestoord was omdat mijn gedrag dus niet normaal was..

Jep, je bent behoorlijk abnormaal als je met een mannelijk persoon praat..
pi_105957216
Goed gedaan TS! ^O^ Nu volhouden en ik hoop dat je een man tegenkomt die wel normaal kan doen en waar je heel gelukkig mee wordt.
pi_105957347
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed gedaan TS! ^O^ Nu volhouden en ik hoop dat je een man tegenkomt die wel normaal kan doen en waar je heel gelukkig mee wordt.
Naja, ik hou het op vrijgezel blijven.
1e vriendje ging vreemd
2e met wie ik dus ben getrouwd die wilde toch liever genieten van het vrijgezellenbestaan
hij vond getrouwd zijn en een kind hebben toch iets te veel verantwoordelijkheid.

en nu deze.. tsja ik val op debielen..
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:01:17 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Pindasoepje het volgende:

en nu deze.. tsja ik val op debielen..
Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!

De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:02:28 #286
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105957436
quote:

tsja ik val op debielen..
Da's goed nieuws voor Maanvis ^O^
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:02:49 #287
16000 nikky
pi_105957450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:07 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:

:o
Ik LOLde.
Sorry Maanvis.
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:12 #289
16000 nikky
pi_105957469
quote:
18s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je komt er steeds sneller achter, en doet vervolgens wat je moet doen. Niet zo hard voor jezelf zijn, dus!

De volgende is een lot uit een loterij. En als ie dan ook nog een broer heeft, doe ik mee met de lotto!
Als het kan, ik de troostprijs? ;)
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:03:37 #290
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105957479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:53 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik ben niet zo van de kadootjes.. En hulp zoeken tsja.. toen ik het hem aangaf zei hij dat IK gestoord was omdat mijn gedrag dus niet normaal was..

Jep, je bent behoorlijk abnormaal als je met een mannelijk persoon praat..
Nou precies waar haal je het lef vandaan ;).

Hopelijk wordt het geen stalker, gaan we niet van uit met z'n alle (positief blijven). Lekker negeren die kerel en alles blokkeren.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:04:02 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957494
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef nikky het volgende:
Als het kan, ik de troostprijs? ;)
Zolang je maar niet de poedelprijs wil, dan zit je opgescheept met Maanvis.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:05:15 #292
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_105957536
Arme maanvis, misschien is het wel een hele goede vent, de hoofdprijs uit de loterij waar iedere vrouw naar zoekt :0.

Even snel maanvis zijn profiel checken.

Nooit opgeven trouwens TS, er lopen genoeg normale mannen rond welke je met respect en liefde behandelen (alleen even tegenkomen is het probleem :)).
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:07:12 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105957580
Ik heb Maanvis ontmoet en het is stiekem een aardige gast. Een beetje vreemd, maar dat houdt de wereld ook leuk.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:13:29 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105957762
quote:

[..]

tsja ik val op debielen..
Oh ik ook, da's toevallig. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105957807
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Maanvis ontmoet en het is stiekem een aardige gast. Een beetje vreemd, maar dat houdt de wereld ook leuk.
Ik vond hem in het echt eigenlijk bijzonder normaal :D

quote:
18s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:

En ik lol'de *) En idd, er zijn zàt leuke mannen die absoluut een geweldige partner zijn. Schrijf niet alle mannen af op grond van je ervaringen ;)
pi_105957824
Haha, nou jullie mogen mn prijs dan hebben hoor.. ik ben er echt helemaal klaar mee..
Eerst dat gezeik aanhoren over single moeder zijn..
Dan leer je iemand kennen die dan meld nee nee ik vind je wel aardig maar je hebt een kind, daar ga ik niet voor zorgen. Terwijl ik dat helemaal niet zoek.

Ik heb mn eigen huis, werk fulltime en heb mn zaakjes goed op orde wat dat betreft. Niemand behalve mijn zoontjes vader hoeft verder voor hem te zorgen.
En dan kom ik iemand tegen die er positief tegenover stond was het zo een randdebiel./
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:21:50 #297
16000 nikky
pi_105958041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:15 schreef Pindasoepje het volgende:

Eerst dat gezeik aanhoren over single moeder zijn..
Welk gezeik? :o
Ik ben ook alleenstaand ouder btw.

quote:
Ik heb mn eigen huis, werk fulltime en heb mn zaakjes goed op orde wat dat betreft. Niemand behalve mijn zoontjes vader hoeft verder voor hem te zorgen.
En dan kom ik iemand tegen die er positief tegenover stond was het zo een randdebiel./
Respect :).
pi_105958111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef nikky het volgende:

[..]

Welk gezeik? :o
Ik ben ook alleenstaand ouder btw.

[..]

Respect :).
Ja dan heb je een last weet je wel.. Mannen vinden dat eng.. blabla..

Ik vind neit dat mijn zoontje de dupe hoeft te zijn dat zijn vader en ik uit elkaar zijn. Ben meteen een woning gaan zoeken, werkte gewoon ft door, en aangezien ik verder geen steun nodig heb van de vader (zou ik toch niet krijgen, want hij wil dat niet) red ik me gewoon.

Alleenstaande ouders die alles zelf doen zijn cool!
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:24:49 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105958151
Het topic is bijna vol, ik pleit voor een deel twee.
pi_105958184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:

:Y :Y
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 12:26:43 #301
16000 nikky
pi_105958215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef Pindasoepje het volgende:

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')