Geef hem gelijk en dump hem daarna!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat het erg lang zal duren voordat hij jou ooit weer gaat vertrouwen. Ik zou het allang uitmaken als iemand na een misverstand mij constant een hoer noemt. Je neemt duidelijk veel moeite, jullie praten erover en maakten afspraken en als hij steeds zo blijft reageren, dan zou ik me afvragen of je de rest van je leven wilt horen dat je een hoer bent.
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denk dat de situatie wel duidelijk is: hij vertrouwt je niet. En jij geeft aan dat daar geen enkele reden toe is. Heeft hij zelf niet wat te verbergen en reageert hij dat zo op jou af?
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geef hem gelijk en dump hem daarna!
Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.
Wat een mafketel, dat je het bij hem uithoudt. En dan niet aankomen met, maar voor de rest is hij zo lief. Want dat is hij niet.
ja het word inderdaad erger, dat hij dus boos word als ik online op whatsapp ben. Ik ben verdorie 26, moeder en dan moet ik eea gaan verantwoorden. En toch doe ik het omdat ik wil dat hij weet dat ik dus niet vreemdga, maar het lijkt dus net alsof mijn pogingen het te bewijzen alles erger maakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef error_404 het volgende:
Die jongen is niet goed bij zijn hoofd, gelijk wegwezen, je verdiend beter!
Dat je je zo aan zijn eisen aan gaat passen is niet normaal, je bent wie je bent en je moet je niet voor iemand anders gaan veranderen of verantwoorden.
Daarnaast denk ik ook dat zijn gedrag nooit op zal houden en alleen maar erger zal worden. Genoeg voorbeelden van gezien helaas.
Gepaste reactie:quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Tinos85 het volgende:
Sowieso melden aan je vriend/vriendin dat iemand iets gezegd heeft op Facebook of Whatsapp
Daarom, je blijft steeds je best doen als ik je verhaal zo lees. Als hij je niet blijft vertrouwen, dan is het zijn eigen probleem en dan zou ik me echt niet meer druk maken om zijn gehuil.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja we maken afspraken, maar volgens hem hou ik me er dus niet aan, wat ook wel zo is, want soms vergeet ik gewoon te melden dat iemand iets heeft gezegd, dus dan zit ik in zijn ogen fout. Ik probeer gewoon het punt te bereiken dat hij weet dat ik niet zo ben. Mijn ex man ging aan de lopende band vreemd, dus ik weet hoe het is om aan die kant te staan, en zo ben ik nooit geweest.
[..]
Ik vraag hem ook vaak of dat zo is, maar hij zegt van niet.
klopt social media he..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
In 1989 was er geen enkel probleem geweest tussen jullie.
Die uberjaloerse houding zit in hem. Waarschijnlijk omdat hij onzeker is. Laat hem eerst eens aan zichzelf werken voor hij jou lastig valt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee hij heeft geen sleutel, het is dus echt alleen dit uberjaloerse gedoe waar ik gewoon niet meer tegen kan. Ik gaf net dus al aan dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigen. En toen noemde hij me niet goed bij mn hoofd, want HIJ was telkens de dupe door dat ik LIEG.
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n jaloerse type wel iets anders zoekt om jaloers op te zijn. Sowieso meteen iemand hoer noemen na een misverstand is een teken dat hij erg snel uitbarstingen heeft na een ruzie/misverstand.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij zou zo'n figuur er direct uitvliegen.
kom nou.
je moet ook een beetje zelfrespect behouden hoor.
als het al niet erger is dan een paar tikken.... (ik herken de situatie, van dichtbij meegemaakt)quote:Op woensdag 21 december 2011 14:17 schreef Staal het volgende:
Ik zou keihard wegrennen. Als hij het eerste jaar al zo idioot is dan kun je wel verwachten dat hij over een tijd tikken gaat uitdelen.
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:21 schreef Pindasoepje het volgende:
In zijn vorige relaties zijn ze wel vreemd gegaan ja, dus ik geef ook vaker aan, dat hij mij niet moet aanvallen op fouten van anderen. Want mijn ex man ging ook vreemd, en toch ben ik niet achterdochtig richting hem..
Tis ook gewoon moeilijk, want niemand mag met hem praten van mn vriendinnen, dat ziet hij als bemoeien.
En hij vind dat ik dus die exen er niet bij moet halen want IK heb een sociaal probleem..
Fixed!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Mirjam het volgende:
je moet ook een beetje zelfrespect behouden h**r.
Kom op zeg, je laat je toch naar beneden halen door een kleuter als dit?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zodra hij eens kapt met achterdochtig zijn gebaseerd op zijn verleden, mag jij pas ophouden met je ex bij halen.
Maar serieus, waarom wil je nog met hem blijven als iemand je niet vertrouwt? Dat is toch geen gezonde relatie meer?
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt een beetje alsof meneer (g)een opvoeding heeft genoten waarin de vrouw een ietwat minder(w)aardige rool teobedeelt kregen.
Is hij vrijgevochten refo ofzo?
Wat een knurft. Ik zou hem serieus terugsturen dat hij het kan bekijken.
Dus? Is het oke?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
En jij gaat daarop wachten zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Pindasoepje het volgende:
En dan zoals nu, gewoon zn telefoon niet meer opnemen.. Net kreeg ik de melding dat hij me tot 2012 niet meer wilt spreken, want hij wil nadenken of hij wel verder wil met iemand als mij, die alles fout doet..
En het enige wat ik wil is dat hij dus ziet dat ik niet zo ben.. Ik heb zelfs al aangegeven dat hij misschien hulp moet zoeken, maar hij vind dat hij geen probleem heeft.
Het ligt denk ik ook aan mezelf hoor, anderen zou ik ook altijd vertellen dat ze beter weg kunnen gaan. Maar het zit in mn aard om mensen te "helpen" hij moet proberen in te zien dat hij een probleem heeft..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, je laat het je gebeuren of niet, het is aan jou hoeveel eigenwaarde je hebt en wil behouden.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar je zit alleen maar excuusjes te verzinnen voor zijn gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Zn ouders zijn gescheiden toen hij heel klein was, zn vader was, als ik het zo uit de verhalen haal, ook zo een soort man.
Weegt het meer dan jou wantrouwen en neerhalen? Tegenover zijn zorgzaamheid en het feit dat hij lief is.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Het klinkt erg stom, maar voor de rest is hij echt een geweldig persoon. Hij is lief, hij is er als ik down ben, zij is zorgzaam.. Het is dus echt alleen dat hij denkt, dat ik een onwijs lekker wijf ben en de hele wereld mij wilt als ze al met me praten, en dat ik daar dus misschien wel in mee ga. En als er dan ineens een mannelijk persoon voorbij huppelt dat hij hysterisch wordt
Nee dat zeg ik niet, ik gaf antwoord op een vraag over zijn opvoeding..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Dus? Is het oke?
Vind jij het oke?
Ik vind het iig geen verzachtende omstandigheid, en ik zou al helemaal niet door het stof gaan voor iemand wanneer ik niets verkeerd heb gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |