abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105869670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef Ra-z het volgende:
Het is zo'n lieve jongen, maar hij maakt je wel uit voor hoer, vertrouwt je voor geen meter en je hebt meldingsplicht.
:')

29 jarige kleuter is het.

Dat 'maar op andere vlakken is ie zo lief' wel volhouden als hij je op je gezicht timmert hé ^O^
Tja, dit is een typisch geval om over 15-20 jaar in een blijf van mijn lijf huis te eindigen. "Maar hij was zo lief in het begin en ik dacht dat ik hem wel kon veranderen" :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105869805
Een tip gewoon een tip meer niet: Spullen pakken als de sodemieter bij die vent weg gaan!!! Ren Pindasoepje!!!
pi_105870175
Jullie hebben gelijk, dit is hetzelfde advies dat ik aan mn vriendin gaf tijdje terug. Soms snap ik mezelf gewoon niet meer, dan word ik weer eens zonder reden uitgescholden en ben ik verdrietig, en krijg ik alsnog te horen dat alles fout zit. En dan zit ik me dus af te vragen waarom ik nit weg ga, omdat dit niet goed is..

En dan denk ik, ja! nu ga ik zeggen dat hij de ()&$)(#*$)( kan krijgen en me met rust moet laten..
En dan bel ik hem, en hoppa schiet ik weer in de verdediging..
pi_105870246
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..

Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
  woensdag 21 december 2011 @ 16:05:33 #80
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_105870376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:
En, ja hij weet niet dat ik op Fok zit. Had een keer een topic geopend op tweakers, hoe ik het beste mijn playstation 3 kon openen, dus ik vertelde dat aan hem ( had goede tips gekregen) zei hij meteen dat ik aandacht zocht van jongens, omdat ik als meisje zijnde vertelde dat ik een gamer was..

Tsja het is nou eenmaal zo, en daarom kan ik het beter met mannelijke personen vinden, ik hou van gamen, formule 1 en voetbal.. Dingen waar ik al maanden niks mee heb gedaan..
Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.

Niet dat je op een gegeven moment nog wat te bepraten hebt, laat staan iemand anders om tegen te praten, maar vooralsnog heb je nog geen spreekverbod?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_105870423
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
  woensdag 21 december 2011 @ 16:06:50 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105870431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:

Je moet doen wat je leuk vindt, als je vriend daar niet mee om kan gaan is dat zijn probleem.

quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar de reactie van de vriend van ts op het moment dat zij het uitmaakt...
Zoiets:
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:07:48 #83
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hè fijn, zo'n relatie waarin je partner je beperkt (jij je laat beperken!) dingen te doen die je leuk vindt.

Niet dat je op een gegeven moment nog wat te bepraten hebt, laat staan iemand anders om tegen te praten, maar vooralsnog heb je nog geen spreekverbod?
Ja ho even, hard maar waar, dit is ook de schuld van TS. Zij laat het zover komen zij accepteert dit allemaal van hem.

Zij zal ook de beslissing moeten nemen het af te kappen, maar je ziet hoeveel mensen dat hier al gezegd hebben en het lijkt langs haar heen te gaan.
pi_105870505
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..

Hij maakte het altijd uit omdat ik zijn leven verziek met mn hoerengedrag.

en hij krabbelt dus altijd terug omdat hij weet dat ik eigenlijk niks doe (denk ik dan)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:08:52 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AgLarrr het volgende:

Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.
Behalve als het haar eigen schuld is en ze down is omdat hij haar haarfijn uitlegt wat voor een hoer ze wel niet is. Een beetje communiceren met andere mannen, hoe durf je!

TS, hopelijk zie je snel in hoe fucked-up deze relatie is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105870575
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar verder is hij hartstikke lief en steunt hij TS als ze down is.
Behalve als het haar eigen schuld is en ze down is omdat hij haar haarfijn uitlegt wat voor een hoer ze wel niet is. Een beetje communiceren met andere mannen, hoe durf je!

TS, hopelijk zie je snel in hoe fucked-up deze relatie is.
Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
  woensdag 21 december 2011 @ 16:10:38 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef Pindasoepje het volgende:

Het stomme is dat hij het bijna dagelijks uitmaakte, vervolgens erop terugkwam en ik dus als een idioot helemaal happy was..

Hij maakte het altijd uit omdat ik zijn leven verziek met mn hoerengedrag.

en hij krabbelt dus altijd terug omdat hij weet dat ik eigenlijk niks doe (denk ik dan)
Ik denk dat ie terugkrabbelt omdat jij toch wel weer wil. Is makkelijker dan een andere 'hoer' weer helemaal opnieuw te moeten knechten.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:13:15 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105870678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:

Ik weet het wel hoor, ik had gewoon ergens hoop dat hij het zou beseffen dat ik echt niet zo ben.
soms snap ik mezelf gewoon niet, waarom ik dit advies altijd aan anderen kan geven maar het niet kan toepassen op mezelf omdat ik denk dat ik de nieuwe moeder theresa ben ofzo
Dat is al een hele slag gewonnen.

Dat je die o zo verraderlijke Moeder Theresa-rol op je neemt, is ook niet zo verwonderlijk, vind ik.
Je bent ondanks alles toch gek op hem ... Of eerder op het ideaalbeeld dat je van hem hebt gecreëerd, maar waaraan hij totaal niet voldoet.

Het duurt altjd even om helemaal wakker te worden, maar eenmaal klaarwakker sust hij je niet meer zo in slaap.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:14:12 #89
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat ik ooit vleugels aangroei zodat ik kan vliegen zonder vliegtuig, maar dat gaat ook niet gebeuren.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:15:30 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_105870757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:32 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..
Ik vind "de jeugd" sowieso geen reden voor een bepald gedragspatroon
Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_105870775
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is al een hele slag gewonnen.

Dat je die o zo verraderlijke Moeder Theresa-rol op je neemt, is ook niet zo verwonderlijk, vind ik.
Je bent ondanks alles toch gek op hem ... Of eerder op het ideaalbeeld dat je van hem hebt gecreëerd, maar waaraan hij totaal niet voldoet.

Het duurt altjd even om helemaal wakker te worden, maar eenmaal klaarwakker sust hij je niet meer zo in slaap.
Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.

Mn vriendin zei net, dat het misschien komt omdat we ver van elkaar wonen en elkaar eens per week zien en dat hij dus voor zijn gevoel de controle kwijtraakt over alles, omdat zn ex vreemd ging. En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.

Maar hell no dat ik wil samenwonen als het zo gaat..
pi_105870781
Bij mij zit ook een meisje in de klas met een vriendje waarvan ze ook niks mag, bijv naast een jonge zitten in de klas. wat een autist zeg, ik zou hem zeggen dat hij moet veranderen of het is over.
hihi
pi_105870816
Sick fuck... Word waarschijnlijk ook agresief op.lange termijn
Scratch
pi_105870851
sowieso, je eigen vriend die je een hoer noemt :N
pi_105870861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.
De kans is heeeel klein dat het zal ophouden. Zelfs als het ophoudt, wilt niet zeggen dat hij wéér een uitbarsting krijgt zodra hij iets vindt om jaloers op te zijn.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 21 december 2011 @ 16:18:32 #96
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105870890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
sowieso, je eigen vriend die je een hoer noemt :N
Tsja dat is dan degene bij wie je je veilig en geborgen zou moeten voelen :{w
pi_105870924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat is het vaak wel, maar dat maakt het nog geen geldig excuus. Hij heeft als volwassen man zelf ook de verantwoordelijkheid om er zelf iets mee te doen/proberen te veranderen/rustig na te denken voordat hij iets zegt/hulp te zoeken etc. En als iemand dat niet wil, is hij m.i. totaal ongeschikt als partner.
Het probleem is denk ik meer, dat we beiden uit een cultuur komen waar de man toch nog steeds boven de vrouw staat (we zijn hindoestaans) en dat de man altijd gelijk heeft.
Jongens worden zo opgevoed.

Ik heb afgelopen weekend zn moeder ontmoet... Ze vond me commanderend, omdat ik zei dat hij niet zoveel Dettol in het water moest doen omdat het te veel zou zijn (het was een concentraat)

Dus ik snap ergens wel waar hij die idiote iedeen dat hij alles goed doet vandaan heeft.
Maar zoals alles zwart op wit in beeld staat, is het toch wel makkelijker om van dat Theresa gevoel af te komen..
  woensdag 21 december 2011 @ 16:21:01 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105871001
quote:

Het is niet zozeer een ideaalbeeld, want hoe krom het ook klinkt buiten de mannelijke personen is er verder niks mis. Het is gewoon dat ene puntje dat gewoon steeds verder gaat, waardoor het samenzijn gewoon moeilijker maakt.

Mn vriendin zei net, dat het misschien komt omdat we ver van elkaar wonen en elkaar eens per week zien en dat hij dus voor zijn gevoel de controle kwijtraakt over alles, omdat zn ex vreemd ging. En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.

Dat 'ene puntje' weegt toch wel enorm zwaar op deze relatie. Maakt in principe die hele relatie.

Maar blijf vooral nog even excuses en lapmiddelen zoeken om hem zoveel mogelijk tegemoet te komen. Ooit maak je hem misschien wel zo gelukkig dat hij je geen hoer meer noemt.
Omdat je barrevoets aan de ketting in de keuken nu eenmaal weinig met andere mannen te maken hebt.
  woensdag 21 december 2011 @ 16:21:24 #99
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_105871016
quote:

[..]

En dat het ophoud als we eens gaan samenwonen.

Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.

Gevaarlijk type, wegwezen nu het nog kan.
pi_105871143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Dan wordt het voor hem alleen maar gemakkelijker om je gedrag te 'controleren'. En als het dan een keer goed misgaat staat is er niemand om tussenbeide te komen.
Het gaat me niet zozeer om het controleren, maar meer om het feit dat hij me niet gelooft als ik antwoord geef op zn vraag.

Bijv: met wie app je?
mama

Jaja, je liegt zeker zijn het jongens

Nee ik lieg niet (en dan stuur ik een printscreen)

Jawel je liegt wel, je kan het andere gesprek ngewist hebben en gewoon simultaan met je moeder hebben gesproken zodat je backup hebt..

Ik dacht altijd dat ik een strenge pa had, maar dit slaat alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')